695,000 تومان قیمت اصلی: 695,000 تومان بود.139,000 تومانقیمت فعلی: 139,000 تومان.
ویژگی های دوره
گوگل ادوردز Google adwords یا گوگل ادز Google ads یک سیستم تبلیغاتی پیشرفته برای بازاریابی است که می توان به کمک آن در نتایج گوگل تبلیغاتی با کلمات کلیدی مورد هدف ایجاد کرد و ورودی های گوگل وبسایت مورد نظر را از این طریق افزایش داد.
دستیابی به رتبه های بالا در برخی از کلمات کلیدی کار بسیار دشواری است که وبسایت های نوپا توانایی رقابت با دیگر سایت ها را در آن کلمات کلیدی ندارند. در چنین شرایطی سریع ترین روش برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل استفاده از سیستم گوگل ادوردز و قرارگیری در نتایج ابتدایی است. تحقیقات انجام شده نشان داده است که 87 درصد از کاربران در جستجوهای خود صفحات دوم به بعد جستجو را هرگز ملاحظه نمی کنند و این می تواند اهمیت قرارگیری در صفحه اول نتایج را بیشتر و بیشتر کند.
همانطور که می دانید هزینه تبلیغات در گوگل ادز به دلار محاسبه می شود و با وجود اینکه نرخ دلار در ایران بالا رفته اما باز هم استفاده از این نوع تبلیغات برای بسیاری از کسب و کارها توجیه اقتصادی و مالی دارد و می توانند به کمک آن فروش و سود خود را چند برابر کنند.
در گوگل ادز هزینه تبلیغات به صورت کلیکی (Pay per click) محاسبه می شود. این یعنی مبلغ پرداختی شما به گوگل بر اساس تعداد کلیک بوده و شما هزینه ای برای تعداد دفعات نمایش تبلیغ به کاربران پرداخت نخواهید کرد که همین موضوع باعث به صرفه بودن این نوع از تبلیغات می باشد. تبلیغات Google adwords معمولا در بالاترین و پایین ترین قسمت از نتایج طبیعی گوگل در صفحه اول قرار می گیرند که شما می توانید با توجه به مزایده ای که انجام می دهید جایگاه و هزینه تبلیغات خود را مشخص کنید.
قطعا کار با گوگل ادوردز نیاز به داشتن دانش و تخصص دارد. در صورتی که شما تخصص لازم برای اجرای کمپین های تبلیغاتی خود در گوگل ادوردز را نداشته نباشید احتمالا تبلیغات هزینه های بیشتری برای شما در پی خواهد داشت و در نهایت نتیجه مورد نظر را از کمپین خود نخواهید گرفت. بنابراین ما تصمیم گرفته ایم تا با یک دوره جامع به آموزش گوگل ادوردز به صورت پیشرفته بپردازیم تا شما بتوانید پس از گذراندن این دوره به سادگی کمپین های خود را پیاده سازی کنید.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
ما در این دوره به آموزش جامع گوگل ادوردز و نحوه کار با تمامی بخش های آن خواهیم پرداخت. با توجه به تجربه مدرس دوره در حوزه سئو و گوگل ادوردز این دوره یک دوره جامع و حرفه ای است و دانشجویان می توانند با گذراندن آن به یک متخصص Google ads تبدیل شوند.
سرفصل های دوره آموزش جامع گوگل ادوردز
قسمت اول : آموزش ساخت اکانت در گوگل ادز
همانطور که می دانید اکثر سرویس های گوگل داخل ایران تحریم است و یکی از مهمترین این سرویس ها Google Ads می باشد. متاسفانه نام ایران در این سرویس از لیست کشورها حذف شده است و شما باید با نام کشور دیگری در گوگل ادوردز ثبت نام کنید.
بنابراین ما در قسمت اول از این دوره شما را با نحوه ساخت اکانت رایگان (بدون نیاز به شارژ اکانت (دلار و …)) آشنا خواهیم کرد و نکات مهم و لازم برای شروع کار را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.
قسمت دوم : آموزش ساخت کمپین در گوگل ادوردز
می توان گفت مهم ترین بخش دوره آموزش گوگل ادوردز Google Ads بخش ساخت کمپین تبلیغاتی است که ما به طور کامل در این قسمت به آن خواهیم پرداخت.
مباحث آموزش داده شده در این قسمت :
- آموزش ایجاد کمپین
- آموزش Conversions و Target CPA
- آموزش ایجاد Ad Group
- آموزش تعریف کلمات کلیدی با ساختارهای متفاوت (Exact Match – Pharse Match – Broad Match)
- آموزش ایجاد Ads برای کمپین
قسمت سوم : آموزش ساخت انواع Ads و Extensions
در این قسمت از آموزش شما را با نحوه ایجاد انواع تبلیغات متغیر یا رسپانسیو آشنا خواهیم کرد. این قسمت به طور کلی به دو بخش Responsive search ad و Responsive display ad تقسیم می شود.
همچنین در ادامه این قسمت یکی دیگر از بخش های مهم گوگل ادوردز یعنی ساخت اکستنشن ها (Extensions) نیز آموزش داده خواهد شد.
مباحث آموزش داده شده در این قسمت :
- آموزش ایجاد Responsive search ad
- آموزش ایجاد Responsive display ad
- آموزش ایجاد Sitelink extension
- آموزش ایجاد Strucured snippet extension
- آموزش ایجاد Callout extension
- آموزش ایجاد Call extension
قسمت چهارم : آموزش تحلیل کمپین و سایر تنظیمات گوگل ادوردز
در قسمت چهارم از این دوره آموزشی شما را با نحوه بررسی، تحلیل و مدیریت انواع کمپین های تبلیغاتی آشنا خواهیم کرد. همچنین در این قسمت شما را با سایر تنظیمات و ابزارهای گوگل ادوردز نیز آشنا خواهیم کرد.
مباحث آموزش داده شده در این قسمت :
- آموزش Search Keywords، Negative Keywords، Search Terms، Auction Insight
- آموزش ابزارهای گوگل ادوردز مانند Locations ،Ad schedule ،Devices و …
قسمت پنجم : آموزش ابزارهای Tools & Settings
در این قسمت ابزارهای مهم و کاربردی بخش ابزارها و تنظیمات (tools & settings) را به شما آموزش می دهیم. علاوه بر آن در این قسمت نحوه کار با ابزار آپلود اسکریپت برای ایجاد Extension شماره ایرانی در کمپین را نیز به شما آموزش خواهیم داد.
مباحث آموزش داده شده در این قسمت :
- معرفی ابزارهای کاربردی مانند Billing ،Conversions ،Account Access ،Preferences و …
- آموزش ایجاد شماره تماس ایران در Call extension
- آموزش Keyword Planner
قسمت ششم : بررسی کامل آموزش و یادآوری نکات مهم گوگل ادوردز
در قسمت آخر این دوره آموزشی مجددا کل بخش های مهم دوره مرور می شود و نکاتی که از قلم افتاده باشد آموزش داده خواهد شد. همچنین قسمت هایی از آموزش که نیاز به مرور مجدد داشته مجددا بررسی می شود و در مورد آنها توضیحات دقیق تری ارائه می شود تا دانشجویان عزیز بدون مشکل دوره را به پایان برسانند.
آیا این دوره پیش نیاز دارد؟
این دوره آموزش جامع گوگل ادوردز می باشد و اگر از گذشته آشنایی با تبلیغات گوگل نداشته اید مشکلی نیست و می توانید با خیال راحت در این دوره شرکت کنید. چرا که ما در این دوره از پایه ای ترین مباحث کار را آغاز می کنیم و تا پیشرفته ترین نقطه پیش می رویم.
حاصل دوره
دانشجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی به طور کامل نحوه کار با پنل گوگل ادوردز را خواهند آموخت و می توانند به سراغ کار عملی بروند و کمپین های مورد نظر خود را در این سرویس محبوب پیاده سازی کنند. همچنین دانشجویان می توانند به عنوان یک کارشناس و متخصص گوگل ادوردز در شرکت های حرفه ای مشغول به کار شوند.
نکته : در صورتی که به یادگیری سئو نیز علاقه دارید می توانید دوره پکیج جامع آموزش سئو 2020 را نیز تهیه و مشاهده کنید.
ویدئوهای دوره
معرفی دوره + قسمت اول - آموزش ساخت اکانت در گوگل ادوردز ویدئو
13:24
قسمت دوم : آموزش ساخت کمپین در گوگل ادوردز ویدئو
33:47
قسمت سوم : آموزش ساخت انواع Ads و Extensions ویدئو
27:30
قسمت چهارم : آموزش تحلیل کمپین و سایر تنظیمات گوگل ادوردز ویدئو
34:31
قسمت پنجم : آموزش ابزارهای Tools & Settings ویدئو
36:30
قسمت ششم : بررسی کامل آموزش و یادآوری نکات مهم گوگل ادوردز ویدئو
25:38
فوق لیسانس نرم افزار، کارشناس دیجیتال مارکتینگ و سئو
دوره های مرتبط
آموزش جامع استراتژی های هک رشد
ارائه شده توسط< دکتر شاهین شاکری
آموزش ساخت اکانت های حرفه ای اینستاگرام
ارائه شده توسط< امین فلاحان
پکیج جامع پرسونال برندینگ – برندسازی شخصی
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
آموزش پروژه محور پلاگین Yoast – سئوی وردپرس
ارائه شده توسط< سهند کاظم زاده
آموزش جامع افزایش فروش در اینستاگرام
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
695,000 تومان قیمت اصلی: 695,000 تومان بود.139,000 تومانقیمت فعلی: 139,000 تومان.
فرصت باقیمانده تا پایان جشنواره نوروز 🌷
فوق لیسانس نرم افزار، کارشناس دیجیتال مارکتینگ و سئو
قوانین ثبت دیدگاه
با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم