آموزش مدیریت تجربه مشتریان
[vc_row][vc_column][vc_column_text]تجربه مشتری از ما و کسب و کار و برند ما بسیار مهم است. اگر شما بتوانید تجربه ای ناب و فوق العاده را به مشتریان خود ارائه کنید، می …
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
آموزش مقدماتی CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری
[vc_row][vc_column][vc_column_text]داشتن یک CRM یا سیستم ارتباط با مشتری در کسب و کارهای امروزی یک ضرورت است. چرا که اگر سیستم ارتباط با مشتری نداشته باشید اطلاع دقیقی از موارد زیر …
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
آموزش طراحی پرسونا مشتری
[vc_row][vc_column][vc_column_text]تمامی کسب و کارها برای شناخت بهتر مشتری و حفظ آنها نیاز به طراحی پرسونا مشتری دارند. آنها برای اینکه بتوانند بهتر ویژگی های مشتریان خود را درک کنند باید …
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
آشنایی با رسانه های تبلیغاتی مناسب کسب و کارها
[vc_row][vc_column][vc_column_text]تمامی کسب و کارها برای پیشرفت نیاز به تبلیغ و بازاریابی دارند. کانال ها و رسانه های تبلیغاتی و بازاریابی بسیار زیادی موجود هستند که گاهی بسیاری از آنها مورد …
ارائه شده توسط< سجاد زیوری آرام
آموزش نقطه شروع بازاریابی
[vc_row][vc_column][vc_column_text]همانطور که می دانید بازاریابی یک علم مانند علوم دیگر است و اصول و قواعد خاص خودش را دارد. اگر بازاریابی را از نقطه شروع به صورت اصولی آغاز کنید …
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
آموزش تدوین برنامه بازاریابی کسب و کارهای کوچک
[vc_row][vc_column][vc_column_text]تدوین برنامه بازاریابی یکی از مهم ترین کارهایی است که در مسیر موفقیت یک کسب و کار باید به صورت کاملا اصولی و حرفه ای انجام شود. این برنامه بازاریابی …
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
آموزش تکنیک های بازاریابی و فروش تلفنی
[vc_row][vc_column][vc_column_text]بازاریابی و فروش تلفنی همیشه یکی از روش های بسیار موثر و مهم در استراتژی شرکت های خدماتی و فروش محصول بوده که تا به امروز اثرات خود را حفظ …
ارائه شده توسط< فربد طهرانی
آموزش جامع نوشتن برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن
[vc_row][vc_column][vc_column_text]برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن Marketing Plan طرحی است که تمامی فعالیت های بازاریابی کسب و کار شما را برای یک سال آینده ترسیم می کند و در واقع به …
ارائه شده توسط< دکتر شاهین شاکری