15 بهترین ابزارهای رتبه بندی سایت ها
اگر شما موقعیت سایت خود را نسبت به دیگر سایت ها ندانید، کار ارزش گذاری و تعیین مقدار پیشرفت برایتان کمی دشوار می شود. فرض کنید شما در یک رقابت تنگانگ در یک بازار مشخص هستید اما نمی دانید که موقعیت سایت شما نسبت به رقبا در چه وضعیتی است و کدام سایت بیشترین ترافیک ورودی را دارد. در چنین وضعیتی نه تنها میزان پیشرفت خود را نمی توانید اندازه گیری کنید بلکه هیچ برنامه ای هم نمی توانید برای رسیدن به رقبا طراحی کنید چون شما حتی نمی دانید که از رقبای خود عقب هستید!
رتبه بندی سایت ها و رصد موقعیت سایت خود نسبت به دیگر سایت ها بسیار حائز اهمیت می باشد. این کار را می توان به کمک یکسری ابزارهای تعیین رتبه سایت انجام داد که ما در مقاله بهترین افزونه های گوگل کروم برای سئو سایت تعدادی از آنها را به شما معرفی کردیم. اما در این مقاله می خواهیم به طور اختصاصی بهترین ابزارهای رتبه بندی سایت ها را به شما معرفی کنیم تا به سادگی بتوانید موقعیت سایت خود را منظر تعداد بازدید رصد کنید.
معرفی بهترین ابزارهای رتبه بندی سایت ها
ذر ادامه قصد داریم تا بهترین ابزارها برای رتبه بندی سایت ها را به شما معرفی کنیم. طبیعی است که استفاده از برخی از این ابزارها نسبت به دیگر ابزارها رایج تر می باشد. اما شناخت این ابزارها و نحوه کار آنها می تواند به شما یک دید باز برای انتخاب بهترین ابزار بدهد. در ادامه با ما همراه باشید:
1- Similarweb
اگر به دنبال یک ابزار مناسب برای مقایسه ترافیک وب هستید، Similarweb همان چیزی است که به آن نیاز دارید. با استفاده از این ابزار میتوانید رتبه جهانی و کشوری وب سایتهای مختلف را به همراه معیارهای ترافیک و تعامل در منطقه، مشاهده کنید.
از طریق Similarweb همچنین میتوانید رقبای خود را بررسی کرده و نرخ تعامل آنها را با هم مقایسه کنید. اگر در گذشته از الکسا برای مقایسه ترافیک وب سایت استفاده میکردید، Similarweb می تواند یک جایگزین قدرتمند برای شما باشد.
به علاوه میتوانید از نسخه سازمانی Similarweb برای دست یابی به نتایج نامحدود ترافیک وب سایتها تا 3 سال استفاده کنید.
این سایت از سال 2007 فعالیت میکند و به نسبت سایر رقبای خود دقت بالاتری دارد و از نظر دریافت داده نیز بسیار غنی تر است. جالب است بدانید که این سایت کارشناسی حرفهای و قدرتمندی در مورد سئو سایت ارائه میدهد.
Similarweb به وسیله رباتهای مخصوصی که دارد، میتواند ترافیک سایت را دقیق تر و سریع تر تجزیه و تحلیل کند. از دیگر کاربردهای سیمیلار وب میتوان به بررسی بک لینکها، آمار دقیق جغرافیایی کاربران سایت و تجزیه و تحلیل کمپینهای تبلیغاتی اشاره کرد.
اگر حساب کاربری سایت خود را به SimilarWeb Pro ارتقا دهید، مطمئنا ویژگیهای پیشرفته تری را نیز در اختیار خواهید داشت. از جمله این ویژگیها میتوان به اطلاعاتی در مورد کاربران و ترافیکهایی که از شبکههای اجتماعی میآیند، اشاره کرد.
لازم به ذکر است که استفاده از این ابزار رتبه بندی سایت کاملا رایگان است و ثبت نام و نصب آن نیز بسیار ساده است. همچنین SimilarWeb به ایران هم سرویس دهی دارد و سئوکاران ایرانی هم میتوانند برای آنالیز و تجزیه و تحلیل سایت، از آن استفاده کنند.
مزایای Similarweb:
- مجموعهای از دیتاهای گسترده
- ارسال نتایج به طور دقیق
- جمع آوری دیتا با سرعت بالا
- تحلیل کمپینهای تبلیغاتی
- بررسی بک لینک ها
- سرویس دهی به ایران
معایب SimilarWeb:
- اپلیکیشن موبایل ندارد.
- طرحهای سازمانی این وب سایت گران قیمت است.
2- Semrush
Semrush که ابزار قدرتمند دیگر برای آنالیز سئو سایت و همچنین رتبه بندی است که در سال 2008 راه اندازی شده است. این پلتفرم محبوب بازاریابی محتوایی برای تجزیه و تحلیل سایت مناسب است. Semrush دارای مجموعه گستردهای از ابزار است که برای کمک به شما در زمینه سئو، تحقیقات بازار و حتی کمپینهای تبلیغاتی مناسب هستند. Semrush همچنین یکی از بهترین ابزارها در زمینه بررسی کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل ترافیک سایت است.
SEMrush در ابتدا به عنوان یک ابزار داخلی برای بازاریابی ایجاد شد، اما سپس از مدتی به یکی از بزرگ ترین ابزارهای سئو در صنعت تبدیل شد.
این وب سایت یک ابزار درجه یک و همه کاره برای تمام متخصصان سئو در سراسر جهان است و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای بررسی دقیق و بهبود سایت را در اختیار شما قرار میدهد.
وب سایت SEMrush ابزاری برای تمامی سرویسهای حرفهای مانند تحقیق کلمات کلیدی، آنالیز رقبا، بازاریابی شبکههای اجتماعی، بازاریابی محتوا و سئو است. این سرویس رتبه بندی سایت با پرداخت هزینه به صورت ماهانه و سالانه در اختیار افراد قرار میگیرد. البته با ثبت نام در این سایت تا یک ماه میتوانید از خدمات آن به صورت رایگان استفاده کنید. البته باید بدانید که SEMrush به ایران سرویس دهی ندارد.
مزایای SEMrush:
- بررسی کلمات کلیدی
- رتبه بندی وب سایت ها
- بررسی بک لینک ها
- تحلیل رقبا
معایب SEMrush:
- رابط کاربری آسان
- به ایران سرویس دهی ندارد.
- هزینه اشتراک این سرویس بالاست.
- برای دسترسی به این سایت نیاز به یک حساب کاربری دارید.
3- Ahrefs
Ahrefs از دیگر نامهای شناخته شده در میان دیجیتال مارکتر هاست که بسیار محبوب نیز می باشد. میتوانید از Ahrefs برای بهینه سازی سئو وب سایت خود، تحلیل رقبا، تحقیق کلمات کلیدی، بررسی رتبه سایت و… استفاده کنید. این پلتفرم با داشتن بیش از 11.8 میلیارد کلمه کلیدی در 10 موتور جستجو، دادههای مهم و با کیفیتی را به کاربران خود ارائه میکند. البته در صورتی که میخواهید به مجموعه کاملی از ابزار موجود در این وب سایت دسترسی پیدا کنید، باید هزینه اشتراک این سایت را پرداخت کنید.
این ابزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای بررسی و ساخت بک لینک است. از قابلیتهای این سرویس میتوان به بررسی ترافیک سایت، آنالیز وب سایت خود یا رقبا، وضعیت کلمات کلیدی، بررسی عملکرد یک صفحه بخصوص و… اشاره کرد. برای سئوکارها و افرادی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند و میخواهند با لینک سازی، سایت خود را بهینه سازی کنند، ahrefs گزینه مناسبی است.
ایندکس این وب سایت هر 30 دقیقه یک بار آپدیت میشود و اطلاعات جدیدی را در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد. با پرداخت 7 دلار میتوانید به مدت یک هفته از خدمات ahrefs استفاده کنید. البته ناگفته نماند که یکی از مهم ترین نکات منفی این وب سایت عدم ارائه سرویس دهی به ایران است.
مزایای ahrefs:
- بررسی کلمات کلیدی در 10 موتور جستجو
- مجموعهای از دادههای غنی
- بررسی ترافیک وب سایت
- تحلیل رقبا
- بررسی سوابق رتبه بندی وب سایتها
معایب ahrefs:
- هزینه بالای اشتراک
- عدم سرویس دهی به ایران
- فاقد نسخه آزمایشی رایگان
- رابط کاربری پیچیده
4- SpyFu
یکی دیگر از بهترین ابزارهای رتبه بندی سایت ها برای رتبه بندی سایت ها که ارزش امتحان کردن را دارد، Spyfu است. به وسیله این سایت میتوانید رتبه بندی کلمات کلیدی خودتان را بررسی کنید، رقبایتان را تحلیل کنید، کلمات کلیدی PPC رقبا را مشاهده کنید، بک لینکهای رقبا را بر اساس کلمه کلیدی مشخص کنید و موارد دیگر.
هنگامی که دیتاها را جمع آوری کردید، میتوانید آنها را به صورت یک فایل اکسل، CSV یا PDF درآورید. با این که نسخه رایگان این وب سایت دارای مجموعهای از ابزارهای مناسب است، ولی با خریداری اشتراک ویژه، امکان دسترسی نامحدود به دیتاها، ارسال دادهها و دسترسی به API را دارید.
این ابزار برای تجزیه و تحلیل بازار گزینه مناسبی است و کسانی که مایل به تحلیل رقبای خود هستند، میتوانند از این سایت استفاده کنند. در کنار مزایایی که وب سایت SpyFu دارد، نکات منفی نیز برای اشاره کردن وجود دارد. لازم به ذکر است که این ابزار جزئیات دقیقی از کلمات کلیدی که برای تحلیل رقبا اهمیت دارد، را ارائه نمیدهد. به علاوه دیتاهایی که در این سایت موجود است، در لحظه نیستند و به صورت ماهانه آپدیت میشوند.
اگر از آن دسته از کسانی هستید که میخواهید رقبای خود را تحلیل و آنالیز کنید spyfu گزینه مناسبی است. استفاده از این ابزار رایگان نیست و لازم است به صورت ماهانه هزینه اشتراک را بپردازید.
مزایای spyfu:
- مناسب برای تجزیه و تحلیل رقبا
- بررسی دقیق کلمات کلیدی
- هزینه اشتراک این سایت پایین است.
معایب spyfu:
- رابط کاربری پیچیده
- برای افراد مبتدی مناسب نیست.
- فاقد نسخه آزمایشی کامل
5- Moz Pro
Moz Pro یک مجموعه کامل برای سئوکارها با ابزارهای متعدد از جمله لینک اکسپلورر، کیوورد اکسپلورر و ردیاب رتبه است. این شرکت دارای ابزاری است که برای مشخص کردن مشکلات محتوایی و به منظور بهینه سازی وب سایت مورد استفاده قرار میگیرند. درست است که Moz Pro سایت ها را رتبه بندی نمی کند، اما ابزار بسیار قدرتمندی برای بهینه سازی و آنالیز وب سایت است.
این وب سایت یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سایتها برای ارائه خدمات در زمینه سئو است. Moz با بیش از 500 هزار عضو فعال، بزرگترین انجمن SEO به حساب میآید. همچنین این وب سایت منابع بسیاری برای آموزش سئو و تقویت تاکتیکهای دیجیتال مارکتینگ دارد، که هم برای افراد مبتدی و هم برای افراد حرفهای مناسب است. خدمات رسانی در این سایت به صورت دائمی و با پرداخت هزینه امکان پذیر است. اما کاربران جدید میتوانند یک ماه به صورت رایگان از خدمات این سایت برای آنالیز و تجزیه و تحلیل سایت استفاده کنند.
لازم به ذکر است که سایت Moz از دامین آتوریتی (Doman Authority) و پیج آتوریتی (Page authority) برای امتیازدهی به یک وب سایت استفاده میکند. سئو کاران میتوانند از این امتیازها برای لینک سازی و بهینه سازی سئو سایت خود استفاده کنند.
مزایای Moz Pro:
- بررسی کلمات کلیدی
- بررسی رتبه بندی صفحات وب سایت ها
- بررسی بک لینک ها
معایب Moz Pro:
- هزینه اشتراک این وب سایت بالاست.
- برای مبتدیان مناسب نیست.
6- Serpstat
اگر به دنبال سرویسی برای کمک به بررسی کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل دامنهها، رتبه بندی صفحات، بررسی سایت و تجزیه و تحلیل رقبا هستید، Serpstat گزینه مناسبی است. این وب سایت راه درازی را طی کرد تا از یک ابزار ساده جستجوی کلمات کلیدی به مجموعه کاملی از راهکارهای سئو تبدیل شود.
Serpstat ابزارهای بازارمحور بسیاری دارد که میتوانید از آن برای بررسی سایت استفاده کنید. اگر اطلاعات شخصی خود مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن را در اختیار سایت Serpstat قرار دهید، میتوانید از تعدادی از ابزارهای رایگان آن استفاده کنید، البته نسخه پولی آن توصیه میشود، زیرا ابزارهای رایگان آن کاربرد چندانی ندارند.
مزایای Serpstat:
- تحلیل و بررسی رقبای سئو
- بررسی رتبه بندی سایت
- تحلیل کلمات کلیدی
معایب Serpstat:
- سختی کلمات کلیدی را دقیق نشان نمیدهد.
- نسخه رایگان این سرویس، ابزارهای کاربردی ندارد.
7- Ubersuggest
یکی دیگر از بهترین ابزارهای رتبه بندی سایت ها Ubersuggest است. ویژگیهای کلیدی این وب سایت شامل بررسی کلی دامنه، رتبه بندی صفحات سایت، پیشنهادات کلمات کلیدی، ایدههای محتوا و بررسی بک لینکها است. درست است که این سرویس به اندازه Semrush و Moz ویژگیهای پیشرفتهای ندارد، اما برای مبتدیان مناسب است.
Ubersuggest وب سایت نسبتا جدیدی در حوزه سئو است که توسط نیل پاتل راه اندازی شده است. هدف اصلی این وب سایت کمک به کاربران خود برای یافتن بهترین کلمات کلیدی و برنامهریزی استراتژی بازاریابی محتوا بر اساس آن است.
مزایای Ubersuggest:
- نسخه رایگان این وب سایت ابزارهای کافی و مناسبی دارد.
- رابط کاربری آسان
- مناسب برای افراد مبتدی
معایب Ubersuggest:
- این وب سایت ابزار پیشرفتهای ندارد.
- سابقه بک لینک محدود
8- SE Ranking
SE Ranking یکی از ابزارهای مفید سئو و یکی از بهترین ابزارها برای آنالیز سایت ها است. این سرویس به سئوکارها در تجزیه و تحلیل سایت و ارتقاء آن کمک میکند. این ابزار به کاربران خود این امکان را میدهد که کلمات کلیدی رقبا را مشخص کنند و دادههای مربوط به تبلیغات را برای کمپینهای جستجوی ارگانیک و پولی کشف کنند. SE Ranking یک ابزار بررسی و نظارت بر بک لینکها نیز دارد که به کاربران این امکان را میدهد تمام بک لینکهای خود را در یک مکان مرکزی پیگیری کنند.
SE Ranking در وب سایت شما ماژولهای قدرتمندی را ارائه میکند که به صورت خاص برای افزایش رتبه وب سایتتان به 10 نتیجه برتر طراحی شدهاند. از سایر ویژگیهای این وب سایت میتوان به مدیریت رسانههای اجتماعی، دسترسی به API و تجزیه و تحلیل ترافیک و… اشاره کرد.
مزایای SE Ranking:
- ادغام با Google Analytics
- ادغام با Google Analytics
- بررسی کلمات کلیدی
- مدیریت لینک ها
معایب SE Ranking:
- برای صاحبان مشاغل کوچک مناسب است.
- ابزار موجود در این وب سایت پیشرفته نیست.
9- Rankwatch
یکی دیگر از بهترین ابزارهای رتبه بندی سایت ها، وب سایت Rankwatch است. این سایت گزینهای مناسب برای بررسی وب سایتها و امتیازدهی به آنها است. از ویژگیهای این وب سایت میتوان به بررسی بک لینکها، تحقیق کلمات کلیدی، بررسی رتبه سایتها در بازههای زمانی مختلف و معرفی بیشترین ترافیک ورودی اشاره کرد. رنک واچ بیش از 25 هزار کاربر در 25 کشور جهان دارد که از خدمات و قابلیتهای آن استفاده میکنند.
از دیگر ویژگیهای Rankwatch میتوان به ارائه لیستی از رقبا و کلمات کلیدی اشاره کرد. این ویژگیهای Rankwatch به کاربران کمک میکند تا بتوانند به خوبی رقبای خود را شناخته و با توجه به آن استراتژیهای بازاریابی خود را ارتقا دهند. استفاده از ابزار این وب سایت با پرداخت هزینه در دسترس کاربران قرار میگیرد. البته هزینه این ابزار مناسب است و شما میتوانید به صورت رایگان در سایت Rankwatch ثبت نام کنید و تا 14 روز به صورت رایگان از خدمات آن استفاده کنید.
مزایای Rankwatch:
- بررسی بک لینک ها
- تحقیق کیووردها
- رتبه بندی وب سایت ها
- تحلیل رقبا
- دادههای این ابزار هر 24 ساعت آپدیت میشود.
معایب Rankwatch:
- برای استفاده از ابزار این وب سایت باید هزینه پرداخت کنید.
- دقت این وب سایت بالا نیست.
10- BuiltWith
BuiltWith به بررسی وب سایتها و رتبه بندی آنها بر اساس میزان محبوبیت بین کاربران و ترافیک ورودی میپردازد. دیتاهای وب سایت BuiltWith به صورت هفتگی آپدیت میشود. درست است که این سایت ابزاری مناسب برای بررسی کلمات کلیدی است، اما نمیتوان آن را به عنوان یک ابزار مناسب برای تعیین رتبه سایت در نظر گرفت چرا که این ابزار BuiltWith دقت نسبتا پایینی دارد و قابلیت های آن محدود است. البته این وب سایت برای کاربران ایرانی هم خدمات خاصی را در نظر نگرفته است.
مزایای BuiltWith:
- به صورت هفتگی آپدیت میشود.
- رتبه بندی صفحات سایت
معایب BuiltWith:
- به کاربران ایرانی خدماتی ارائه نمیکند.
- دقت پایین
- ویژگیهای این وب سایت محدود است.
11- GTmetrix
Gtmetrix با اینکه یک ابزار برای رتبه بندی سایت نیست اما در آنالیز و بهینه سازی سایت بسیار مفید است. این سرویس بعد از بررسی وب سایت شما، مواردی که نیاز به بهبود عملکرد دارد را معرفی میکند.
شما میتوانید با ثبت نام در وب سایت GTmetrix به صورت رایگان، فیلمهای ضبط شده آنالیز سایت را مشاهده کنید. شما میتوانید با استفاده از اطلاعات به دست آمده از این وب سایت، فایلهایی که لود بالاتری نسبت به سایر فایلها دارند را شناسایی کرده و برای افزایش سرعت لود آنها عملیات لازم را انجام دهید.
از دیگر قابلیتهای GTmetrix میتوان به ویژگی مقایسه کردن دو وب سایت اشاره کرد. همچنین شما میتوانید سایت خود را قبل و بعد از انجام تغییرات با هم مقایسه کنید تا قسمتهایی را که افت کرده و یا بهبود پیدا کرده را مشخص کنید.
مزایای GTmetrix:
- مشاهده فیلمهای ضبط شده آنالیز وب سایت
- مقایسه دو وب سایت با یکدیگر
- بررسی وب سایت و مشخص کردن اشکالات آن
معایب GTmetrix:
- برای مبتدیان مناسب نیست.
- عدم سرویس دهی به ایران
12- DareBoost
برای کارهایی مثل مانیتور کردن سایت، تست سرعت و همچنین آنالیز سایت میتوانید از سرویس DareBoost استفاده کنید. البته استفاده از این سرویس برای آنالیز سایت در ماه فقط 5 بار در دسترس است. شما میتوانید از این ابزار به صورت رایگان برای آنالیز سایت خود استفاده کنید؛ اما نسخه رایگان آن امکان دسترسی به بعضی از ابزارها و امکانات را ندارد. تنها مافی است در سایت DareBoost ثبت نام کنید و از امکانات آن استفاده کنید.
مزایای DareBoost:
- تست سرعت سایت
- آنالیز وب سایت
- دارای نسخه رایگان
معایب DareBoost:
- فقط 5 بار در ماه میتوانید از این سرویس استفاده کنید.
- امکانات نسخه رایگان این سرویس محدود است.
13- Quantcast
تمرکز اصلی سرویس کوانت کست بر روی تجزیه و تحلیل وب سایتها برای بدست آوردن آمار دقیق توسط کاربران است. وب سایت Quantcast صفحات وب را با توجه به امتیازی که به دست آوردهاند، رتبه بندی میکند. این ابزار بازدیدکنندگان را از جنبههای مختلفی مورد بررسی قرار میدهد و اطلاعات بسیار جالبی را ارائه میکند. البته این ابزار کاربران بسیاری ندارد و در این سالها رشد چندان قابل توجهی نداشته است بنابراین نمی تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
مزایای Quantcast:
- تجزیه و تحلیل دقیق وب سایت ها
- رتبه بندی صفحات بر اساس امتیازی که کسب کردهاند.
معایب Quantcast:
- بازدیدکنندگان محدود
- قابلیتهای محدود در آنالیز وب سایت
آنالیز وب سایت با ابزارهای گوگل
تا این بخش از مقاله با ابزارها و سایتهایی آشنا شدیم که از آنها میتوانستید برای تجزیه و تحلیل رقبا و رتبه بندی صفحات سایت خود استفاده کنید. اما اگر به دنبال ابزاری هستید که چگونه میتوانید فعالیتهای سایت خود را آنالیز کنید؟ گوگل دو ابزار قدرتمند Google Analytics و Google Search Console را در اختیار سئوکاران قرار داده است تا بتوانند به خوبی سایت خود را تجزیه و تحلیل کنند.
14- Google Search Console
یکی از ابزارهایی که در زمینه تحلیل و آنالیز سایت بهترین نتیجه را ارائه میکند، سایت Google Search Console است. این وب سایت قدرت مند هر آنچه لازم است را در مورد وضعیت سایت و آنالیز آن در اختیار کاربران خود قرار میدهد. Google Search Console به صورت رایگان در دسترس است و تمامی افراد میتوانند از آن برای آنالیز سایت استفاده کنند.
سایت گوگل سرچ کنسول با داشتن ابزارهای کاربردی و همچنین ارائه آمارهایی دقیق یکی از بهترین گزینهها برای تحلیل سایت و رفع مشکلات احتمالی است. لازم به ذکر است که ثبت سایت در سرچ کنسول از مهم ترین کارهایی است که مدیران سایت باید انجام دهند تا سایت خود را بهبود بخشند.
از ویژگیهای سرچ کنسول میتوان به بررسی گزارش کراول رباتهای گوگل، بهینه سازی سرعت سایت، تشخیص بدافزارها، بررسی کسانی که به شما لینک دادهاند، مشاهده اینکه چه کلمات کلیدی منجر به بهبود نتایج جستجو میشود، ایجاد sitemap و… اشاره کرد. گوگل سرچ کنسول را میتوان یکی از بهترین و دقیق ترین ابزارها برای تعیین مقدار بازدید ورودی به سایت دانست که متخصصین سئو، برنامه نویسان و مدیران سایت میتوانند از آن استفاده کنند.
15- Google Analytics
یکی دیگر از قدرت مندترین ابزارها برای آنالیز و تجزیه و تحلیل سایت، گوگل آنالیتیکس است. این سرویس پرطرفدار رفتار کاربران را هنگام مشاهده وب سایت بررسی میکند و گزارشهای مختلفی را در این راستا ارائه میکند. این گزارشها برای بهبود سئوی سایت، افرایش فروش محصولات و بهبود کسب و کار آنلاین بسیار مفید و ارزشمند هستند. از ویژگیهای خوب این ابزار که آن را بسیار جذاب تر کرده است، میتوان به رایگان بودن آن اشاره کرد.
به وسیله این گوگل آنالیتیکس میتوانید سایت، شبکههای اجتماعی و یا وبلاگ خود را بررسی کنید و اطلاعات مهمی را دریافت کنید. از اطلاعاتی که این سرویس در اختیار شما قرار میدهد، میتوان به نحوه ورود کاربران، نرخ تبدیل، مدت زمان ماندن روی سایت و… اشاره کرد. با استفاده از گوگل آنالیتیکس میتوانید تعداد نفرات بازدید کننده از سایت، موقعیت جغرافیایی بازدیدکنندگان، تعداد بازدیدکنندگان، صفحاتی که بیشتر محبوب بودهاند و… را نیز مشاهده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.