595,000 تومان قیمت اصلی 595,000 تومان بود.119,000 تومانقیمت فعلی 119,000 تومان است.
ویژگی های دوره
بسیاری از صاحبان وب سایت ها، کسب و کارها، فروشگاه ها، شرکت ها و… دنبال راهی مطمئن برای رسیدن به نتایج برتر گوگل هستند. برای رسیدن به رتبه های برتر یک دو راهی پیش روی شما است.
- راه اول پرداخت هزینه : برای رسیدن به نتایج برتر راه آسان تر آن است که از سرویس های تبلیغاتی مانند گوگل ادز یا رپورتاژ آگهی استفاده کنید که هر دو آن ها هزینه های میلیونی روی دست شما خواهد گذاشت.
- راه دوم بدون پرداخت هزینه : اگر سایت دارید مطمئنا با اصطلاح پرطرفدار سئو آشنا هستید.
همانطور که می دانید به مجموعه اقدامات و کارهایی که یک نفر یا یک تیم انجام می دهد تا یک وب سایت برای موتور های جستجو بهینه شود سئو می گویند. با استفاده از سئو بدون هزینه کردن میتوانید نتایج برتر گوگل را بگیرید. اما ما سئو را به طور کلی به 4 بخش تقسیم میکنیم :
1- سئو فنی یا سئو تکنیکال :
این بخش سئو شامل خدمات نرم افزاری و سخت افزاری می شود. قبل از راه اندازی یک وب سایت ما باید دامنه و هاست تهیه کنیم. قبل از انتخاب هاست باید به مولفه های اعتبار و قدمت شرکت هاستینگ، نرم افزار و سخت افزار ، کنترل پنل و هزینه ها توجه کرد.
2- سئو داخلی :
مهم ترین بخش سئو یک وب سایت سئو داخلی آن است. سئو داخلی شامل نکات ریز و درشت زیادی است اما از مهم ترین بخش های سئو داخلی می توان به : تولید محتوا اختصاصی، استراتژی کلمات کلیدی، لینک سازی داخلی، نوشتن تیتر های جذاب، استفاده صحیح از تگ ها، استفاده از عکس و ویدیو، اسکیما و… اشاره کرد.
3- سئو خارجی :
به مجموع اقداماتی که خارج از وب سایت انجام می شود سئو خارجی گفته می شود. سئو خارجی شامل موارد زیادی می شود اما از مهم ترین نکات سئو خارجی به : تولید محتوا و انتشار رپورتاژ در سایر پلتفرم ها مانند وبلاگ ها و.. ،فعالیت در شبکه های اجتماعی، فعالیت در انجمن ها فروم ها، ثبت سایت در موتور های جستجو، تولید محتوای ویدیویی و تصویری در پلتفرم های آنلاین پخش ویدیو و… نام برد.
4- ابزار های سئو :
اگر واقعا می خواهید بدانید که چه کرده اید و سایت شما در چه وضعیتی قرار دارد . باید از ابزار های سئو استفاده کنید. ابزار های سئو به ما امکان آنالیز ، مدیریت و افزایش بهره وری سایت را می دهند. از مهم ترین ابزار های سئو میتوان به : سرچ کنسول گوگل، گوگل آنالیتیکس ، جی تی متریکس، ماز، آلکسا و … اشاره کرد.
اما تا به حال هر چه گفتیم جزء مباحث عمومی سئو بود و تقریبا همه سئو کاران و بسیاری از کسانی که وب سایت دارند با این موضوعات آشنایی هر چند کم دارند. درست است رعایت این نکات به شما کمک می کند تا رتبه خوبی در الکسا و نتایج خوبی در سرچ کنسول بدست آورید.
اما باید بدانید که این مباحث عمومی هستند و تقریبا تمام صاحبان وب سایت با آن حال کم و بیش آشنایی دارند. اما اگر به دنبال صفحه اول گوگل و رتبه های برتر در گوگل هستید، باید همیشه یک قدم جلو تر از دیگران و رقبا باشید و البته کمی هم صبور باشید.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
در این دوره به صورت تخصصی روی مواردی از سئو کار خواهیم که در دنیای واقعی وب نتیجه می دهند. بر خلاف بسیاری از دوره ها که مباحث عمومی گفته می شود در این دوره روی مواردی کار خواهیم کرد که به طور مستقیم روی رتبه و اعتبار یک وب سایت تاثیر دارند.
سرفصل های دوره انقلاب سئو
-
فصل اول : انواع سبک محتوای قدرتمند
بخش اول – سبک محتوا کلمه کلیدی :
در اولین نوعی از سبک محتوا را بررسی می کنیم که به کمک آن میتوان در یک کلمه کلیدی خاص به صدر نتایج امد.
