30,000 تومان 12,000 تومان
ویژگی های دوره
بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ (Viral Marketing)، یعنی به سرعت دست به دست شدن یک محصول یا خدمتی که توسط یک کسب و کار تولید شده است. از آنجایی که سرعت پخش ویروس در یک محیط بسیار بالا می باشد نام این نوع از بازاریابی را بازاریابی ویروسی نهادند.
در دنیای اینترنت و دیجیتال ابزار شما برای ویروسی کردن یک محیط محتوایی است که منتشر می کنید. این محتوا می تواند یک مقاله یا یک ویدیو یا حتی یک پادکست باشد. تنها نکته ای که در بازاریابی ویروسی اهمیت دارد این است که محتوای ویروسی شما باید قادر به تشویق مخاطب برای به اشتراک گذاری آن محتوا باشد.
بنابراین اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که مخاطب خود را آنقدر تحت تاثیر قرار دهد که تشویق به اشتراک گذاری آن با دیگران شود، شما به هدف خود رسیده اید و یک کمپین بازاریابی ویروسی صحیح را پیاده سازی کرده اید.
در دوره آموزشی که پیش روی خود دارید با رازهای پشت پرده محتواهای ویروسی آشنا خواهید شد و خواهید آموخت که چه عواملی باعث رشد فزاینده نرخ بازدید یک محتوا می شود.
همچنین خواهید آموخت که چطور می توان مخاطب را به اشتراک گذاری محتوا ترغیب کرد و با عوامل بازدارنده مخاطب از اشتراک گذاری نیز آشنا خواهید شد. در این دوره از راهکارهای واقعی، آزمایش شده و ایرانی استفاده کرده ایم تا بیشترین تاثیر را در بازاریابی ویروسی شما ایجاد کند.
این دوره آموزشی مکملی است برای کتاب بازاریابی ویروسی که چه این کتاب را مطالعه کرده باشید و چه نکرده باشید مشاهده این دوره به شما پیشنهاد می شود.
سرفصل های این دوره :
آشنایی با اصول ششگانه مسری شدن محتوا با فرمول STEEPS :
اصل اول (اعتبار اجتماعی) : مردم هر چیزی را که بتواند در نظر دیگران آنها را بهتر نمایش دهد بیشتر به اشتراک میگذارند !
اصل دوم (آغازگرها) : یکی از پیش شرط های موفقیت کمپین ها و محصولات ویروسی استفاده بهینه و اصولی از محرک های آغازگر است.
اصل سوم (احساسات) : چطور می توان بین محصول، کمپین و محتوای خود با احساسات شدید مخاطب ارتباط برقرار کرد؟
اصل چهارم ( عمومیت) : محصول و کمپین خود را به گونه ای طراحی کنید که نماد یا المان های آن به راحتی برای همه و به طور عمومی قابل فهم باشد.
اصل پنجم (محتوای ارزشمند و کاربردی) : با استفاده از محتوایی جذاب و متناسب با کارکرد محصول، علاوه بر ویروسی شدن وسیع، فروشی بسیار موفق را تجربه کنید.
اصل ششم (داستانسرایی) : چگونه می توان داستانی طراحی کرد که علاوه بر انتقال پیام هدف به مخاطب، قابلیت انتشار ویروسی و مسری شدن را نیز داشته باشد؟
مخاطبین دوره :
- کارشناسان تولید محتوا
- مدیران شرکت ها و سازمان ها
- مدیران فروش و بازاریابی
- مدیران استارتاپ ها
- دانشجویان و علاقهمندان توسعه مهارت های کارآفرینی
فصل اول
معرفی دوره ویدئو
07:17
ویدیو اصلی ویدئو
01:20:37
دوره های مرتبط
آموزش تخصصی بازاریابی بین المللی و صادرات در عصر دیجیتال
در شرایط رکود حاکم بر بازار داخلی ایران، بالا رفتن قیمت ارز و همچنین تحریم ها که محدودیت هایی برای ورود محصولات ایرانی به بازارهای بین المللی بوجود آورده است …
ارائه شده توسط< موسسه کسب ناب
آموزش تولید محتوای اینستاگرام با اپلیکیشن اینشات inshot
تقریبا دو یا سه سالی است که تولید محتوا در اینستاگرام و کسب درآمد به روش های مختلف از آن در ایران بسیار پرطرفدار شده است. تولید محتوای اینستاگرام بیشتر …
ارائه شده توسط< رضا اسکندری
پکیج جامع آموزش سئو 2020
آموزش سئو یا SEO همیشه یکی از داغ ترین مباحث آموزشی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی بوده و هست. یادگیری سئو به صورت حرفه ای تا جایی اهمیت دارد …
ارائه شده توسط< محمد جواد کوشکی
آموزش جامع بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ)
بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ یکی از حوزه های جدید در علم بازاریابی است که در آن با استفاده از فناوری های جدید مثل عکس برداری از مغز (FMRI) و گرفتن …
ارائه شده توسط< محمد وفایی
چگونه به ستارگان اینستاگرامی تبدیل شویم؟
هر روز به تعداد افرادی که علاقمند به راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام هستند افزوده می شود. برخی از این افراد با کسب دانش و تخصص کافی پا …
ارائه شده توسط< امید کریمی
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
30,000 تومان 12,000 تومان
مدرس جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران و امیرکبیر، مدرس مرکز کارآفرینی رشد
قوانین ثبت دیدگاه
با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم