آموزش سوشیال مدیا مارکتینگ (بازاریابی شبکه های اجتماعی)
آموزش بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)
آموزش بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)
آموزش تولید محتوا گرافیکی با فتوشاپ (پروژه محور)
آموزش رازهای ارسال پیامک تبلیغاتی
پکیج آموزش متقاعدسازی و نفوذ بر مشتری
پکیج جامع آموزش روانشناسی فروش
آموزش افزایش فالوور اینستاگرام ویژه دندانپزشکان
آشنایی با CRM و نحوه کار با آن
آموزش راهکارهای تجربی برای افزایش فروش
آموزش بلاگری در استوری اینستاگرام
آموزش فروش سطح بالا
تعریف بازاریابی چیست؟
اگر بخواهیم بازاریابی یا مارکتینگ (Marketing) را خیلی ساده تعریف کنیم باید بگوییم به مجموعه فعالیت هایی که یک کسب و کار در راستای جذب مشتری و سپس فروش و کسب سود انجام می دهد، بازاریابی گفته می شود. استفاده از اصول بازاریابی و همچنین به کارگیری استراتژی بازاریابی و تدوین مارکتینگ پلن صحیح می تواند در جهت افزایش قدرت بازاریابی یک کسب و کار بسیار مهم باشد.
چطور یک مارکتر حرفه ای شویم؟
بازاریابی یک علم بسیار گسترده است که شاید تسلط به آن نیازمند سال ها تلاش و مطالعه و تحقیق در مباحث مختلف داشته باشد. اگر به دنبال دوره آموزش بازاریابی هستید، ابتدا باید بدانید که چه شاخه ای از بازاریابی و مارکتینگ را می خواهید بیاموزید. یکی از شاخه های اصلی آموزش مارکتینگ، آموزش دیجیتال مارکتینگ می باشد که با گسترش کسب و کارهای اینترنتی و نیاز روز افزون آنها به بازاریابی دیجیتال بسیار داغ و پرطرفدار شده است و اگر به دنبال آموزش مارکتینگ برای توسعه کسب و کار اینترنتی خود هستید، باید به دنبال یادگیری شاخه دیجیتال مارکتینگ باشید.