بخش دوم – سبک محتوای خوشه انگور :
به روز ترین و یکی از قدرتمند ترین سبک های محتوا ، که شما را به عنوان منبع به گوگل می شناساند و همان چیزی که رتبه های برتر گوگل استفاده می کنند.
بخش سوم – سبک محتوای فروشگاهی :
بزرگترین دغدغه هر سایت فروشگاهی دیده شدن است. حتی اگر بهترین و گران قالب فروشگاهی را بخرید اما تولید محتوا با سبک محتوا مخصوص سایت های فروشگاهی انجام ندهید نه تنها رتبه اول گوگل بلکه صفحه اول گوگل را نیز در خواب نخواهید دید.
بخش چهارم – سبک محتوای محلی :
دیدن شدن بر اساس موقعیت هر ارائه دهنده خدماتی دوست دارد داشته باشد اینکه یک نفر در گوگل دنبال خدماتی در شهر یا منطقه خود میگردد گوگل کسی یا کسانی را بالا می آورد که محتوای محلی داشته باشند و محتوایی به شدت قدرتمند است .
بخش پنجم- سبک محتوای ترند :
اگر دنبال افزایش اعتبار دامنه وب سایت خود هستید بهترین گزینه پیش روی شما است . محتوایی که مانند طوفان در یک زمان و موقعیت خاص روی می دهد
بخش ششم – سبک محتوای همیشه سبز :
محتوایی خاص که مخصوص وب سایت های بخصوصی است اما ترکیب آن با محتوای ترند معجزه می آفریند.
بخش هفتم – سبک محتوای لندینگ :
سلطان و پادشاه تمام سبک های محتوا سبکی که گوگل به شدت آن را دوست دارد هر چند که جدیدا آمده و تا حدی ناشناخته است.
-
فصل دوم : انواع بک لینک حرفه ای
بخش اول : بک لینک PBN کلاه سیاه :
به شدت قدرتمند و فوق العاده خطرناک. در این بخش به بررسی بک لینک کلاه سیاه می پردازیم.
بخش دوم : بک لینک PBN کلاه خاکستری :
بهترین و قوی ترین نوع بک لینک PBN می باشد. بک لینک کلاه خاکستری به لطف ساختاری که دارد بسیار قدرتمند است. در این بخش بعد از ذکر نکات لازم به صورت کاملا عملی به ساخت بک لینک PBN کلاه خاکستری خواهیم پرداخت.
بخش سوم : پیدا کردن بک لینک رقبا و تحلیل لینک ها :
در این بخش بک لینک رقبا را بررسی خواهیم کرد تا بتوانیم دلیل رشد و رتبه آن ها را بدانیم.
بخش چهارم : پیدا کردن منابع لینک سازی :
در این بخش علاوه بر اینکه نحوه پیدا کردن این منابع را خواهیم گفت. لیستی از بهترین سایت ها و منابع مناسب لینک سازی در اختیار شما قرار خواهیم داد.
بخش پنجم : گرفتن بک لینک فالو از گوگل :
گرفتن بک لینک فالو از گوگل آرزوی هر وب مستری است. در این بخش به شما آموزش می دهیم که چگونه لینک فالو با دامین آتوریتی 100 از گوگل بگیرید. منظور از گرفتن بک لینک فالو فقط ابزار های گوگل نیستند.
حاصل دوره
دانشجویان پس از گذراندن این دوره و اجرای تکنیک های گفته شده قادر خواهند بود بعد از گذشت مدت زمان کمی سایت خود را در صفحات برتر و نتایج برتر گوگل ببینند.
مسلط به طراحی قالب وردپرس، آشنا با نرم افزارهای گرافیکی و تدوین نظیر فوتوشاپ و افترافکت
دوره های مرتبط
آموزش تخصصی بازاریابی بین المللی و صادرات در عصر دیجیتال
ارائه شده توسط< موسسه کسب ناب
آموزش جامع نوشتن برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن
ارائه شده توسط< دکتر شاهین شاکری
پکیج جامع مدیریت حرفه ای دیجیتال مارکتینگ
ارائه شده توسط< موسسه کسب ناب
پکیج جامع دیجیتال مارکتینگ
ارائه شده توسط< موسسه کسب ناب
آموزش جامع گوگل ادوردز یا Google ads
ارائه شده توسط< محمد جواد کوشکی
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
595,000 تومان قیمت اصلی 595,000 تومان بود.119,000 تومانقیمت فعلی 119,000 تومان است.
فرصت باقیمانده تا پایان جشنواره سیاره دانش
مسلط به طراحی قالب وردپرس، آشنا با نرم افزارهای گرافیکی و تدوین نظیر فوتوشاپ و افترافکت
قوانین ثبت دیدگاه
با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم