آموزش سوشیال مدیا مارکتینگ (بازاریابی شبکه های اجتماعی)
ارائه شده توسط< ویده آل
آموزش بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)
ارائه شده توسط< ویده آل
آموزش بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)
ارائه شده توسط< ویده آل
آموزش تولید محتوا گرافیکی با فتوشاپ (پروژه محور)
ارائه شده توسط< سعید آقانوری
آموزش رازهای ارسال پیامک تبلیغاتی
ارائه شده توسط< قاسم سرمیلی
پکیج آموزش متقاعدسازی و نفوذ بر مشتری
ارائه شده توسط< قاسم سرمیلی
پکیج جامع آموزش روانشناسی فروش
ارائه شده توسط< قاسم سرمیلی
آموزش افزایش فالوور اینستاگرام ویژه دندانپزشکان
ارائه شده توسط< میلاد محمدی
آشنایی با CRM و نحوه کار با آن
ارائه شده توسط< میلاد محمدی
آموزش بلاگری در استوری اینستاگرام
ارائه شده توسط< احمدرضا غیاث
آموزش فروش سطح بالا
ارائه شده توسط< امیر لطفی
تعریف بازاریابی چیست؟
اگر بخواهیم بازاریابی یا مارکتینگ (Marketing) را خیلی ساده تعریف کنیم باید بگوییم به مجموعه فعالیت هایی که یک کسب و کار در راستای جذب مشتری و سپس فروش و کسب سود انجام می دهد، بازاریابی گفته می شود. استفاده از اصول بازاریابی و همچنین به کارگیری استراتژی بازاریابی و تدوین مارکتینگ پلن صحیح می تواند در جهت افزایش قدرت بازاریابی یک کسب و کار بسیار مهم باشد.
چطور یک مارکتر حرفه ای شویم؟
بازاریابی یک علم بسیار گسترده است که شاید تسلط به آن نیازمند سال ها تلاش و مطالعه و تحقیق در مباحث مختلف داشته باشد. اگر به دنبال دوره آموزش بازاریابی هستید، ابتدا باید بدانید که چه شاخه ای از بازاریابی و مارکتینگ را می خواهید بیاموزید. یکی از شاخه های اصلی آموزش مارکتینگ، آموزش دیجیتال مارکتینگ می باشد که با گسترش کسب و کارهای اینترنتی و نیاز روز افزون آنها به بازاریابی دیجیتال بسیار داغ و پرطرفدار شده است و اگر به دنبال آموزش مارکتینگ برای توسعه کسب و کار اینترنتی خود هستید، باید به دنبال یادگیری شاخه دیجیتال مارکتینگ باشید.