69,000 تومان 20,700 تومان
ویژگی های دوره
برندسازی احساسی به ایجاد ارتباط بین مصرف کننده و محصول یا برند از طریق تحریک احساسات مصرف کننده گفته می شود. برندسازی عاطفی نیز عبارت است از ساختن برندی که مستقیما مورد توجه احساسات، نیازها و جاه طلبی های مصرف کننده قرار می گیرد.
در واقع در برندسازی احساسی بازاریابان سعی بر این دارند که یک پاسخ عاطفی در مصرف کننده به وجود آورند. در واقع برندسازی عاطفی نه تنها شرکت ها را از رقبای خود متمایز می کند، بلکه منجر به ایجا یک رابطه عمیق بین برند و مشتری نیز می شود.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
در این دوره به آموزش برندسازی احساسی و عاطفی پرداخته می شود. احساسات همان چیزی است که افکار، اعمال، تصمیمات و رفتار خرید ما را به حرکت در می آورد. در این دوره به شما آموزش داده می شود که چطور برندسازی احساسی و عاطفی انجام دهید و با تحریک احساسات و عواطف مشتریان، آنها را با خود همراه کنید.
حاصل دوره
دانشجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی با مفاهیم برندسازی احساسی و عاطفی آشنا می شوند و می توانند با به کارگیری موارد گفته شده در طول دوره در عمل برندسازی احساسی و برندسازی عاطفی را پیاده سازی کنند.
فصل اول
معرفی دوره ویدئو
12:45
ویدئو اصلی دوره ویدئو
01:01:00
دوره های مرتبط
مدیریت بحران زندگی و کسب و کار در چالش های اقتصادی
چگونه از فردا صبح صاحب شغل شویم؟
گام اول در طراحی فرآیندهای منابع انسانی
آموزش مفاهیم و روش های ارزش گذاری استارتاپ ها
آموزش گام به گام تکمیل بوم ناب به همراه مثال
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
69,000 تومان 20,700 تومان
مدرس و مشاور توسعه کسب و کار
قوانین ثبت دیدگاه
با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم