قیمت 39,000 تومان 19,500 تومان

ویژگی های دوره
زبان: فارسی
1 ساعت و 21 دقیقه
2 درس
141 مگابایت
روش دریافت: دانلود آنی پس از پرداخت
روش پشتیبانی: ارسال تیکت

بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ (Viral Marketing)، یعنی به سرعت دست به دست شدن یک محصول یا خدمتی که توسط یک کسب و کار تولید شده است. از آنجایی که سرعت پخش ویروس در یک محیط بسیار بالا می باشد نام این نوع از بازاریابی را بازاریابی ویروسی نهادند.

در دنیای اینترنت و دیجیتال ابزار شما برای ویروسی کردن یک محیط محتوایی است که منتشر می کنید. این محتوا می تواند یک مقاله یا یک ویدیو یا حتی یک پادکست باشد. تنها نکته ای که در بازاریابی ویروسی اهمیت دارد این است که محتوای ویروسی شما باید قادر به تشویق مخاطب برای به اشتراک گذاری آن محتوا باشد.

بنابراین اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که مخاطب خود را آنقدر تحت تاثیر قرار دهد که تشویق به اشتراک گذاری آن با دیگران شود، شما به هدف خود رسیده اید و یک کمپین بازاریابی ویروسی صحیح را پیاده سازی کرده اید.

در دوره آموزشی که پیش روی خود دارید با رازهای پشت پرده محتواهای ویروسی آشنا خواهید شد و خواهید آموخت که چه عواملی باعث رشد فزاینده نرخ بازدید یک محتوا می شود.

همچنین خواهید آموخت که چطور می توان مخاطب را به اشتراک گذاری محتوا ترغیب کرد و با عوامل بازدارنده مخاطب از اشتراک گذاری نیز آشنا خواهید شد. در این دوره از راهکارهای واقعی، آزمایش شده و ایرانی استفاده کرده ایم تا بیشترین تاثیر را در بازاریابی ویروسی شما ایجاد کند.

این دوره آموزشی مکملی است برای کتاب بازاریابی ویروسی که چه این کتاب را مطالعه کرده باشید و چه نکرده باشید مشاهده این دوره به شما پیشنهاد می شود.

 

سرفصل های این دوره :

آشنایی با اصول شش‌گانه مسری شدن محتوا با فرمول STEEPS :

اصل اول (اعتبار اجتماعی) : مردم هر چیزی را که بتواند در نظر دیگران آنها را بهتر نمایش دهد بیشتر به اشتراک می‌گذارند !

اصل دوم (آغازگرها) : یکی از پیش شرط های موفقیت کمپین ها و محصولات ویروسی استفاده بهینه و اصولی از محرک های آغازگر است.

اصل سوم (احساسات) : چطور می توان بین محصول، کمپین و محتوای خود با احساسات شدید مخاطب ارتباط برقرار کرد؟

اصل چهارم ( عمومیت) : محصول و کمپین خود را به گونه ای طراحی کنید که نماد یا المان های آن به راحتی برای همه و به طور عمومی قابل فهم باشد.

اصل پنجم (محتوای ارزشمند و کاربردی) : با استفاده از محتوایی جذاب و متناسب با کارکرد محصول، علاوه بر ویروسی شدن وسیع، فروشی بسیار موفق را تجربه کنید.

اصل ششم (داستان‌‌سرایی) : چگونه می توان داستانی طراحی کرد که علاوه بر انتقال پیام هدف به مخاطب، قابلیت انتشار ویروسی و مسری شدن را نیز داشته باشد؟

 

مخاطبین دوره :

  • کارشناسان تولید محتوا
  • مدیران شرکت ها و سازمان ها
  • مدیران فروش و بازاریابی
  • مدیران استارتاپ ها
  • دانشجویان و علاقه‌مندان توسعه مهارت های کارآفرینی
فصل اول

معرفی دوره ویدئو

07:17

ویدیو اصلی ویدئو

01:20:37

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

moreدوره های مرتبط

آموزش جامع بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ)

بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ یکی از حوزه های جدید در علم بازاریابی است که در آن با استفاده از فناوری…
59,000 تومان 29,500 تومان

چگونه به ستارگان اینستاگرامی تبدیل شویم؟

هر روز به تعداد افرادی که علاقمند به راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام هستند افزوده می شود. برخی…
رایگان!

آموزش جامع سئو مقدماتی و بازاریابی اینترنتی

آموزش سئو یکی از مهم ترین مباحثی است که استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی باید به آن توجه…
80,000 تومان 40,000 تومان

آموزش جامع افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرام نیازمند پیاده سازی ذهنیت صحیح بازاریابی است. اگر شما بتوانید این ذهنیت را در خود ایجاد…
99,000 تومان 49,500 تومان

آموزش جامع گوگل وبمستر تولز و گوگل سرچ کنسول

گوگل وبمستر تولز (Google Webmaster Tools) که اخیرا نام آن به گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) تغییر یافته است،…
79,000 تومان 39,500 تومان

راه اندازی کارخانه تولید ثروت با اینستاگرام – افزایش فالوور واقعی

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام به روش های طبیعی و غیر طبیعی مساله ای است که هر روزه افراد بیشتری به…
99,000 تومان 49,500 تومان

chat_bubble_outlineنظرات

قوانین ثبت دیدگاه

با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم
  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط با دوره تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص دانشجویان دوره می باشد.