فیلتر محصولات نمایش 1 - 12 از 21 نتایج
قیمت
دسته بندی دوره ها

آموزش راهکارهای تجربی برای افزایش فروش

بدون امتیاز 0 رای
رایگان!
موفقیت در فروش در یک کسب و کار می تواند موفقیت آن کسب و کار را تضمین کند. اما برای رسیدن به موفقیت در فروش باید مسیر درست طی شود ...ارائه شده توسط< امیرحسین داودی
رایگان!
آموزش فروش سطح بالا
80%
تخفیف

آموزش فروش سطح بالا

بدون امتیاز 0 رای
470,000 تومان
فروش اساسی ترین بخش در تمامی کسب و کارهاست. اگر شما بهترین محصولات و خدمات را هم داشته باشید اما نتوانید آنها را به مشتری بفروشید، کسب و کار شما ...ارائه شده توسط< امیر لطفی
470,000 تومان
آموزش قیف فروش
80%
تخفیف

آموزش قیف فروش (Sales Funnel)

5.00 1 رای
75,000 تومان
ارائه شده توسط< دکتر شاهین شاکری
75,000 تومان
آموزش علم فروش
80%
تخفیف

آموزش علم فروش

5.00 1 رای
35,000 تومان
ارائه شده توسط< جف بلوم فیلد
35,000 تومان
آموزش اصول فروش
80%
تخفیف

آموزش اصول فروش

5.00 1 رای
35,000 تومان
ارائه شده توسط< جف بلوم فیلد
35,000 تومان
آموزش نهایی سازی فروش
80%
تخفیف

آموزش نهایی کردن فروش

4.00 1 رای
59,600 تومان
حتما شما هم این تجربه را داشته اید که مشتریان جدید را جذب کرده اید و تمامی مراحل را با آنها پیش رفته اید، اما در مرحله آخر نتوانسته اید ...ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
59,600 تومان
آموزش تبدیل مشتری جدید به خریدار
80%
تخفیف

آموزش تبدیل مشتری به خریدار

بدون امتیاز 0 رای
50,000 تومان
موضوع این دوره تبدیل مشتری جدید به خریدار است و به صورت بسیار عملی توضیح خواهم داد مشتریان جدیدی را که جذب کرده‌ایم چطور تبدیل به خریدار کنیم. اگر بخواهیم ...ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
50,000 تومان
ما در این دوره به آموزش 21 روش برای قطعی کردن فروش می پردازیم. در این دوره آموزشی ما 21 روش تست شده را برای قطعی کردن فروش به شما آموزش می دهیم.دانشجو بعد از دیدن این 7 جلسه و تمرین تکنیک های آموزش داده شده می تواند با مشتری مذاکره کند و فروش خود را قطعی کند.
80%
تخفیف

آموزش 21 روش برای قطعی کردن فروش

بدون امتیاز 0 رای
59,600 تومان
برای همه افرادی که کسب و کاری دارند پیش آمده است که هنگامی که همه چیز خوب است و مشتری در حال متقاعد شدن است به یکباره کنار می کشد ...ارائه شده توسط< محسن اردی زاده
59,600 تومان
آموزش فروش برتر
80%
تخفیف

آموزش فروش برتر

بدون امتیاز 0 رای
59,600 تومان
فروش قلب تپنده تمامی کسب و کارهاست. فرقی نمی کند کسب و کار شما اینترنتی باشد یا فیزیکی، در هر صورت شما باید با علم فروش و تکنیک های فروش ...ارائه شده توسط< عباس احمدی نژاد
59,600 تومان
آموزش نکات کلیدی یک وبسایت آموزشی پرفروش
80%
تخفیف

آموزش نکات کلیدی یک وبسایت آموزشی پرفروش

1.00 1 رای
30,800 تومان
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
30,800 تومان
آموزش افزایش فروش و سود پنهان کسب و کار
80%
تخفیف

آموزش افزایش فروش و سود پنهان کسب و کار

بدون امتیاز 0 رای
55,000 تومان
برای اینکه یک کسب و کار موفق شود نیاز به فاکتورهای زیادی دارد. از تجربه فرد یا افراد بنیان گذار گرفته تا مهارت در زمینه بیزنس، میزان همکاری تیم، نحوه ...ارائه شده توسط< رضا پاکروان
55,000 تومان
آموزش رفتارشناسی مشتری برای فروش بیشتر
80%
تخفیف

آموزش رفتارشناسی مشتری برای فروش بیشتر

بدون امتیاز 0 رای
59,600 تومان
ارائه شده توسط< گروه آموزشی عرفان
59,600 تومان

اهمیت فروش در کسب و کارها

تمامی تلاش ها و فرآیندهای داخل یک سازمان یا شرکت با هدف افزایش فروش انجام می شود. هرچه فروش بیشتر باشد، یک کسب و کار بیشتر می تواند رشد کند. بدون فروش هیچ کسب و کاری نمی تواند زنده بماند و فروش شرط اساسی حیات تمامی کسب و کارهاست.

از آنجایی که فروش بیشتر به سود و درآمد بیشتر منتهی می شود، بنابراین توسعه یک کسب و کار کاملا به میزان فروش آن بستگی دارد. کسب و کاری که فروش خوبی دارد می تواند نه تنها هزینه های خود را بپردازد، بلکه می تواند برای رشد در آینده سرمایه گذاری کند، تیم خود را گسترش دهد و افراد متخصص جدیدی را استخدام کند.

 

فروش چگونه ایجاد می شود؟

برخلاف تصور بسیاری از مردم فروش اتفاقی یا شانسی نیست. در واقع در پشت این مفهوم فرآیندهای متفاوتی وجود دارد که در نهایت منجر به فروش می شود. از طراحی محصول و بسته بندی گرفته تا برندینگ و بازاریابی صحیح و انتخاب کانال های بازاریابی مناسب برای جذب مشتری همگی در فروش تاثیر مستقیم دارند و اگر هرکدام از آنها به درستی انجام نشود، شانس فروش کاهش خواهد یافت.

تکنیک های افزایش فروش

تکنیک های بسیاری برای افزایش فروش وجود دارد که هر کدام از آنها برای یک کسب و کار خاص می تواند مفید و موثر باشد. در ادامه می توانید لیستی از بهترین تکنیک های افزایش فروش را مشاهده کنید:

1- با مشتریان خود به طور مرتب در تعامل و ارتباط باشید.

2- هویت برند و شخصیت برند خود را به درستی تعیین کنید.

3- در طراحی محصول و بسته بندی خلاق باشید.

4- برای افزایش رضایتمندی مشتری کمپین های خلاقانه برگزار کنید.

5- از تکنیک های فروش مختلف مثل Up-selling و Down-selling و Cross-selling استفاده کنید.

6- بر روی تمامی کانال های مارکتینگ سرمایه گذاری کنید و بر روی مهم ترین و موثرترین آنها بیشتر تمرکز کنید.

7- ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ را فراموش نکنید.

8- برای مشتریان خود برنامه های وفاداری جذاب طراحی کنید.

9- شاخص NPS را به صورت دوره ای رصد و اندازه گیری کنید.

10- بر روی آموزش دیجیتال مارکتینگ به کارکنان بخش بازاریابی خود سرمایه گذاری کنید و آنها را در دوره های مختلف و جدید شرکت دهید.

11- رضایت و اعتماد مشتریان خود را به دیگران نشان دهید.

12- از گیمیفیکیشن برای افزایش تعامل کاربران و تشویق به خرید بیشتر و رقابت با دیگران استفاده کنید.

 

مسیر آموزش فروش

فروش یک مبحث مشخص نیست که شما با مطالعه یک کتاب یا مشاهده یک ویدئو خاص به طور کامل آن را یاد بگیرید. فروش از مجموعه ای از مهارت های ارتباطی، مارکتینگ، روانشناسی و همچنین خلاقیت تشکیل می شود و نیاز است تا علم میان رشته ای خود را در این بخش ها افزایش دهید.

یک مدیر فروش حرفه ای به خوبی مشتریان خود را می شناسد و می داند که از چه روش هایی باید برای جذب آنها استفاده کند. شناخت مشتری و ترسیم پرسونا مشتری از اولین و مهم ترین کارهایی است که هر مدیر فروش باید آن را انجام دهید.

بنابراین با توجه به گسترده بودن و تجربی بودن فروش، استفاده از دوره های آموزش فروش که توسط اساتید با تجربه در این حوزه برگزار شده است می تواند بسیار مفید باشد. معمولا یادگیری فروش فقط از طریق کتاب ها کمی گیج کننده است چرا که کتاب های بسیار متنوعی باید برای تقویت مهارت فروش مطالعه شود. بنابراین می توان گفت استفاده از دوره های آموزشی به همراه کتاب ها می تواند بهترین مسیر برای یادگیری فروش باشد.