آموزش مدیریت تجربه مشتریان
[vc_row][vc_column][vc_column_text]تجربه مشتری از ما و کسب و کار و برند ما بسیار مهم است. اگر شما بتوانید تجربه ای ناب و فوق العاده را به مشتریان خود ارائه کنید، می …
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
آموزش فن بیان در مذاکره و فروش تلفنی
[vc_row][vc_column][vc_column_text]بازاریابی و فروش تلفنی یکی از روش های قدیمی و محبوب مارکتینگ است که همچنان از آن استفاده می شود و بازدهی بسیار بالایی برای برخی از کسب و کارها …
ارائه شده توسط< احمد انصاری
آموزش تحقیق کلمات کلیدی ارزشمند
[vc_row][vc_column][vc_column_text]تولید محتوا بدون شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند کاری بیهوده است. بدون هدف گذاری تاثیر فعالیت های شما بسیار پایین خواهد بود و شناسایی کلمات هدف را باید حتی قبل از …
ارائه شده توسط< سینا رضایی
آموزش طراحی کاور پست اینستاگرام
[vc_row][vc_column][vc_column_text]روز به روز با رشد کسب و کارهای اینستاگرامی نیاز به تخصص های مرتبط با این شبکه اجتماعی نیز رو به افزایش می باشد. از جمله تخصص های مورد نیاز …
ارائه شده توسط< احمدرضا شاهی
آموزش تولید محتوا سئو شده
[vc_row][vc_column][vc_column_text]تولید محتوا سئو شده در دیجیتال مارکتینگ شرکت ها و استارتاپ ها بسیار حائز اهمیت می باشد. تولید محتوای سئو شده به سادگی و با کمترین هزینه می تواند باعث …
ارائه شده توسط< رضا نقی لو
آموزش طراحی کاور اینستاگرام به سبک دیجی کالا
[vc_row][vc_column][vc_column_text]یکی از عوامل مهم برای موفقیت در اینستاگرام، طراحی بنرهای جذاب و گیرا برای پست و استوری اینستاگرام می باشد. بهترین محتوا با یک طراحی ضعیف می تواند تمامی زحمات …
ارائه شده توسط< احمدرضا شاهی
آموزش مقدماتی CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری
[vc_row][vc_column][vc_column_text]داشتن یک CRM یا سیستم ارتباط با مشتری در کسب و کارهای امروزی یک ضرورت است. چرا که اگر سیستم ارتباط با مشتری نداشته باشید اطلاع دقیقی از موارد زیر …
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
راهکارهای عملی جذب لید یا مشتری راغب
[vc_row][vc_column][vc_column_text]هر کسب و کاری که داشته باشید نیاز دارید مرتبا لید جذب کنید. مشتری راغب یا لید، یک مشتری که از بین همه مشتریان ممکن ما یک اقدام انجام میدهد. …
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
تعریف بازاریابی چیست؟
اگر بخواهیم بازاریابی یا مارکتینگ را خیلی ساده تعریف کنیم باید بگوییم به مجموعه فعالیت هایی که یک کسب و کار در راستای جذب مشتری و سپس فروش و کسب سود انجام می دهد، بازاریابی گفته می شود. استفاده از اصول بازاریابی و همچنین به کارگیری استراتژی بازاریابی و تدوین مارکتینگ پلن صحیح می تواند در جهت افزایش قدرت بازاریابی یک کسب و کار بسیار مهم باشد.
آموزش بازاریابی
بازاریابی یک علم بسیار گسترده است که شاید تسلط به آن نیازمند سال ها تلاش و مطالعه و تحقیق در مباحث مختلف داشته باشد. اگر به دنبال دوره آموزش بازاریابی هستید، ابتدا باید بدانید که چه شاخه ای از بازاریابی و مارکتینگ را می خواهید بیاموزید. یکی از شاخه های اصلی آموزش مارکتینگ، آموزش دیجیتال مارکتینگ می باشد که با گسترش کسب و کارهای اینترنتی و نیاز روز افزون آنها به بازاریابی دیجیتال بسیار داغ و پرطرفدار شده است و اگر به دنبال آموزش مارکتینگ برای توسعه کسب و کار اینترنتی خود هستید، باید به دنبال یادگیری شاخه دیجیتال مارکتینگ باشید.