جستجو برای:
سبد خرید 0
  • دسته بندی دوره ها
    • کسب و کار
    • برنامه نویسی
    • بورس و ارز دیجیتال
    • کلان داده و هوش مصنوعی
    • دیجیتال مارکتینگ
    • امنیت و شبکه
    • چند رسانه ای
    • انیمیشن و بازی سازی
    • هنر و گرافیک
    • توسعه فردی
    • آکادمیک و مهندسی
    • زبان خارجه
  • مجله داناپ
  • تدریس در داناپ
  • حساب کاربری

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • 021-22534127
  • info@danup.ir
سبد خرید 0
0
داناپ | دانش خود را به راحتی افزایش دهید
  • دسته بندی دوره ها
    • کسب و کار
    • برنامه نویسی
    • بورس و ارز دیجیتال
    • کلان داده و هوش مصنوعی
    • دیجیتال مارکتینگ
    • امنیت و شبکه
    • چند رسانه ای
    • انیمیشن و بازی سازی
    • هنر و گرافیک
    • توسعه فردی
    • آکادمیک و مهندسی
    • زبان خارجه
  • مجله داناپ
  • تدریس در داناپ
ورود و ثبت نام

پکیج جامع و تخصصی مدیریت فروش و بازاریابی B2B

خانهدوره های آموزشیدیجیتال مارکتینگپکیج جامع و تخصصی مدیریت فروش و بازاریابی B2B
https://dl.danup.ir/Courses/475899/B2B.Marketing/1.B2B.Marketing.g7bjgh4sfdvh.mp4
قیمت :

399,000 تومان 119,700 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
بدون امتیاز 0 رای
399,000 تومان 119,700 تومان
ویژگی های دوره
زبان: فارسی
19 ساعت و 50 دقیقه
14 درس
7/35 گیگابایت
روش دریافت: دانلود آنی پس از پرداخت
روش پشتیبانی: ارسال تیکت
حالت مطالعه

بازاریابی و فروش B2B یا بازاریابی و فروش سازمانی، شرکتی یا بین بنگاهی به عنوان یکی از روش های مهم در بازاریابی و فروش شناخته می شود. در این روش بازاریابی و فروش، کسب و کارها، محصولات و خدمات کسب و کارهای دیگر را به آنها ارائه می دهند.
در بازاریابی B2B مشتریان و خریداران شما در واقع شرکت ها و سازمان ها هستند. برخلاف بازاریابی B2C که به فروش به اشخاص انجام می شود در مارکتینگ B2B محصول یا خدمت شما به یک سازمان یا شرکت فروخته می شود که از فروش B2C بسیار پیچیده تر است.
در واقع فروش و بازاریابی B2B یکسری ترفندها و نکات حیاتی دارد که در صورت رعایت نشدن آنها شانس فروش بسیار پایین خواهد بود. در بازاریابی و فروش B2B فرد بازاریاب باید اطلاعات فنی، دقیق و همراه با جزییات از محصول یا خدمت خود داشته باشد و به خوبی آنها را پرزنت و معرفی کند.

در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
با توجه به اینکه بازاریابی B2B بسیار تخصصی تر و پیچیده تر از بازاریابی B2C می باشد لازم است تا کسب و کارهای B2B با مهارت ها، ابزارها و ایده های جدید و بروز آشنا شوند تا بتوانند فروش و درآمدی ثابت برای شرکت خود ایجاد کنند.
در این دوره آموزشی علاوه بر ویدئوهای سومین سمینار تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش B2B هشت کارگاه تخصصی و پنل تخصصی افزایش فروش در بازارهای داخلی و بین المللی نیز قرار داده شده تا تمام نیازهای شما به عنوان یک مدیر بازاریابی برآورده شود. علاوه بر این در سومین سمینار سعی شده از حضور کارآفرینان و مدیران موفق این حوزه جهت انتقال تجربیات ارزنده آنها استفاده شود.
همچنین لازم به ذکر است که این رویداد تخصصی پس از برگزاری موفق دو سمینار تخصصی در این حوزه، در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف، در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف نیز با حمایت کمیته مدیریت و اقتصاد انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف برگزار شده است.

سرفصل های دوره آموزش جامع و تخصصی مدیریت فروش و بازاریابی B2B

تکنیک های ورود به بازارهای B2B بین المللی – آقای جواد ارجمند: مدیر بیزنس B2B گروه صنایع غذایی کاله در عراق
روندها و چالش های کلیدی در بازارهای B2B  داخلی و بین المللی – پروفسور اکبر مانوسی:  دکترای مدیریت و اقتصاد بین الملل از دانشگاه واترلو
تبلیغات و برندسازی در بازارهای B2B – دکتر امیر وحید فخر داعی: دکترای مدیریت بازاریابی از دانشگاه کنتربری انگلستان
استراتژی های بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی در بازارهای B2B – آقای مصطفی لامعی: مدیر سابق دیجیتال مارکتینگ گروه صنایع غذایی کاله
نقش مهم ارتباطات و اعتماد سازی در بازارهای B2B – پرفسور علی اکبر فرهنگی:  استاد دانشگاه تهران و چهره ماندگار ایران در رشته مدیریت
اهمیت”marketplace”در بازارهای B2B و آشنایی با وبسایت های B2B بین المللی (علی بابا و…) – آقای مهدی فربهی: عضو هیئت مدیره مارکت پلیس پارس سنتر
پنل تخصصی افزایش فروش در بازارهای داخلی و بین المللی با حضور کارآفرینان و مدیران موفق B2B –

اعضاء پنل:
آقای مهندس داور پناه: رییس هیئت مدیره گروه صنعتی دلتا – کارآفرین و مدیر موفق صنعت B2B
آقای مهندس سعید زکایی: مدیر عامل شرکت پارسا پلیمر شریف – کارآفرین و مدیر موفق صنعت B2B
آقای مهدی رضایی: فارغ التحصیل MBA از مدرسه مدیریت هلند – مدیر عامل شرکت صباح عراق
کارگاه تخصصی تحقیقات بازار در بازارهای B2B – آقای امیر حسین سرافرازیان
کارگاه تخصصی بازاریابی داده محور در بازارهای B2B – آقای امیر حسین سرافرازیان
کارگاه تخصصی تکنیک های گفتاری مستقیم و غیرمستقیم در مذاکرات B2B – دکتر محمد حسین غوثی
کارگاه تخصصی نقش مدل SPIN در مذاکرات B2B – دکتر محمد حسین غوثی
کارگاه تخصصی بازاریابی محتوایی (Content Marketing) در بازارهای B2B – آقای بابک نقاش
کارگاه تخصصی افزایش مشتریان با استفاده از ابزارهای دیجیتال (lead generation) – آقای حاجی زاده
کارگاه تخصصی  نقش “marketplace” در افزایش فروش و کاهش هزینه های تبلیغات B2B – آقای مهدی فربهی

حاصل دوره
دانشجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی با ابعاد فروش و بازاریابی B2B آشنا می شوند و به کمک نکات، ترفندها و تجربیاتی که در این دوره می آموزند می توانند تبدیل به یک مدیر بازاریابی و فروش B2B قدرتمند شوند و فروش شرکت و سازمان خود را افزایش دهند.

فصل اول

تکنیک های ورود به بازارهای B2B بین المللی ویدئو

57:14

پیش نمایش

روندها و چالش های کلیدی در بازارهای B2B داخلی و بین المللی ویدئو

59:36

خصوصی

تبلیغات و برند سازی در بازارهای B2B ویدئو

01:13:01

خصوصی

استراتژی های بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی در بازارهای B2B ویدئو

54:49

خصوصی

نقش مهم ارتباطات و اعتماد سازی در بازارهای B2B ویدئو

50:03

خصوصی

اهمیت Marketplace در بازارهای B2B ویدئو

32:54

خصوصی

افزایش فروش در بازارهای داخلی و بین المللی ویدئو

01:21:03

خصوصی

کارگاه تخصصی تحقیقات بازار در بازارهای B2B ویدئو

01:41:41

خصوصی

کارگاه تخصصی بازاریابی داده محور در بازارهای B2B ویدئو

02:00:41

خصوصی

تکنیک های گفتاری مستقیم و غیرمستقیم در مذاکرات B2B ویدئو

01:46:03

خصوصی

نقش مدل SPIN در مذاکرات B2B ویدئو

01:55:18

خصوصی

کارگاه تخصصی بازاریابی محتوایی در بازارهای B2B ویدئو

01:48:33

خصوصی

کارگاه تخصصی افزایش مشتریان (lead generation) ویدئو

01:58:44

خصوصی

نقش marketplace در افزایش فروش B2B ویدئو

01:50:13

خصوصی

اسلایدهای آموزش داده شده در دوره فایل های ضمیمه

خصوصی

دوره های مرتبط

آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ

پکیج جامع دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing) یا بازاریابی دیجیتال یکی از مفاهیم تقریبا نوظهور است که در دنیای کسب و کارهای اینترنتی و استارتاپ ها به دفعات آن را می شنویم. در …
ارائه شده توسط< موسسه کسب ناب

399,000 تومان 119,700 تومان
آموزش تولید محتوای اینستاگرام با اپلیکیشن inshot

آموزش تولید محتوای اینستاگرام با اپلیکیشن اینشات inshot

تقریبا دو یا سه سالی است که تولید محتوا در اینستاگرام و کسب درآمد به روش های مختلف از آن در ایران بسیار پرطرفدار شده است. تولید محتوای اینستاگرام بیشتر …
ارائه شده توسط< رضا اسکندری

38,000 تومان 11,400 تومان
آموزش جامع گوگل ادوردز Google adwords

آموزش جامع گوگل ادوردز یا Google ads

گوگل ادوردز Google adwords یا گوگل ادز Google ads یک سیستم تبلیغاتی پیشرفته برای بازاریابی است که می توان به کمک آن در نتایج گوگل تبلیغاتی با کلمات کلیدی مورد …
ارائه شده توسط< محمد جواد کوشکی

320,000 تومان 96,000 تومان
آشنایی با سئو

آشنایی با مفاهیم و کلیات سئو

آشنایی با مفاهیم و کلیات سئو پیش نیاز اصلی شما برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ و سئو است. مبحث سئو آنقدر گسترده است قطعا برای یادگیری کامل آن کمی …
ارائه شده توسط< آرکادمی

رایگان!
آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

آموزش جامع و گام به گام کسب درآمد از اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام، فروش کالا و خدمات بر روی آن و در نهایت کسب درآمد از اینستاگرام، به یکی از جذاب ترین و داغ ترین موقعیت های شغلی و درآمدزایی این روزهای …
ارائه شده توسط< محمود بهبهانی

69,000 تومان 20,700 تومان

rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره

0
بدون امتیاز 0 رای
399,000 تومان 119,700 تومان
0 رأی
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

chat_bubble_outlineنظرات

قوانین ثبت دیدگاه

با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم
  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط با دوره تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص دانشجویان دوره می باشد.

لغو پاسخ

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شده باشید.

قیمت :

399,000 تومان 119,700 تومان

افزودن به علاقه مندی
امتیاز
0 از 0 رأی
بدون امتیاز 0 رای
399,000 تومان 119,700 تومان
زبان: فارسی
19 ساعت و 50 دقیقه
14 درس
7/35 گیگابایت
روش دریافت: دانلود آنی پس از پرداخت
روش پشتیبانی: ارسال تیکت
موسسه کسب ناب
موسسه کسب ناب

با تجربه ای چندین ساله در حوزه آموزش های تخصصی توسط فارغ التحصیلان موفق دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران راه اندازی شد.

دسته: دیجیتال مارکتینگ
  • تهران، شریعتی، انتهای خواجه عبداله انصاری، خیابان بنی هاشم، پلاک 68
  • 021-22534127
  • Info@danup.ir
دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • مجله داناپ
  • حساب کاربری
  • قوانین و مقررات
  • درباره ما
  • تدریس در داناپ
  • تماس با ما

تمامی حقوق برای وبسایت داناپ محفوظ می باشد.
%70 تخفیف ویژه تمامی دوره ها در جشنواره عید نوروز
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
مشاهده دوره های آموزشی
پایان جشنواره