3,495,000 تومان قیمت اصلی: 3,495,000 تومان بود.699,000 تومانقیمت فعلی: 699,000 تومان.
ویژگی های دوره
C++ یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و چند منظوره است که بر پایه زبان C توسعه یافته و قابلیت های شی گرایی، مدیریت حافظه سطح پایین و کارایی بالا را ارائه میدهد. این زبان برای ساخت نرمافزارها، بازی ها، برنامه های گرافیکی و پروژه های پیچیده کاربرد دارد و یکی از پایه ای ترین و مهم ترین زبان ها در دنیای برنامه نویسی حرفهای محسوب می شود.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
ما در این دوره به آموزش ++C از مقدماتی تا پیشرفته می پردازیم. این دوره آموزشی با رویکردی کاملا گام به گام طراحی شده تا شما را از سطح ابتدایی به سطحی حرفه ای در برنامه نویسی ++C برساند. در طول این دوره، علاوه بر آموزش مفاهیم پایه، به موضوعات پیشرفته و پروژه های عملی نیز پرداخته می شود.
سرفصل های دوره آموزش ++C از مقدماتی تا پیشرفته
فصل اول : مقدمات زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس
- برنامه نویسی ساخته یافته
- برنامه نویسی شی گرا
- C++ یک زبان شی گرا است
- انواع داده ها
- متغیر ها
- اعلان ثوابت
- عملگر ها
- تبدیل انواع به طور ضمنی
- فرایند آماده سازی و اجرای برنامه
- محیط برنامه نویسی c++
- مفهوم پیش پردازنده
- ساختار برنامه در c++
- ورودی و خروجی داده ها
- خواندن اطلاعات از صفحه کلید با cin
- مشاهده ی نتایج اجرای برنامه در صفحه خروجی
- خواندن کاراکتر ها از صفحه کلید
- نوع داده ی رشته ای
- ورودی و خروجی رشته ها
- توابعی برای فرمت بندی داده های خروجی
فصل دوم : ساختار های کنترلی
- ساختار های تکرار
- ساختار های تصمیم
- ساختار تصمیم switch
فصل سوم : توابع و کلاس های حافظه
- چرا در برنامه از توابع استفاده می کنیم ؟
- نوشتن توابع
- روش های ارسال پارامتر ها به توابع
- توابعی که هیچ مقداری را بر نمی گردانند
- توابعی که یک مقدار را بر می گردانند
- متغیر های محلی و سراسری
- بازگشتی (recursive)
- کلاس های حافظه و حوزه ی متغیر ها
- نکته ای راجع به الگوی تابع
- توابع inline
- توابع همنام (function overloading)
- آرگومان های فرضی
- قالب های تابع (توابع کلی)
- توابع کتابخانه ای ریاضی
- ایجاد فایل سرآیند
فصل چهارم : مقدمه ای بر کلاس ها و اشیا
- نوع داده ای انتزاعی
- کلاس ها و اشیا
- تعریف کلاس و اشیا در c++
- محدودیت هایی در اعضای کلاس
- نوشتن برنامه ی شی گرا
- بسته بندی و کنترل دستیابی
- قرار دادن کلاس در فایل جداگانه
- تفکیک واسط کلاس از پیاده سازی آن
- توابع سازنده (constructor)
- مخرب ها (destructor)
فصل پنجم : آرایه ها و رشته ها
- آرایه های یک بعدی
- مرتب سازی آرایه ها
- جست و جو در آرایه ها
- آرایه های چند بعدی
- مشکلات آرایه ها در c++
- رشته ها
- پردازش رشته ها
فصل ششم : اشاره گر ها
- متغیر های اشاره گر
- عملگر های اشاره گر
- اشاره گر ها و انواع متغیر ها
- اعمال روی اشاره گر ها
- متغیر های پویا
- اشاره گر ها و توابع (فراخوانی با ارجاع )
- استفاده از واژه ی const با اشاره گر ها
- اشاره گر ها و آرایه ها
- آرایه ی پویا (dynamic array)
- اشاره گر های تابع (function pointers)
- اشاره گر ها و رشته ها
- آرایه ای از اشاره گر ها
- اشاره گر به اشاره گر
- نکاتی در مورد اشاره گر ها
- مرجع (reference)
فصل هفتم : کلاس ها و اشیا (بخش دوم)
- اعضای کلاس با ویژگی static
- ارسال اشیا به توابع
- برگرداندن اشیا توسط تابع
- انتساب اشیا به یکدیگر
- توابع عضو ثابت
- استفاده از کلمه ی کلیدی mutable
- آرایه ای از اشیا
- اشاره گر هایی به اشیا
- اشاره گر this
- اشاره گر هایی به اعضای کلاس
- ارسال اشیا به صورت مرجع به توابع
- تخصیص پویای اشیا
- آرایه های پویایی از اشیا
- توابع دوست کلاس
- کلاس های دوست
فصل هشتم : تعریف مجدد عملگر ها
- محدودیت های تعریف مجدد عملگر ها
- تعریف مجدد عملگر ها به کمک تابع عضو کلاس
- تعریف مجدد عملگر ها به کمک تابع دوست
- تعریف مجدد عملگر های >> و <<
- تعریف مجدد عملگر های ترکیبی
- تعریف مجدد عملگر های new و delete
- تعریف مجدد عملگر های new و delete برای آرایه ها
- تعریف مجدد عملگر [ ]
- تعریف مجدد عملگر ()
- تعریف مجدد عملگر < –
- تعریف مجدد عملگر کاما
- مثال کاربردی (ایجاد کلاس آرایه )
- کلاس پراکسی (proxy class)
فصل نهم : فایل ها
- مفهوم فایل در c++
- انواع فایل از نظر نوع اطلاعات
- سازمان فایل
- کلاس های فایل
- شیوه های ذخیره و بازیابی اطلاعات
- ورودی و خروجی کاراکتر ها با get() و put()
- ورودی و خروجی باینری
- ورودی و خروجی رشته ها
- ورودی و خروجی همراه با فرمت
- ورودی و خروجی رکورد ها
- خواندن فایل های متنی
- تابع ignore()
- انجام تغییرات در فایل ترتیبی
- فایل های تصادفی
- تغییر موقعیت اشاره گر فایل
- وضعیت ورودی و خروجی
فصل دهم: برنامه نویسی شئ گرا : وراثت
- کنترل دستیابی به کلاس پایه
- وراثت و اعضای محافظت شده
- استفاده از سازنده ها و مخرب ها در کلاس های مشتق
- ارسال پارامتر ها به سازنده های کلاس پایه و مشتق
- درباره اشاره گر های کلاس پایه و مشتق
- توابع همنام در کلاس های پایه و مشتق
- وراثت چند گانه
- استفاده از کلاس مجازی در وراثت
فصل یازدهم : برنامه نویسی شئ گرا : چند ریختی
- مفهوم توابع مجازی
- پیاد سازی چند ریختی از طریق تابع مجازی
- صفت مجازی ، موروثی است
- توابع مجازی سلسله مراتبی هستند
- توابع مجازی محض
- کلاس های انتزاعی
- استفاده از توابع مجازی
- سیستم حقوق و دستمزد به کمک چند ریختی
- مخرب های مجازی
فصل دوازدهم : قالب ها
- توابع کلی
- تابعی با دو نوع کلی
- تعریف مجدد تابع کلی
- تعریف مجدد قالب تابع
- توابع قالب و پارامتر های معمولی
- کاربرد توابع کلی
- کلاس های کلی یا قالب های کلاس
- آرگومان های کلاس کلی
- کلاس کلی با بیش از یک نوع نوع داده
- آرگومان های پیش فرض در کلاس های قالب
- قالب ها و وراثت
- قالب ها و کلاس های دوست
- قالب ها و اعضای استاتیک
فصل سیزدهم : اداره کردن استثناها
- کی باید ازاداره کردن استثنا استفاده کرد
- سایر تکنیک های کنترل خطا
- سلسله مراتب استثناها در کتابخانه استاندارد c++
- اصول اداره کردن استثناها
- اداره کردن استثناها در کلاس مشتق
- محدود کردن استثناها
- پرتاب کردن استثناها
- سازنده ها ، مخرب ها و اداره کردن استثناها
فصل چهاردهم : ساختمان داده ها
- لیست های پیوندی
- تعریف گره لیست
- کلاس لیست پیوندی
- تعریف اشاره گر خارجی
- ایجاد و حذف گره لیست پیوندی
- پیوند دادن گره های لیست پیوندی
- درج گره ای در لیست پیوندی
- حذف گره از لیست پیوندی
- پیمایش لیست پیوندی
- لیست های حلقوی
- لیست های دو پیوندی
- پشته
- صف
- درخت ها
- درخت دودویی
فصل پانزدهم : تسهیلات ورودی و خروجی
- استریم ها (streams)
- کتابخانه ی iostream
- کلاس ها و اشیای استریم c++
- ورودی – خروجی فرمت بندی شده
- فرمت بندی به کمک اعضای ios
- مقدار دادن به همه ی نشانگر ها
- فرمت بندی با توابع
- فرمت بندی با توابع خاص
- ایجاد دستکاری کننده های جدید
فصل شانزدهم : دستورات پیش پردازنده ساختمان و نوع شمارشی
- تعریف ماکرو
- ضمیمه کردن فایل ها
- دستورات پیش پردازنده ی شرطی
- حذف ماکروی تعریف شده
- ساختمان ها
- تعریف نوع با typedef
- یونیون ها
- فیلد های بیتی
- انواع داده شمارشی
حاصل دوره
دانشجویان عزیز با گذراندن این دوره آموزشی به طور کامل ++C را می آموزند و توانایی های زیر را خواهند داشت:
- حل مسائل پیچیده با الگوریتمهای کارآمد
- توسعه نرمافزارهای حرفهای
- تسلط بر مفاهیم شیگرایی (OOP)
- ساخت بازیهای رایانهای
- برنامهنویسی سختافزاری و سطح پایین
- افزایش دقت و منطق در طراحی برنامهها
- درک بهتر از ساختار دادهها و حافظه
- پایهریزی قوی برای یادگیری زبانهای دیگه
- آماده شدن برای موقعیتهای شغلی یا مسابقات برنامهنویسی
ویدئوهای دوره
بخش اول ویدئو
25:34
بخش دوم ویدئو
35:17
بخش دهم ویدئو
29:04
بخش هجدهم ویدئو
14:23
دانلود یکجا قسمت های 1 الی 33 ویدئو
16:12:40
دانلود یکجا قسمت های 34 الی 57 ویدئو
16:32:56
دانلود یکجا قسمت های 58 الی 83 ویدئو
15:14:14
دانلود یکجا قسمت های 84 الی 105 ویدئو
15:08:22
دانلود یکجا قسمت های 106 الی 126 ویدئو
13:39:10
من فرشید پوشنده، کارشناس ارشد مهندسی نرمافزار، مدیر و مدرس آکادمی آنلاین آموزش برنامهنویسی کدنویسم هستم. با سالها تجربه در حوزه آموزش و توسعه نرمافزار، تلاش کردهام جامعترین دورههای آموزشی در حوزه برنامهنویسی را به علاقهمندان ارائه دهم. در طول مسیر حرفهای خود، به زبانها و فناوریهای C++ ،Java ،Python ،Qt ،SQL ،HTML ،CSS و وردپرس تسلط پیدا کردهام.
دوره های مرتبط
آموزش کوئری نویسی در MySQL
ارائه شده توسط< آرکادمی
آموزش مقدماتی زبان کاتلین
ارائه شده توسط< آرکادمی
پنگوئن لینوکس را قورت بده !
ارائه شده توسط< محمدرضا عسگری
آموزش استفاده از نقشه گوگل در سی شارپ
ارائه شده توسط< کیا حامدی
آموزش جامع برنامه نویسی برد آردوینو
ارائه شده توسط< مجتبی شادریان
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
3,495,000 تومان قیمت اصلی: 3,495,000 تومان بود.699,000 تومانقیمت فعلی: 699,000 تومان.
فرصت باقیمانده تا پایان جشنواره مدار دانش
من فرشید پوشنده، کارشناس ارشد مهندسی نرمافزار، مدیر و مدرس آکادمی آنلاین آموزش برنامهنویسی کدنویسم هستم. با سالها تجربه در حوزه آموزش و توسعه نرمافزار، تلاش کردهام جامعترین دورههای آموزشی در حوزه برنامهنویسی را به علاقهمندان ارائه دهم. در طول مسیر حرفهای خود، به زبانها و فناوریهای C++ ،Java ،Python ،Qt ،SQL ،HTML ،CSS و وردپرس تسلط پیدا کردهام.
قوانین ثبت دیدگاه
با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم