1,298,000 تومان قیمت اصلی 1,298,000 تومان بود.259,600 تومانقیمت فعلی 259,600 تومان است.
ویژگی های دوره
بازاریابی و فروش B2B یا بازاریابی و فروش سازمانی، شرکتی یا بین بنگاهی به عنوان یکی از روش های مهم در بازاریابی و فروش شناخته می شود. در این روش بازاریابی و فروش، کسب و کارها، محصولات و خدمات کسب و کارهای دیگر را به آنها ارائه می دهند.
در بازاریابی B2B مشتریان و خریداران شما در واقع شرکت ها و سازمان ها هستند. برخلاف بازاریابی B2C که به فروش به اشخاص انجام می شود در مارکتینگ B2B محصول یا خدمت شما به یک سازمان یا شرکت فروخته می شود که از فروش B2C بسیار پیچیده تر است.
در واقع فروش و بازاریابی B2B یکسری ترفندها و نکات حیاتی دارد که در صورت رعایت نشدن آنها شانس فروش بسیار پایین خواهد بود. در بازاریابی و فروش B2B فرد بازاریاب باید اطلاعات فنی، دقیق و همراه با جزییات از محصول یا خدمت خود داشته باشد و به خوبی آنها را پرزنت و معرفی کند.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
با توجه به اینکه بازاریابی B2B بسیار تخصصی تر و پیچیده تر از بازاریابی B2C می باشد لازم است تا کسب و کارهای B2B با مهارت ها، ابزارها و ایده های جدید و بروز آشنا شوند تا بتوانند فروش و درآمدی ثابت برای شرکت خود ایجاد کنند.
در این دوره آموزشی علاوه بر ویدئوهای سومین سمینار تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش B2B هشت کارگاه تخصصی و پنل تخصصی افزایش فروش در بازارهای داخلی و بین المللی نیز قرار داده شده تا تمام نیازهای شما به عنوان یک مدیر بازاریابی برآورده شود. علاوه بر این در سومین سمینار سعی شده از حضور کارآفرینان و مدیران موفق این حوزه جهت انتقال تجربیات ارزنده آنها استفاده شود.
همچنین لازم به ذکر است که این رویداد تخصصی پس از برگزاری موفق دو سمینار تخصصی در این حوزه، در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف، در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف نیز با حمایت کمیته مدیریت و اقتصاد انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف برگزار شده است.
سرفصل های دوره آموزش جامع و تخصصی مدیریت فروش و بازاریابی B2B
تکنیک های ورود به بازارهای B2B بین المللی – آقای جواد ارجمند: مدیر بیزنس B2B گروه صنایع غذایی کاله در عراق
روندها و چالش های کلیدی در بازارهای B2B داخلی و بین المللی – پروفسور اکبر مانوسی: دکترای مدیریت و اقتصاد بین الملل از دانشگاه واترلو
تبلیغات و برندسازی در بازارهای B2B – دکتر امیر وحید فخر داعی: دکترای مدیریت بازاریابی از دانشگاه کنتربری انگلستان
استراتژی های بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی در بازارهای B2B – آقای مصطفی لامعی: مدیر سابق دیجیتال مارکتینگ گروه صنایع غذایی کاله
نقش مهم ارتباطات و اعتماد سازی در بازارهای B2B – پرفسور علی اکبر فرهنگی: استاد دانشگاه تهران و چهره ماندگار ایران در رشته مدیریت
اهمیت”marketplace”در بازارهای B2B و آشنایی با وبسایت های B2B بین المللی (علی بابا و…) – آقای مهدی فربهی: عضو هیئت مدیره مارکت پلیس پارس سنتر
پنل تخصصی افزایش فروش در بازارهای داخلی و بین المللی با حضور کارآفرینان و مدیران موفق B2B –
اعضاء پنل:
آقای مهندس داور پناه: رییس هیئت مدیره گروه صنعتی دلتا – کارآفرین و مدیر موفق صنعت B2B
آقای مهندس سعید زکایی: مدیر عامل شرکت پارسا پلیمر شریف – کارآفرین و مدیر موفق صنعت B2B
آقای مهدی رضایی: فارغ التحصیل MBA از مدرسه مدیریت هلند – مدیر عامل شرکت صباح عراق
کارگاه تخصصی تحقیقات بازار در بازارهای B2B – آقای امیر حسین سرافرازیان
کارگاه تخصصی بازاریابی داده محور در بازارهای B2B – آقای امیر حسین سرافرازیان
کارگاه تخصصی تکنیک های گفتاری مستقیم و غیرمستقیم در مذاکرات B2B – دکتر محمد حسین غوثی
کارگاه تخصصی نقش مدل SPIN در مذاکرات B2B – دکتر محمد حسین غوثی
کارگاه تخصصی بازاریابی محتوایی (Content Marketing) در بازارهای B2B – آقای بابک نقاش
کارگاه تخصصی افزایش مشتریان با استفاده از ابزارهای دیجیتال (lead generation) – آقای حاجی زاده
کارگاه تخصصی نقش “marketplace” در افزایش فروش و کاهش هزینه های تبلیغات B2B – آقای مهدی فربهی
حاصل دوره
دانشجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی با ابعاد فروش و بازاریابی B2B آشنا می شوند و به کمک نکات، ترفندها و تجربیاتی که در این دوره می آموزند می توانند تبدیل به یک مدیر بازاریابی و فروش B2B قدرتمند شوند و فروش شرکت و سازمان خود را افزایش دهند.
ویدئوهای دوره
تکنیک های ورود به بازارهای B2B بین المللی ویدئو
57:14
روندها و چالش های کلیدی در بازارهای B2B داخلی و بین المللی ویدئو
59:36
تبلیغات و برند سازی در بازارهای B2B ویدئو
01:13:01
استراتژی های بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی در بازارهای B2B ویدئو
54:49
نقش مهم ارتباطات و اعتماد سازی در بازارهای B2B ویدئو
50:03
اهمیت Marketplace در بازارهای B2B ویدئو
32:54
افزایش فروش در بازارهای داخلی و بین المللی ویدئو
01:21:03
کارگاه تخصصی تحقیقات بازار در بازارهای B2B ویدئو
01:41:41
کارگاه تخصصی بازاریابی داده محور در بازارهای B2B ویدئو
02:00:41
تکنیک های گفتاری مستقیم و غیرمستقیم در مذاکرات B2B ویدئو
01:46:03
نقش مدل SPIN در مذاکرات B2B ویدئو
01:55:18
کارگاه تخصصی بازاریابی محتوایی در بازارهای B2B ویدئو
01:48:33
کارگاه تخصصی افزایش مشتریان (lead generation) ویدئو
01:58:44
نقش marketplace در افزایش فروش B2B ویدئو
01:50:13
اسلایدهای آموزش داده شده در دوره فایل های ضمیمه
با تجربه ای چندین ساله در حوزه آموزش های تخصصی توسط فارغ التحصیلان موفق دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران راه اندازی شد.
دوره های مرتبط
آموزش تخصصی بازاریابی بین المللی و صادرات در عصر دیجیتال
ارائه شده توسط< موسسه کسب ناب
آموزش جامع گوگل ادوردز یا Google ads
ارائه شده توسط< محمد جواد کوشکی
آموزش جامع افزایش فروش در اینستاگرام
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
آشنایی با مفاهیم و کلیات سئو
ارائه شده توسط< آرکادمی
آموزش صفر تا صد گوگل آنالیتیکس
ارائه شده توسط< مسعود جواهری
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
1,298,000 تومان قیمت اصلی 1,298,000 تومان بود.259,600 تومانقیمت فعلی 259,600 تومان است.
فرصت باقیمانده تا پایان جشنواره بوی ماه مهر
با تجربه ای چندین ساله در حوزه آموزش های تخصصی توسط فارغ التحصیلان موفق دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران راه اندازی شد.
شهاب پورمنش( دانشجوی دوره )
دوره خیلی حرفه ای و خوبیه اگر کیفیت صدا بهتر بود خیلی بهترم می شد اما در مجموع راضی بودم