150,000 تومان قیمت اصلی 150,000 تومان بود.30,000 تومانقیمت فعلی 30,000 تومان است.
ویژگی های دوره
بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ (Viral Marketing)، یعنی به سرعت دست به دست شدن یک محصول یا خدمتی که توسط یک کسب و کار تولید شده است. از آنجایی که سرعت پخش ویروس در یک محیط بسیار بالا می باشد نام این نوع از بازاریابی را بازاریابی ویروسی نهادند.
در دنیای اینترنت و دیجیتال ابزار شما برای ویروسی کردن یک محیط محتوایی است که منتشر می کنید. این محتوا می تواند یک مقاله یا یک ویدیو یا حتی یک پادکست باشد. تنها نکته ای که در بازاریابی ویروسی اهمیت دارد این است که محتوای ویروسی شما باید قادر به تشویق مخاطب برای به اشتراک گذاری آن محتوا باشد.
بنابراین اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که مخاطب خود را آنقدر تحت تاثیر قرار دهد که تشویق به اشتراک گذاری آن با دیگران شود، شما به هدف خود رسیده اید و یک کمپین بازاریابی ویروسی صحیح را پیاده سازی کرده اید.
در دوره آموزشی که پیش روی خود دارید با رازهای پشت پرده محتواهای ویروسی آشنا خواهید شد و خواهید آموخت که چه عواملی باعث رشد فزاینده نرخ بازدید یک محتوا می شود.
همچنین خواهید آموخت که چطور می توان مخاطب را به اشتراک گذاری محتوا ترغیب کرد و با عوامل بازدارنده مخاطب از اشتراک گذاری نیز آشنا خواهید شد. در این دوره از راهکارهای واقعی، آزمایش شده و ایرانی استفاده کرده ایم تا بیشترین تاثیر را در بازاریابی ویروسی شما ایجاد کند.
این دوره آموزشی مکملی است برای کتاب بازاریابی ویروسی که چه این کتاب را مطالعه کرده باشید و چه نکرده باشید مشاهده این دوره به شما پیشنهاد می شود.
سرفصل های این دوره :
آشنایی با اصول ششگانه مسری شدن محتوا با فرمول STEEPS :
اصل اول (اعتبار اجتماعی) : مردم هر چیزی را که بتواند در نظر دیگران آنها را بهتر نمایش دهد بیشتر به اشتراک میگذارند !
اصل دوم (آغازگرها) : یکی از پیش شرط های موفقیت کمپین ها و محصولات ویروسی استفاده بهینه و اصولی از محرک های آغازگر است.
اصل سوم (احساسات) : چطور می توان بین محصول، کمپین و محتوای خود با احساسات شدید مخاطب ارتباط برقرار کرد؟
اصل چهارم ( عمومیت) : محصول و کمپین خود را به گونه ای طراحی کنید که نماد یا المان های آن به راحتی برای همه و به طور عمومی قابل فهم باشد.
اصل پنجم (محتوای ارزشمند و کاربردی) : با استفاده از محتوایی جذاب و متناسب با کارکرد محصول، علاوه بر ویروسی شدن وسیع، فروشی بسیار موفق را تجربه کنید.
اصل ششم (داستانسرایی) : چگونه می توان داستانی طراحی کرد که علاوه بر انتقال پیام هدف به مخاطب، قابلیت انتشار ویروسی و مسری شدن را نیز داشته باشد؟
مخاطبین دوره :
- کارشناسان تولید محتوا
- مدیران شرکت ها و سازمان ها
- مدیران فروش و بازاریابی
- مدیران استارتاپ ها
- دانشجویان و علاقهمندان توسعه مهارت های کارآفرینی
ویدئوهای دوره
معرفی دوره ویدئو
07:17
ویدیو اصلی ویدئو
01:20:37
مدرس جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران و امیرکبیر، مدرس مرکز کارآفرینی رشد
دوره های مرتبط
آموزش جامع گوگل سرچ کنسول
ارائه شده توسط< اسماعیل منصوری
آموزش ایجاد، مدیریت و توسعه برند
ارائه شده توسط< محمدرضا منتظرالقائم
آموزش پروژه محور پلاگین Yoast – سئوی وردپرس
ارائه شده توسط< سهند کاظم زاده
آموزش جامع بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ)
ارائه شده توسط< محمد وفایی
آموزش ساخت برند شخصی یا پرسونال برندینگ
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
150,000 تومان قیمت اصلی 150,000 تومان بود.30,000 تومانقیمت فعلی 30,000 تومان است.
فرصت باقیمانده تا پایان جشنواره بوی ماه مهر
مدرس جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران و امیرکبیر، مدرس مرکز کارآفرینی رشد
قوانین ثبت دیدگاه
با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم