19 بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ خارجی و ایرانی
اگر کسب و کار کوچکی دارید و به دنبال تبلیغات هدفمند هستید استفاده از سرویس های ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی برای کسب و کار شما بسیار مؤثر خواهد بود. چک کردن ایمیل فعالیتی است که بیشتر افراد تقریباً هر روز آن را انجام میدهند و اگر شما برای تبلیغات خود از این سرویسها استفاده کنید میتوانید مشتریان جدیدی برای محصولات و یا خدمات خود ایجاد کنید.
ایمیل مارکتینگ یکی از اقتصادی ترین و پر بازده ترین استراتژیهای بازاریابی برای کسب و کارهای مختلف است و یکی از ارکان مهم در پرفورمنس مارکتینگ محسوب می شود. برای مدیریت ایمیلهای ارسالی خود به مشتریان میتوانید از سرویس های ایمیل مارکتینگ خارجی و ایرانی استفاده کنید. در ادامه ضمن معرفی ایمیل مارکتینگ و اهمیت آن به بررسی بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ خارجی و ایرانی میپردازیم.
ایمیل مارکتینگ چیست؟
ایمیل مارکتنیگ (Email Marketing) یا بازاریابی ایمیلی یک فعالیت بازاریابی است که صاحبان کسب و کارها با ارسال ایمیلهای تبلیغاتی سعی در ایجاد مشتری جدید برای محصولات و خدمات خود دارند. گری توئرگ اولین بار ایمیلی را برای 400 کاربر فرستاد و این اولین قدم در ایمیل مارکتینگ بود و با این کار لقب پدر ایمیل مارکتینگ به او تعلق گرفت.
ایمیل مارکتینگ روشی مناسب برای ارتقا ارتباط با مشتریان و ایجاد مشتری جدید است. در ایمیل مارکتینگ محصول، خدمت و یا برند یک کسب و کار از طریق یک ایمیل به مشتریان معرفی میشود و این نوعی تبلیغات به حساب میآید. کم هزینه بودن و سادگی کار با ایمیل مارکتینگ باعث شده است تا بسیاری از کسب و کارها آن را امتحان کنند.
اگرچه عمده هدف ایمیل مارکتینگ معرفی محصولات، خدمات و برند یک کسب و کار است اما اطلاع رسانی در مورد جشنواره ها، تبریک تولد مشتریان، ارسال فاکتورها و رسیدها نیز از جمله فعالیتهای دیگری است که توسط سرویس های ایمیل مارکتینگ انجام میشود.
دلایل اهمیت ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ باعث ایجاد مشتری جدید و یا تکرار خرید مشتریان قبلی برای کسب و کار شما میشود و این دقیقاً همان چیزی است که یک کسب و کار همیشه به دنبال آن است. اهمیت دیگر ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی این است که این روش نسبت به روشهای مشابه آسان تر است و با هزینه کمتری انجام میشود و شما حتما باید در مارکتینگ پلن خود توجهی ویژه به آن داشته باشید.
شما در ایمیل مارکتینگ لیستی از مشتریان خود دارید که بسیار با ارزش خواهد بود. شما میتوانید مشتریان خود را دسته بندی کنید و امکان پیگیری ایمیلهای ارسال شده در آن وجود دارد. بنابراین وضعیت هر یک از مشتریان خود را در مورد ایمیلهای ارسالی میتوانید بسنجید. از طرفی شما میتوانید در متن ایمیل خود، مشتریان را به ورود به سایت خود تشویق کنید و یا لینک سایت خود را برای کسب اطلاعات بیشتر در متن ایمیل قرار دهید. بنابراین استفاده از ایمیل مارکتینگ باعث افزایش بازدید وب سایت شما میشود و این بسیار با اهمیت خواهد بود.
همچنین به کمک سرویس های ایمیل مارکتینگ می توانید ببینید چه تعداد از مخاطبین بر روی لینک داخل ایمیل کلیک کرده اند و یا چند نفر ایمیل خود را باز نکرده اند و حتی بانس ریت صفحات باز شده چقدر بوده است و به طور خلاصه آماری دقیق از این موارد را می توانید از طریق داشبورد آنها مشاهده کنید.
بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ خارجی و ایرانی
سرویسهای ارسال ایمیل انبوه تنوع زیادی دارند که هر کدام امکانات مختلفی را در اختیار کاربر خود قرار میدهند، در این مقاله قصد داریم تا بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ را به همراه ویژگی های هر کدام به شما معرفی کنیم :
1. MailerLite
با استفاده از MailerLite میتوانید کمپینهای ایمیل مارکتینگ حرفه ای بسازید که مؤثر باشند و بهترین ویژگی آن، این است که شما نیازی به فناوری یا مهارت فنی خاصی برای استفاده از آن ندارید. سهولت استفاده از نرمافزار به صاحبان مشاغل اجازه میدهد تا خبرنامههای موثری را ایجاد کنند که برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان و مشترکان بلند مدت بسیار موثر است.
این سرویس با MailerLite با Shopify ، Facebook ، WordPress ، OptinMonster ، WooCommerce ، Thrive و بسیاری از خدمات دیگر سازگار است. به علاوه اینکه صدها کسب و کار مختلف نتایج مثبت استفاده از این سرویس را گزارش دادهاند و هر روز تعداد بیشتری از کسب و کارها برای ثبت نام در این سرویس اقدام می کنند.
2. MailChimp
سرویس MailChimp یکی دیگر از سرویسهایی است که برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده است و به شما امکان طراحی ایمیل متناسب با پیام را میدهد. ازجمله قابلیتهای این برنامه، وجود قالبهای متنوع برای ایمیل، تحلیل هدفمند رفتار مشتریان بر مبنای فروش و تنظیمات، فرمهای ورودی از پیش طراحی شده، امکان دریافت گزارش و ایجاد کمپین بدون نیاز به برنامه نویسی است. در این پلتفرم امکان ارسال 12000 ایمیل در ماه برای بیش از 2000 نفر وجود دارد که می تواند به راحتی نیاز کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها را برآورده کند.
3. Sendinblue
Sendinblue یکی از سرویس های برتر ایمیل مارکتینگ است که علاوه بر ایمیل، خدمات بازاریابی پیامکی نیز ارائه میکند. این سرویس یکی از سریع ترین سرویس های خارجی بازاریابی ایمیلی است که با استفاده از نسخه پرمیوم آن میتوانید با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی بهترین زمان برای ارسال ایمیلهای تبلیغاتی را انتخاب کنید.
سرویس Sendinblue کاربری آسانی دارد و با استفاده از آن میتوانید ایمیلهای جذاب و بسیار زیبایی بسازید و از این طریق میتوانید مشتریان را تحت تأثیر قرار دهید. این سرویس تا 300 ایمیل رایگان روزانه برای شما فراهم میکند و برای ارسال ایمیلهای بیشتر باید نسخه پولی آن را دریافت کنید. هزینه نسخه پولی نیز از 25 دلار در ماه شروع میشود.
از جمله امکانات مهمی که سرویس Sendinblue در اختیار کاربران خود میگذارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- ارائه یک اکانت ایمیل مارکتینگ رایگان برای کاربران به صورت نامحدود
- امکان ویرایش ایمیلها به راحت ترین روش ممکن
- وجود یک بخش جدید برای دریافت گزارشهای کمپینها
- وجود یک ادیتور و ایمیل ساز پیشرفته
- امکان ساخت لندینگ پیج
- وجود لوگوی سرویس در همه ایمیلها
- چت زنده
4. Constant Contact
Constant Contact از جمله بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ خارجی است که به دلیل سادگی کار با آن و وجود پشتیبانی بی نظیر برای کاربران مبتدی بسیار مناسب است. شما در این سرویس میتوانید به فهرست ایمیلها، مخاطبان، قالب ایمیلها و تقویمهای بازاریابی دسترسی داشته باشید.
این سرویس یک ابزار فوق العاده برای کسب و کارهای وردپرسی است و به دلیل در دسترس بودن آموزشهای آنلاین کار را برای کاربران بسیار راحت کرده است. این سرویس از جمله سریع ترین سرویس های بازاریابی ایمیلی است که در چند سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است. این سرویس به مدت 60 روز به صورت رایگان در اختیار شما خواهد بود و بعد از 60 روز امکان استفاده از نسخه پولی آن برای شما وجود دارد. هزینه نسخه پولی نیز از 20 دلار در ماه شروع میشود.
از جمله امکاناتی که سرویس Constant Contact برای کاربران خود فراهم کرده است میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- امکان ارسال ایمیل بدون محدودیت
- ابزارهای مختلف برای اشتراک گذاری در شبکههای اجتماعی مختلف
- وجود پایگاه بزرگی از انواع تصاویر رایگان
- امکان ارسال اتوماتیک ایمیل
- امکان انجام نظر سنجی
- گزارش دهی آسان
- امکان انجام چت لحظهای و تماسهای تلفنی
5. Drip
سرویس Drip از جمله سرویس های دیجیتال مارکتینگ قدرتمند است که برای تجارت الکترونیک، وبلاگ نویسان و دیجیتال مارکترها بسیار مناسب است. Drip مجموعهای از ابزارها را به منظور آسان سازی کمپینهای ایمیل مارکتینگ، بازاریابی ایمیلی، ساخت قیفهای فروش و شخصی سازی ارائه داده است. مزیت بزرگ این سرویس ایمیل مارکتینگ این است که یکپارچه سازی اطلاعات را برای سایت سازهای مختلف از جمله وردپرس ووکامرس ارائه میدهد.
وجود ابزارهای خودکار بازاریابی هوشمند، این سرویس ایمیل مارکتینگ را نسبت به بقیه سرویسها متمایز کرده است. گزینههای پشتیبانی در این سرویس شامل چت زنده، انواع وبینارها، آموزش اتوماتیک، دورههای جامع و دقیق، راهنماییهای رایگان و مستندات نصب و مدیریت عالی میباشد. هزینه دریپ 49 دلار در ماه است که اگر کسب و کار بزرگی داشته باشید با توجه به مزایای فوقالعادهای که این سرویس ایمیل مارکتینگ در اختیار شما میگذارد پیشنهاد خوبی برای استفاده خواهد بود.
امکانات دیگر سرویس Drip عبارت است از:
- امکان اضافه کردن فرم ثبت نام به سایت
- امکان تقسیم بندی ایمیلها به صورت هوشمند
- ویژگیهای مختلف تقسیم کاربران برای انواع تستهای بازاریابی
- امکان استفاده آزمایشی قبل از خرید
- امکان استفاده از فرمهای پاپ آپ
- امکان ارائه گزارش از درآمد و سود کمپینهای بازاریابی مختلف
- امکان ارسال ایمیلهای انبوه حین ارتباط با هر مشتری
6. Moosend
اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و برای افزایش تعداد مشتریان خود به دنبال بازاریابی ایمیلی هستید سرویس ایمیل مارکتینگ خارجی Moosend گزینه خوبی برای شما خواهد بود. این سرویس امکانات خوبی از جمله امکان ایجاد لیست ایمیل، امکان اجرای خبرنامه ایمیلی و امکان طراحی ایمیل با رنگ برند و سفارشی سازی آن را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.
مهم ترین مزیت این سرویس ایمیل مارکتینگ نسبت به سرویس های دیگر این است که ویژگیهای بازاریابی ایمیلی آن در همه سطوح از جمله پلن رایگان آن ارائه میشود. سرویس Moosend ایمیلهای مورد نظر را به صورت دقیق تجزیه و تحلیل میکند و معیارهای مهمی مثل تعداد ایمیلهای باز شده، کلیکها، نرخ پرش، دادههای جمعیتی و بازدیدهای محصول را در اختیار کاربران میگذارد. بنابراین شما علاوه بر امکان ارسال ایمیل میتوانید میزان موفقیت آن را نیز بسنجید و این امکان بسیار جذابی برای یک کسب و کار خواهد بود. پلن رایگان این سرویس برای حداکثر 1000 مشترک ایمیل و تعداد نامحدود ایمیل میباشد و برای خرید نسخه پولی نیز قیمت آن از 8 دلار در ماه شروع میشود.
از امکانات جذاب دیگر سرویس ایمیل مارکتینگ Moosend میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
- امکان انجام تست A/B
- تایمرهای شمارش معکوس
- وجود نوارهای شناور
- وجود فرمهای پاپ آپ، فرمهای اشتراک و ثبت نام خبرنامه
- امکان توصیه محصولات مشابه به کاربران از طریق هوش مصنوعی
7. ConvertKit
با استفاده از سرویس ایمیل مارکتینگ Convertkit شما میتوانید برنامههای بازاریابی خود را با فرمهای ثبت نام ایمیل ارائه کنید. همچنین شما میتوانید مشتریان خود را به مشتریان بالقوه و مشتریانی که قبلاً خرید داشتهاند تقسیم بندی کنید و این دید خوبی به صاحبان کسب و کار میدهد.
همه امکاناتی که از یک سرویس بازاریابی ایمیلی خوب انتظار دارید در سرویس Convertkit موجود است. امکاناتی از جمله قالبهای ایمیل جذاب و زیبا، سازنده صفحه فرود، تست A/B و پشتیبانی ایمیلی. وجود این امکانات باعث شده است تا این سرویس ایمیل مارکتینگ طرفداران زیادی داشته باشد. این سرویس یک دوره رایگان 14 روزه ارائه میدهد که به صورت آزمایشی است و قیمت آنها از 29 دلار در ماه شروع میشود. همچنین وجود گارانتی بازگشت وجه 30 روزه نیز باعث شده است خیال استفاده کنندگان نیز در مورد کیفیت این سرویس راحت باشد.
6. HubSpot
سرویس ایمیل مارکتینگ HubSpot از جمله سرویس های شناخته شده برای خدمات CRM و بازاریابی ایمیلی است. شما در این سرویس ایمیل میتوانید مطابق با رنگ برند و سلیقه خود خبرنامه کاملاً سفارشی ایجاد کنید. همچنین امکان شخصی سازی ایمیلهای خود برای هر مشتری بر اساس کشور، عضویت در فهرست و یا هر مورد دیگری وجود دارد که باعث افزایش تعداد باز شدن ایمیلهای ارسالی شما میشود. وجود تست A/B، تجزیه و تحلیل دقیق عملکرد، بهینه سازی زمان ارسال ایمیل و قابلیت تحویل ایمیل در حجم بالا از جمله امکانات دیگر این سرویس ایمیل مارکتینگ میباشد.
امکانات مختلفی همچون ساخت صفحه فرود، ایجاد فرمهای ثبت نام سفارشی و پاپ آپ، مدیریت و ردیابی تبلیغات آنلاین در نسخه رایگان این سرویس در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما در نسخه رایگان این سرویس امکان ارسال 2000 ایمیل و ذخیره مشترکین به صورت نامحدود را خواهید داشت. پلن پولی این سرویس نیز از 45 دلار در ماه شروع میشود که اگر صاحب یک کسب و کار بزرگ باشید برای شما مناسب خواهد بود.
7. AWeber
این سرویس با نشان کردن مشترکین ایمیل، بر اساس فعالیتهای خود، کار میکند. به کمک این سرویس می توان به طور خودکار محتوا را ارسال کرد. کاربران میتوانند از قالب های آماده و متناسب با نیاز خود استفاده کنند. قابلیتهای این سرویس کمک میکند تا سیستم به صورت ساده و سریع کار کند. Aweber همچنین این قابلیت را دارد که به کاربران امکان دهد تا لیستهای ایمیل خود را به انواع مختلف نرم افزار از جمله WordPress ، Facebook ، Shopify و PayPal متصل کنند.
8. GetResponse
این سرویس یک پلتفرم جامع نرمافزار بازاریابی است که به شما در ایجاد محتوا، افزایش فروش و افزایش ترافیک وبسایت کمک می کند. بازاریابی یکپارچه ایمیل، پاسخگویی خودکار و صفحات متنوع به شما امکان میدهد کارهای اساسی را به صورت خودکار تنظیم کنید و کمپینهای بازاریابی مؤثر را راه اندازی کنید. این سیستم دارای ابزار تجزیه و تحلیل پیشرفته، ردیابی نرخ تبدیل و ROI است که کار را برای شما بسیار آسان می کند. همچنین این سرویس دارای قالب های متنوعی است که می توانید بر اساس نیاز از آنها استفاده کنید.
9. BenchMark
ابزاری عالی برای اتوماسیون ایمیل مارکتینگ است. این سرویس اجازه میدهد تا کاربران از طریق خبرنامههای ایمیل با مشترکین خود دسترسی داشته باشند. متاسفانه دستیابی به اطلاعات شخصیتر مشترکین با این نرم افزار امکانپذیر نیست.
با BenchMark، شما قادر خواهید بود تا خبرنامههای پیشرفته و شخصی سازی شده را طراحی کنید که مطمئنا باعث افزایش فروش میشوند و بهترین قسمت این است که هیچ مهارت فنی لازم ندارید. کتابخانه گسترده BenchMark با استفاده از الگوهای آماده، فرآیند بازاریابی ایمیل را ساده می کند. این برنامه با انواع سیستم عاملهای رسانههای اجتماعی، مانند فلیکر، توییتر و فیسبوک و همچنین PayPal ، Magento و Shopify ادغام شده است.
10. iContact
iContact با توجه به مشاغل تاسیس شد. این پلتفرم همه چیزهایی را که شما برای ایجاد یک ایمیل منحصر به فرد نیاز دارید در اختیار شما قرار میدهد که توجه مصرف کنندگان را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. پس از نوشتن و ایجاد یک ایمیل جدید، تیم iContact به شما کمک خواهد کرد تا یک کمپین ایمیل سفارشی برای برند خود ایجاد کنید.
مشاغل سراسر جهان برای برقراری ارتباط با مشتریان، ایجاد پایگاه های مشتری و بازاریابی برندهای خود به ایمیل متکی هستند. تیم iContact اهمیت ایمیل را میداند ، به همین دلیل امکانات لازم برای ساخت ایمیلها و جذابیتهای لازم آن را ارائه می دهد. همچنین این پلتفرم دارای ویژگی کشیدن و رها کردن برای ساده و سریع نگه داشتن فرآیند است.
11. Mailjet
Mailjet به تیمهای ایمیل مارکتینگ کمک میکند تا با فراهم کردن بستری برای ایجاد و ارسال ایمیل به هدف خود برسند. از طریق این نرم افزار، تیمها میتوانند ایمیل را به سرعت ایجاد و ویرایش کنند و آنها را به افراد ارسال نمایند.
ویژگی های اصلی این سرویس بازاریابی شامل موارد زیر است:
- پشتیبانی از API
- پیگیری و تحلیل آمار
- ذخیره نامحدود مخاطبین ایمیل
- تقسیم بندی مخاطبین در گروه های مختلف
- مجهز به افزونه اشتراک برای استفاده از وبسایت و اپلیکیشن
استفاده از Mailjet برای شرکتهای کوچک، آژانسهای بازاریابی و موسسات مختلف بسیار ایده آل است. ایجاد ایمیل در این سرویس از طریق کشیدن و رها کردن است و با چند کلیک می توانید کمپین خود را به زیباترین شکل ممکن پیاده سازی کنید.
12. SalesHandy
استفاده از SalesHandy در رقابت بازاریابی، به کارآفرینان و مشاغل موفق بسیار توصیه میشود. این نرم افزار فعالیت مشترکین شما را نظارت می کند و از برچسب هایی که برای ایجاد خبرنامه ها شخصی سازی شده استفاده می کند. قابلیتهای SalesHandy ساده ترین و سریع ترین راه را برای ایجاد فعالیت های بازاریابی ایمیل فراهم کرده است.
SalesHandy به شما این امکان را میدهد تا اهداف کمپین خود را تعیین کنید، بنابراین میتوانید به کمک آن ایمیل هایی موثرتر با نرخ تبدیل بالاتر ایجاد کنید.به گفته این سرویس شما با استفاده از این برنامه نه تنها شاهد پیشرفت در افزایش بهرهوری خواهید بود بلکه قادر خواهید بود تا به کمک آن کسب و کار خود را به سرعت رونق دهید.
13. Wix shoutout
یکی از سرویسهایی که به منظور بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده، سرویس Wix shoutout است. با استفاده از این سرویس میتوانید ایمیلها را با قالبهای طراحی شده و کاربریهای بصری از جمله تغییر در رنگ، فونت و پسزمینهها سفارشی سازی کنید.
قابلیتهایی که این برنامه در اختیار شما قرار میدهد، ادغام مخاطبین، ابزارهایی مشابه شبکههای اجتماعی، نظارت بر وضعیت ارسال و آگاهی از نرخ کلیک است. تعداد ایمیلهای ارسال شده در ماه توسط این سرویس ۵۰۰۰ عدد است. این سرویس به صورت رایگان، این امکانات را در اختیار شما قرار میدهد و در صورت نیاز به قابلیتهای بیشتر میتوانید نسخه ارتقا یافته آن را خریداری نمایید.
14. Email Elastic
این سرویس یکی دیگر از سرویسهای رایگان ایمیل مارکتینگ به شمار میرود که برای تمامی کسب و کارها اعم از کسب و کارهای کوچک و بزرگ کاربرد دارد. مزیت این برنامه به سادهسازی آن است و بدون داشتن مهارت برنامهنویسی میتوانید از آن استفاده کنید. سرویسهای HTTPو API و SMTP، API به شما امکان سفارشی سازی و خودکار کردن ایمیلها را میدهد. Email Elastic دارای قالبهای طراحی شده، ایمیلهای شخصیسازی شده، امکان طراحی دستی ایمیل، پشتیبانی و… است.
15. Zoho Campaigns
یکی دیگر از سرویسهای ارسال ایمیل رایگان Zoho Campaigns است که برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ساخته شده است. این سرویس با برنامههای دیگر Zoho متصل است و به صورت خودکار امکان دسترسی به کمپینهای تبلیغاتی شخصیسازی شده را فراهم میکند. در این برنامه شما می توانید به صورت ماهیانه 12000 ایمیل را به 2000 کاربر ارسال کنید.
معرفی بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ ایرانی
ممکن است بعضی از کاربران تمایل داشته باشند تا برای بازاریابی ایمیلی از سرویس های ایمیل مارکتینگ ایرانی استفاده کنند. بنابراین در ادامه به معرفی بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ خارجی میپردازیم.
1. نجوا
سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا یکی از بهترین سرویس های بازاریابی ایمیلی است که قبلاً برای ارسال پوش نوتیفیکیشن مورد استفاده قرار میگرفت. این نسخه هیچ کمبودی نسبت به نسخههای خارجی ندارد و کاربران میتوانند با اطمینان از آن استفاده کنند. حتی قیمت کمتر این سرویس باعث شده است تا استفاده از آن نسبت به سرویس های خارجی بسیار به صرفه تر باشد.
شما در سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا میتوانید کمپینهای مختلف ایمیل مارکتینگ ایجاد کنید و برای آن تاریخ و زمان مشخصی انتخاب کنید. امکان انتخاب گروه خاصی از مخاطبان، امکان طراحی قالب ایمیل، امکان مشاهده گزارشهای مختلف پس از ساخت کمپین و دریافت گزارشات باعث شده است تا افراد زیادی برای استفاده از خدمات ایمیل مارکتینگ آن را انتخاب کنند.
از جمله امکانات مهم سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
- امکان استفاده همزمان از سیستم پوش نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ
- وجود پشتیبانی قدرتمند
- کاربری آسان و وجود قالبهای حرفهای Drop&Drop
- امکان اجرای تست A/B
- وجود قالبهای از پیش آماده شده
- امکان پرداخت ریالی
- امکان ارسال ایمیلهای انبوه به صورت زمان بندی شده
- وجود پلن های مختلف با قیمت مناسب
- امکان مشاهده نرخ پرش، نرخ باز شدن ایمیل، نرخ تحویل ایمیل، نرخ کلیک و نرخ عضویت در گزارشات
2. پاکت
سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت از جمله سرویس های قوی بازاریابی ایمیلی است که امکان بخش بندی مخاطبان بر اساس رفتار و سلیقه آنها را برای شما فراهم میکند. این سرویس بیش از 70 قالب از پیش آماده در اختیار شما میگذارد که میتوانید کمپینهای ریسپانسیو ایجاد نمایید. سرویس پاکت نسبت به سرویس های خارجی ایمیل مارکتینگ قیمت بسیار مناسبی دارد و کسب و کارها میتوانند از آن استفاده کنند.
از جمله امکانات خوب سرویس پاکت به موارد زیر میتوان اشاره کرد:
- امنیت بالا در حفظ دادههای مختلف
- نرخ تبدیل بالا
- دارای پشتیبانی قدرتمند
- امکان ارسال ایمیل به Inbox و اسپم نبودن ایمیلها
- وجود مشاوره بازاریابی ایمیلی
3. میل چی
از جمله سرویس های ایمیل مارکتینگ ایرانی قوی در ایران سرویس میل چی است. این سرویس اولین سرویس خدمات رسانی برای کاربران ایرانی بود که هنوز هم استفاده میشود. کاربری این سرویس آسان است و شما به راحتی میتوانید ایمیلهای زیبا و متنوع بسازید.
از جمله امکانات خوب این سرویس میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
- امکان استفاده از ادیتورهای حرفهای برای طراحی سریع و آسان
- اسپم نشدن ایمیلها
- ارائه گزارشات جامع و سنجش درستی آنها
- کاربردی بودن ایمیلها برای موبایل و تبلت
4. آونگ
سرویس ایمیل مارکتینگ آونگ از جمله بهترین سرویس های بازاریابی ایمیلی در ایران است که امکانات مختلفی همچون اتوماسیون ایمیلی، آپلود مخاطبان به صورت گروهی، دسته بندی مخاطبان و گزارش کمپین ارسالی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. نقطه قوت این سرویس افزونه اتصال به وردپرس، ووکامرس، جوملا و لاراول است. اشتراک ماهانه سرویس آونگ برای 1 الی 50 کاربر رایگان است و اگر دامنه خود را وریفای نمایید، ارسال به 1200 مشترک خبرنامه به صورت رایگان برای شما وجود خواهد داشت.
پنل این سرویس به زبان انگلیسی است که البته کاربری آسان آن باعث شده است تا افراد بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند. سرویس ایمیل مارکتینگ آونگ امروزه به جایگزین میلرلایت در ایران معروف شده است. وجود درگاه پرداخت ریالی باعث شده است تا قیمت پایین تری نسبت به میلرلایت داشته باشد. شما با استفاده از این سرویس میتوانید از یک ویرایشگر ساده استفاده کنید و ایمیلهای انبوه تبلیغاتی ارسال نمایید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.