1,495,000 تومان قیمت اصلی: 1,495,000 تومان بود.299,000 تومانقیمت فعلی: 299,000 تومان.
ویژگی های دوره
در دنیای امروز که به طور مداوم رقابت در بازارهای مختلف شدیدتر و خشن تر می شود، نیاز به تصمیم گیری درست بر پایه اطلاعات مفید و انجام تحقیقات بازار نیز هر روز بیشتر احساس می شود.
برخی به اشتباه فکر می کنند تحقیقات بازار (Market Research) فقط مختص کسب و کارهای بزرگ است. اما این تصور کاملا اشتباه است. شما حتی برای راه اندازی یک استارتاپ نیز باید مارکت ریسرچ انجام دهید تا بتوانید با استفاده از داده های بدست آمده بهترین تصمیم گیری را برای تعیین استراتژی های خود داشته باشید.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
ما در این دوره به آموزش جامع تحقیقات بازار می پردازیم. هدف اصلی ما در طول این دوره آموزش جامع مارکت ریسرچ از 0 تا 100 می باشد و سعی کرده ایم در طول دوره به جای مطرح کردن تئوری های دانشگاهی که کاربردی در دنیای واقعی ندارند، با معرفی روش های واقعی و عملی تحقیقات بازار، شما را تبدیل به یک متخصص واقعی در این حوزه کنیم تا بتوانید با اعتماد به نفس بالا تصمیمات استراتژیک و موثری را در حوزه کسب و کار و بازاریابی اتخاد کنید.
ما در این دوره جامع و پیشرفته، شما را با جدیدترین تکنیک ها و استراتژی های تحقیقات بازار آشنا خواهیم کرد. مدرس این دوره با سابقه همکاری در تحقیقات بازار برای برندهای مشهوری مثل Sony PlayStation و دو استارتاپ تحت حمایت گوگل و همچنین تحصیلات دانشگاهی در مدرسه مدیریت Kellogg (وابسته به فیلیپ کاتلر، معتبرترین مرکز آموزش بازاریابی جهان) تجربه ای مثال زدنی را در اختیار شما قرار میدهد.
همچنین شما برای گذراندن این دوره نیاز به هیچ دانش قبلی ندارید و می توانید بدون آشنایی با این حوزه یادگیری این دوره را شروع کرده و با گذراندن کامل آن تبدیل به یک متخصص تحقیقات بازار شوید.
بخش های اصلی آموزش تحقیقات بازار
- آشنایی با 3 نوع اصلی تحقیقات بازار و 3 نوع داده
- تحقیقات اکتشافی شامل مصاحبه، گروه های کانونی و مطالعات موردی
- تحلیل رقبا با تکنیکهای کاربردی + قالب تحلیلی یک صفحه ای
- تحقیقات توصیفی شامل نظرسنجی، تولید محتوای مبتنی بر شواهد و بهینه سازی قیف فروش
- تحقیقات علّی شامل تست A/B و 3 فاکتور مهم در بازاریابی پاسخ مستقیم
- تخمین اندازه بازار و پیش بینی تقاضا با ابزارها و روش های مختلف
- تحقیقات میدانی و طولی درباره رشد برند (شامل ۷ قانون طلایی بایرون شارپ)
- ترسیم نقشه سفر تصمیم گیری مشتری
- بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) با روش های علمی و داده محور
- نحوه تحقیق در روانشناسی رفتار مصرف کننده
- آموزش تولید لید (Lead) و جذب شرکا با ابزارهایی مانند LinkedIn Sales Navigator و Sparktoro
- نحوه تحلیل رسانه های دیجیتال با محوریت داده
- آموزش آنالیز عملکرد در حوزه خدمات
- نحوه تحلیل عملکرد محصول با داده های واقعی
موضوعات کلیدی که در این دوره آموزش داده میشوند:
- اصول تحقیقات بازار و تفاوت آن با تحقیقات بازاریابی
- آموزش تحلیل تحقیقات بازار و تربیت تحلیلگر بازار حرفهای
- تحلیل رقبا و جایگاهیابی برند
- آشنایی با مفاهیم و ابزارهای تحلیل بازاریابی
- روشهای پژوهش کیفی و کمی
- تحلیل رفتار مصرفکننده و آنالیز دادههای مشتریان
- تحلیل وب و بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO)
مقدمهای بر تحقیقات بازار
- سه نوع داده
- پیشدرآمد ترفندهای سریع تحقیقات بازار
- مثال فروشگاه اینترنتی کاربرد ترفندهای تحقیق
- آزمایش استراتژی های خلاقانه
- اشتباهات رایج در تحلیل دادهها
دستیار هوشمند بازاریابی هوش مصنوعی
- سه نوع تحقیقات بازار
- تحقیقات بازار توصیفی ۱
- تحقیقات بازار توصیفی ۲
- چرا چارچوب های منسوخ مانند 4Ps و مایرز بریگز همچنان استفاده می شوند
- دو نکته مهم در تحقیقات بازار
- ویروسی شدن پخش سریع محتوا
تحقیقات اکتشافی
- مثال مکمل آرتروز برندسازی بر اساس مصاحبههای اکتشافی
- چگونه با چارچوب روان شناسی جونا برگر ذهن افراد را تغییر دهیم
- شش اصل روان شناختی
نگارش مطالعات موردی
- سه مورد مهم برای آزمایش در پاسخ مستقیم
- مصاحبه با خریداران بالقوه B2B
- آزمایش نظرات
- آزمایش محتوای قیف فروش
- مثال قیف فروش
- بهینه سازی بر اساس مراحل آگاهی مشتری
- تحلیل مشتریان بخش اول
- تحلیل مشتریان بخش دوم
تحقیقات بازار اکتشافی
- هوش مصنوعی در برندسازی
- تحلیل بازار کلی بخش اول
- تحلیل بازار کلی بخش دوم
- سنجش موفقیت
- درس هایی از استراتژی تبلیغات در تحقیقات بازار
تحقیقات سفر تصمیمگیری مشتری
- مقدمهای بر تحقیقات سفر تصمیم مشتری
- سفر تصمیم گیری مشتری بخش اول
- سفر تصمیم گیری مشتری بخش دوم
- سفر تصمیم گیری مشتری بخش سوم
- سفر مشتری از دیدگاه شرکت مک کینزی
- سوالات مصاحبه مطالعه موردی
- مصاحبه های مطالعه موردی
بهینهسازی نرخ تبدیل CRO
- مقدمهای بر CRO
- تفکر استراتژیک در CRO
- تمرین بینش مخاطب
- نظرسنجی در سایت
- مثال نظرسنجی
- اشتباهات رایج در CRO
- آسانترین روش افزایش نرخ تبدیل
- تغییرات بزرگ در دعوت به اقدام CTA
- سطوح مختلف تست
- آزمایش پیشنهادها
- زمان تصمیمگیری برای تبدیل
- قیف 30 روزه با وبینار
- تمرین وبینار
- ویدیوهای آزاد بدون ثبت نام
- ارائه گزینه ها
- ارائه گزینه ها از طریق بازاریابی مجدد
- پاسخ به اعتراضات
- محتوای آزاد بدون محدودیت دسترسی
- تست AB صفحات
- تست AB صفحات بخش دوم
- مقایسه تست AB ABN و تست چندمتغیره
- قانون کلی در تست
- نرمافزارهای CRO
- تست صفحات قیمتگذاری
- تست صوتی
- لیدهای باکیفیت PQLs
- ورود با شبکه های اجتماعی
- بهینه سازی با چت زنده
- لغو اشتراک
- محتوای تعاملی
تحقیقات بازار توصیفی
- نگارش محتوای وب بر اساس شواهد
- جمعآوری پاسخهای نظرسنجی در B2B
- نظرسنجی با Mailchimp
- نظرسنجی از خریداران B2B تحقیق کمی
- مفاهیم کلیدی قبل از ادامه درسها
- شناسایی مشکلات بخش اول
- شناسایی مشکلات بخش دوم
- ملاحظات پیشرفته در قیفهای B2B
- محاسبه سرعت فروش
- شاخصهای ویروسی در لینکدین
- استفاده از تبلیغات لینکدین برای تحقیقات
- سه روش کلاسیک تست تبلیغات
- دعوت به پاسخگویی در نظرسنجیها
تحقیقات بازار علّی (Causal Marketing Research)
- مقدمهای بر تحقیقات بازار علّی
- تست AB در فیسبوک
- استفاده از لینکدین برای تحقیقات
تحلیل رقبا
- تحلیل رقبا بخش اول
- تحلیل رقبا بخش دوم
- قالب تحلیل رقبا در یک صفحه
- بررسی تبلیغات رقبا در لینکدین
- بررسی تبلیغات رقبا در فیسبوک
- بخش اول تحلیل رقابتی
- بخش دوم تحلیل رقابتی
- بخش سوم تحلیل رقبا جذب مشتری
- بخش چهارم تحلیل رقبا استراتژی و تاکتیکهای بازاریابی
تخمین اندازه بازار و تقاضا
- مقدمهای بر تخمین بازار و تقاضا
- بازاریابی برای سرمایهگذاران
- مقدمهای بر اندازهگیری بازار
- تخمین بازار با اطلاعات روابط سرمایهگذاران
- تخمین بازار با تبلیغات در شبکههای اجتماعی
- برآورد تقاضا با ProfitGuru
- برآورد تقاضا با Google Keyword Planner
- مراقب باشید از آمار بازدید نظرات و دنبالکنندگان بهعنوان معیار استفاده نکنید
- تخمین تقاضای کتاب با KDSPY
- تخمین بازار پادکست
- تخمین بازار با دادههای پنلی
- اعداد مطلق مهمتر از نسبی هستند.
- دام منحصربهفرد بودن
مقیاسپذیری
- افزایش مقیاس
مرورگرهای ضدشناسایی
- مرورگرهای Anti Detect
تحقیق در مورد رشد برندها تحقیقات بازار
- مقدمهای بر تحقیق درباره رشد برندها
- چگونه برندها رشد میکنند؟ بخش اول
- 7 قانون برای رشد برند
- یادداشتهایی از بایرون شارپ
- قوانین بازاریابی
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
- فعالان حوزه بازاریابی
- کارآفرینان و موسسان استارتاپ ها
- مدیران محصول
- مدیران بازاریابی
- مشاوران بازاریابی
- آژانس های بازاریابی و تبلیغات
حاصل دوره
دانشجویان عزیز با گذراندن این دوره آموزشی به طور کامل تحقیقات بازار یا همان مارکت ریسرچ را می آموزند و با تمامی روش ها و متدهای به روز انجام تحقیقات بازار و نکات کاربردی و عملی آن آشنا می شوند و می توانند به صورت عملی در بازارهای مختلف با استفاده از روش ها و تکنیک های آموزش داده شده تحقیقات بازار خود را جهت بدست آوردن داده های مفید و استراتژیک انجام دهند.
ویدئوهای دوره
3 نوع داده ویدئو
06:21
پیش درآمد ترفندهای سریع تحقیقات بازار ویدئو
04:56
تحقیقات بازار توصیفی 1 ویدئو
06:21
تحقیقات بازار توصیفی 2 ویدئو
06:06
دانلود یکجا قسمت های 1 الی 144 (پارت اول) ویدئو
09:15:04
دانلود یکجا قسمت های 1 الی 144 (پارت دوم) ویدئو
04:31:46
پلتفرم آموزش آنلاین Udemy بزرگترین پلتفرم آموزش ویدیویی در دنیاست که نزدیک به 75 میلیون نفر دانشجو و 75 هزار مدرس دارد. همچنین این پلتفرم ادعا میکند که تقریباً 17000 مشتری تجاری Udemy Business دارد و بیش از 50 درصد از شرکتهای Fortune 100 مشتری Udemy Business هستند. شما به کمک Udemy می توانید هر مهارتی را بیاموزید و مسیر رشد و پیشرفت شغلی و یا شخصی خود را به کمک دوره های آموزشی این پلتفرم طی کنید.
دوره های مرتبط
آموزش برنامه ریزی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک و متوسط
ارائه شده توسط< سید احمد دلیری
آموزش جامع افزایش فروش در اینستاگرام
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
۵ راز موفقیت افراد موفق در دنیا
[vc_row][vc_column][vc_column_text]موفقیت و دستیابی به آن رویایی دیرینه است که تمامی انسان ها در طول عمر خود حداقل یکبار به طور جدی برای رسیدن به آن تلاش کرده اند. همانطور که …
ارائه شده توسط< محمد وفایی
راهکارهای اشتغال فوری دانشجویان پس از فارغ التحصیلی
ارائه شده توسط< محمد علوی
آموزش مهارت کاریابی حرفهای
[vc_row][vc_column][vc_column_text]یکی از سخت ترین کارها در حال حاضر در ایران کاریابی و یافتن شغل مناسب است. فرآیند یافتن شغل مناسب آنقدر دشوار و طاقت فراست که برخی قید آن را …
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
1,495,000 تومان قیمت اصلی: 1,495,000 تومان بود.299,000 تومانقیمت فعلی: 299,000 تومان.
پلتفرم آموزش آنلاین Udemy بزرگترین پلتفرم آموزش ویدیویی در دنیاست که نزدیک به 75 میلیون نفر دانشجو و 75 هزار مدرس دارد. همچنین این پلتفرم ادعا میکند که تقریباً 17000 مشتری تجاری Udemy Business دارد و بیش از 50 درصد از شرکتهای Fortune 100 مشتری Udemy Business هستند. شما به کمک Udemy می توانید هر مهارتی را بیاموزید و مسیر رشد و پیشرفت شغلی و یا شخصی خود را به کمک دوره های آموزشی این پلتفرم طی کنید.
قوانین ثبت دیدگاه
با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم