795,000 تومان قیمت اصلی 795,000 تومان بود.159,000 تومانقیمت فعلی 159,000 تومان است.
ویژگی های دوره
نرم افزار افترافکت After effects یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند شرکت ادوبی (Adobe) است که در زمینه ایجاد جلوه های بصری و گرافیکی مورد استفاده قرار می گیرد.
در واقع افتر افکت یک نرم افزار 2.5 بعدی است که برای ساخت انیمیشن، جلوه های بصری و ترکیب تصاویر متحرک در پروژه های سینمایی، تلویزیونی و همچنین ساخت محتواهای ویدیویی برای استفاده در اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
افترافکت دارای پلاگین های بسیار قدرتمندی است که توانایی شما را برای تولید و ایجاد تصاویر و انیمیشن های پیشرفته چندین برابر می کنند. بنابراین تسلط بر پلاگین های افترافکت یکی از ضروریات کار با این نرم افزار است که ما در این پکیج آموزشی قصد داریم آنها را به شما آموزش دهیم.
سرفصل های دوره آموزش جامع پلاگین های افترافکت After effects
فصل اول : پلاگین Pastiche
- معرفی عملکرد پلاگین Pastiche
- انواع لایه های سورس و روش ساخت
- مرتب سازی زیر لایه ها در قالب لایه سورس
- تنظیم اندازه زیر لایه ها با پارامتر Size
- آشنایی با اسکریپت Layer Generator برای ساخت شیپ های آماده
- روش انیمیت کردن قالب های مختلف به صورت انواع مختلف
- مرتب کردن زیر لایه ها بر اساس مشخصه های مختلف
فصل دوم : پلاگین Newton 2
- آموزش نصب و کرک کردن پلاگین
- معرفی اجمالی پلاگین Newton 2
- معرفی پنل های پلاگین
- معرفی مدل های مختلف داینامیک
- جسم ثابت (Static)
- جسم انیمیت شده (Kinematic)
- جسم متحرک (Dynamic)
- جسم اثر پذیر (Dormant)
- جسم قفل شده (Ae Matic)
- جسم بدون تاثیر (Dead)
- روش انتقال دادن انیمیت از افتر افکت به پلاگین Newton 2
- چرخش جسم در نیوتن (Rotation)
- چگالی اجسام (Density)
- اصطکاک اجسام (Friction)
- جهش زدن (Bouncing)
- قدرت شتاب و جهش شتاب اجسام (Velocity)
- ریست کردن مقادیر
- تاثیر گذاری و تاثیر پذیری (Collision)
- گروه بندی تاثیرات (Collistion Group)
- تاثیر گذاری کشش زمین بر روی اجسام (Gravity Scale)
- ایجاد حالت جاذبه و دافعه در اجسام (Magnetism Type)
- مفصل گذاری (Joints)
- مفصل مستقیم (Distance)
- مفصل چرخشی (Pivot)
- تحلیل پروژه از پیش ساخته شده با نیوتن
- ادامه بحث مفصل گذاری (Joints)
- مفصل فنری (Spring)
- مفصل پیستون (Piston)
- قفل کردن چرخش اجسام (Fixed Rotation)
- جدا سازی شیپ های ترکیبی با پلاگین (Separate)
- فعالسازی موتور در مفاصل مختلف (Enable Motor)
- ابزار (Anchor Point) برای جا به جا کردن نقطه مفاصل
- ساخت و ایجاد وکتور های مورد نیاز پروژه ترازو در نیوتن 2
- انیمیت ترازو با استفاده از تنظیمات پلاگین نیوتن 2
فصل سوم : پلاگین Trapcode
- آموزش نصب و کرک کردن پلاگین
- معرفی اجمالی مجموعه Trapcode
- توضیح خاصیت و روش کار با افکت های سه بعدی مانند: Particular
- آشنایی با افکت بیلدر یا ساخت سریع در پلاگین
- تنظیمات بخش امیتر یا پخش کننده ذرات
- حالت ایجاد پارتیکل به صورت مداوم و ایجاد به صورت انفجاری (Particle Behavior)
- مدل های مختلف امیتر (Emitter Type) :
- نقطه ای (Point)
- مکعبی (Cube)
- کروی (Sphere)
- صفحه ای (Grid)
- چند مرکزی با استفاده از لایت (Light)
- لایه ( انتشار ذرات هماهنگ با پیکسل های لایه) (Layer)
- توضیح تنظیمات پراکندگی (Velocity)
- توضیح تنظیمات امیتر در مدل لایه (Layer Emitter)
- رندوم کردن حالت پارتیکل ها ( Random Seed)
- پیش حرکت (Pre Run)
- تنظیمات بخش پارتیکل (Particle)
- مدت زمان زندگی پارتیکل ها (Life)
- تلورانس مدت زمان زندگی پارتیکل ها (Life Random )
- مدل های مختلف پارتیکل
- کروی (Sphere)
- کروی درخشان (Glow Sphere)
- ستاره (Star)
- ابری (Cloud)
- پارتیکل دلخواه (Sprite)
- تنظیم لایه به عنوان پارتیکل (Texture)
- روش پودر کردن یک لوگو به وسیله پلاگین Particular
- ادامه پروژه پودر کردن لوگو به وسیله پلاگین
- ساخت مت برای ایجاد امیتر برای پارتیکل ها
- ساخت امیتر ایجاد پارتیکل به وسیله تکنیک لوما
- ادامه بحث تنظیمات بخش پارتیکل (Particle)
- نرمی کنار پارتیکل کروی (Sphere Feather)
- اندازه پارتیکل ها (Size)
- تلورانس مدت اندازه پارتیکل ها (Size Random)
- شفافیت پارتیکل ها در طول زندگی (Opacity over life)
- پریست های آماده (Opacity over life)
- توضیح اجمالی بحث سایه (Shading)
- فیزیک در پلاگین (Physics)
- مدل های فیزیکی
- فضا (Air)
- جهش (Bounce)
- جاذبه (Gravity)
- تنظیم سرعت فیزیک (Physics Time Factor)
- توضیح تنظیمات مدل فیزیکی فضا (Air)
- مدل های فیزیکی
-
-
- تنظیمات باد (Wind)
- تنظیمات حرکت نامنظم (Turbulence)
- توضیح اجمالی تنظیم (Spherical Field)
-
- توضیح تنظیمات دنباله دار کردن پارتیکل ها (Aux System)
- تنظیمات ترنسفرم جهانی پارتیکل ها (World Transform)
- توضیح مقادیر رندرینگ (Rendering)
حاصل دوره
دانشجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی با پلاگین های قدرتمند افترافکت و نحوه کار با آنها به طور کامل آشنا می شوند و می توانند از این پلاگین ها در پروژه های مختلف استفاده کنند.
ویدئوهای دوره
بخش اول آموزش پلاگین Pastiche ویدئو
17:14
بخش دوم آموزش پلاگین Pastiche ویدئو
33:13
بخش سوم آموزش پلاگین Pastiche ویدئو
14:11
بخش چهارم آموزش پلاگین Pastiche ویدئو
42:08
بخش اول آموزش پلاگین Newton ویدئو
27:45
بخش دوم آموزش پلاگین Newton ویدئو
19:41
بخش سوم آموزش پلاگین Newton ویدئو
36:19
بخش چهارم آموزش پلاگین Newton ویدئو
13:39
بخش اول آموزش پلاگین Particular ویدئو
26:18
بخش دوم آموزش پلاگین Particular ویدئو
10:02
بخش سوم آموزش پلاگین Particular ویدئو
27:45
تیم گرافیکی موشن گورو با تجربه 7 سال در زمینه تولید موشن گرافیک و جلوه های بصری
دوره های مرتبط
پکیج آموزش جامع موهو Moho
ارائه شده توسط< آرت گورو
آموزش طراحی کاراکترهای 2 بعدی
ارائه شده توسط< علیرضا رئیسی
آموزش تکنیک های تدوین فیلم با بررسی آثار مهم سینما
ارائه شده توسط< علی سلیمانی
پکیج آموزش جامع افترافکت 2019 (After effect)
ارائه شده توسط< موشن گورو
آموزش پروژه محور طراحی صحنه موشن گرافیک
ارائه شده توسط< آرکادمی
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
795,000 تومان قیمت اصلی 795,000 تومان بود.159,000 تومانقیمت فعلی 159,000 تومان است.
فرصت باقیمانده تا پایان جشنواره یادگیری بدون مرز
تیم گرافیکی موشن گورو با تجربه 7 سال در زمینه تولید موشن گرافیک و جلوه های بصری
محمد نظری( دانشجوی دوره )
اکثر دوره های موشن گورو رو دیدم و واقعا یکی از یکی بهترن این دوره هم خیلی خوب بود