290,000 تومان 116,000 تومان
ویژگی های دوره
آموزش سئو یا SEO همیشه یکی از داغ ترین مباحث آموزشی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی بوده و هست. یادگیری سئو به صورت حرفه ای تا جایی اهمیت دارد که می توان موفقیت یک کسب و کار آنلاین را تا 80 درصد وابسته به آن دانست.
امروزه شرکت های اینترنتی مختلف بخش عمده بودجه خود را صرف تقویت سئو صفحات وبسایت خود می کنند. آنها به خوبی می دانند سئو بزرگترین کانال بازاریابی برای آنها خواهد بود و با وجود اینکه بازگشت سرمایه بلند مدت را برای آنها در پی خواهد داشت اما باز هم جذاب ترین کانال بازاریابی و فروش محسوب می شود.
در این بین متخصصین سئو از این بابت بسیار خوشحال هستند چرا که به دلیل توجه بسیار زیاد کسب و کارها به این حوزه، فرصت های شغلی با درآمدهای بالا در انتظار آنهاست. بنابراین چه در فکر راه اندازی کسب و کار خود هستید و چه در فکر تبدیل شدن به یک متخصص سئو، قطعا اولین قدم جدی برای شما آموزش سئو و یادگیری بخش های مختلف آن می باشد.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
ما در این پکیج آموزش سئو که مطابق با آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل و نکات و استانداردهای آن می باشد به آموزش تمامی مباحث سئو از جمله سئو داخلی و خارجی می پردازیم و شما را با تمامی نکات و استانداردهای سئو آشنا می کنیم.
این دوره نتیجه چندین سال تجربه مدرس می باشد که تا حد امکان با بیانی صریح و روان به آموزش مباحث آن پرداخته شده است. در ضمن این دوره در آینده و با تغییرات گوگل بروزرسانی خواهد شد و قسمت های جدید به این دوره اضافه خواهد شد و دانشجویانی که این دوره را تهیه کرده اند می توانند به صورت رایگان به ویدئوها و آموزش های جدید دسترسی داشته باشند.
سرفصل های دوره پکیج جامع آموزش سئو 2020
فصل اول – استراتژی سئو و تولید محتوا
همانطور که احتمالا می دانید محتوا پادشاه است و با تولید محتوا حرفه ای می توانید موفقیت خود در سئو را تضمین کنید. تولید محتوا در حال حاضر یکی از بخش های اساسی کسب و کارهای اینترنتی است که اکثر بودجه و سرمایه شرکت ها را به خود اختصاص داده است. ما در اولین فصل از این دوره به طور جامع به آموزش استراتژی سئو و تولید محتوا خواهیم پرداخت و موارد زیر را به شما آموزش خواهیم داد :
- نحوه انتخاب کلمات کلیدی هدف
- آموزش بررسی و آنالیز رقبا
- برنامه ریزی تولید محتوا
- نکات کلیدی و مهم در تولید محتوا
- انتخاب صفحه لندینگ مناسب
- ساختار محتوای صفحه
فصل دوم – آموزش گوگل سرچ کنسول یا کنسول جستجوی گوگل
گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) یک ابزار فوق العاده قدرتمند و در عین حال رایگان است که می تواند به شما در بهبود سئو وبسایتتان کمک کند. این ابزار گوگل به شما کمک می کند تا تمامی نقاط ضعف و قوت وبسایت خود را شناسایی کنید و سئو خود را بهبود بخشید.
مدتی است که این ابزار از نام و ظاهر قدیمی خود به اسم گوگل وبمستر تولز به ظاهر و نام جدید تبدیل شده که ما نیز در این دوره به آموزش کنسول جدید و بررسی بخش های مختلف آن خواهیم پرداخت. در ادامه می توانید مباحثی که در این فصل آموزش داده می شود را مشاهده نمایید :
- آموزش ثبت سایت در سرچ کنسول
- تعیین سطوح کاربران برای دسترسی به ابزار
- معرفی نقشه سایت sitemap
- استفاده از فایل ربات robots.txt
- معرفی ابزار url inseption
- معرفی سایر ابزارها مانند mobile usability ،structure data ،covarage ،links و …
- آموزش کار بار بخش مهم performance
- تحلیل و آنالیز ورودی به سایت
- معرفی ابزار Disavow
فصل سوم – آموزش تکنیک های سئو
کسب رتبه های بالا در گوگل ملزم به رعایت استانداردهای سئو در طراحی سایت و همچنین تولید محتوای با کیفیت است. اما برای بدست آوردن رتبه اول گوگل باید از یکسری تکنیک های حرفه ای سئو و ابزارها و روش های تکمیلی نیز استفاده کنید. ما در این فصل شما را با الگوریتم های مهم گوگل و نحوه کارکرد آنها و همچنین مواردی که در ادامه ذکر شده آشنا خواهیم کرد :
- معرفی الگوریتم Rank Brain
- آشنایی با تکنیک های CTR و Dwell Time
- هدف گذاری چند کلمه در یک صفحه
- نکات کلیدی تولید محتوای طولانی
- تکنیک های افزایش نرخ CTR
- تاثیر ویدیو و اینفومارکتینگ در سئو
- ساختار سایت اسکیما برای ویدیو
- کامنت مارکتینگ
- خرید ریپورتاژ و نکات آن
- الگوریتم Mobile First Index
فصل چهارم – آموزش سئو تکنیکال
برای موفقیت در سئو باید با استانداردهای سئو تکنیکال به خوبی آشنا باشید و از آنها به درستی استفاده کنید. وبسایت های بسیاری هستند که با وجود تولید محتوای با کیفیت و رعایت تمامی نکات سئو به دلیل عدم رعایت استانداردهای سئو تکنیکال نمی توانند به رتبه های عالی دست پیدا کنند. ما در این فصل مهم ترین استانداردهای سئو تکنیکال را مورد بررسی قرار می دهیم :
- معرفی تگ های مهم html 5
- بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت
- معرفی کامل ساختارهای داده اسکیما Schema
- معرفی First Content Paint
- معرفی AMP
فصل پنجم – آموزش لینک سازی
سئو به دو بخش کلی سئو داخلی (On page seo) و سئو خارجی (Off page seo) تقسیم می شود. ما از فصل اول تا چهارم به آموزش سئو داخلی وبسایت پرداختیم و در این فصل به طور مفصل به آموزش سئو خارجی خواهیم پرداخت. ما در این فصل به شما روش های اصولی و صحیح لینک سازی کلاه سفید و حتی کلاه خاکستری را آموزش می دهیم که می توانید با استفاده صحیح از آنها رتبه خود را در کلمات کلیدی مختلف به طرز چشم گیری افرایش دهید. ما در این فصل مباحث زیر را به شما دانشجویان عزیز آموزش خواهیم داد :
- آموزش لینک سازی داخلی
- آموزش لینک سازی خارجی
- آموزش لینک سازی کلاه خاکستری
- معرفی لینک سازی PBN
- راهنمای خرید ریپورتاژ
- بک لینک رایگان و تاثیر شبکه های اجتماعی
آیا این دوره پیش نیاز دارد؟
خیر، با وجود اینکه سعی شده این دوره یک دوره حرفه ای برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو باشد اما افراد مبتدی که آشنایی کمی با سئو دارند هم می توانند از آن استفاده کنند.
آیا این دوره پشتیبانی دارد؟
بله دانشجویان عزیز می توانند در حین مشاهده این دوره سوالات خودشان را از طریق ارسال تیکت در بخش حساب کاربری برای ما ارسال و پاسخ خود را دریافت کنند.
نکته : در صورتی که به یادگیری کار با گوگل ادز نیز علاقه دارید می توانید دوره آموزش جامع گوگل ادوردز را نیز تهیه و مشاهده کنید.
فصل اول
معرفی دوره ویدئو
25:47
بخش اول ویدئو
36:24
بخش دوم ویدئو
14:43
بخش سوم ویدئو
17:07
بخش چهارم ویدئو
40:23
بخش پنجم ویدئو
14:18
بخش ششم ویدئو
34:44
بخش هفتم ویدئو
20:52
بخش هشتم ویدئو
48:19
بخش نهم ویدئو
42:15
بخش دهم ویدئو
13:05
بخش یازدهم ویدئو
20:54
دوره های مرتبط
آموزش جامع نوشتن برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن
[vc_row][vc_column][vc_column_text]برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن Marketing Plan طرحی است که تمامی فعالیت های بازاریابی کسب و کار شما را برای یک سال آینده ترسیم می کند و در واقع به …
ارائه شده توسط< دکتر شاهین شاکری
آموزش افزایش فروش در ۳۰ روز
فروش مهم ترین رکن هر کسب و کار است. تمامی هزینه ها و تلاش هایی که یک شرکت و یا یک کسب و کار متحمل می شود در راستای ایجاد …
ارائه شده توسط< میثم دریکوندی
آموزش تولید محتوای اینستاگرام با اپلیکیشن اینشات inshot
تقریبا دو یا سه سالی است که تولید محتوا در اینستاگرام و کسب درآمد به روش های مختلف از آن در ایران بسیار پرطرفدار شده است. تولید محتوای اینستاگرام بیشتر …
ارائه شده توسط< رضا اسکندری
آموزش جامع بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ)
بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ یکی از حوزه های جدید در علم بازاریابی است که در آن با استفاده از فناوری های جدید مثل عکس برداری از مغز (FMRI) و گرفتن …
ارائه شده توسط< محمد وفایی
آموزش جامع تولید محتوا سایت
[vc_row][vc_column][vc_column_text]تولید محتوا همواره یکی از مهم ترین استراتژی های بازاریابی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی بوده است. اهمیت تولید کانتنت در سال های اخیر به حدی افزایش داشته که …
ارائه شده توسط< امید کریمی
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
290,000 تومان 116,000 تومان
فوق لیسانس نرم افزار، کارشناس دیجیتال مارکتینگ و سئو
قوانین ثبت دیدگاه
با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم