رایگان!
ویژگی های دوره
تمامی کسب و کارهای بزرگ در دنیا حداقل یکبار در طول عمر خود شرایط بحرانی را تجربه کرده اند. در شرایط بحرانی فقط کسب و کارهایی می توانند جان سالم به در ببرند که از قبل خود را برای چنین شرایطی آماده کرده باشند.
منظور از شرایط بحرانی هر چیزی می تواند باشد، از بحران اقتصادی در یک کشور و کاهش ارزش ارز در آن کشور گرفته تا وقوع بحران های جهانی مشابه کرونا که باعث از بین رفتن بسیاری از کسب و کارها شده است.
مدیریت کسب و کار در شرایط بحرانی مهارتی است که باید صاحبان یک کسب و کار و مدیران عامل شرکت ها به خوبی با آن آشنا باشند و به موقع اقدامات لازم را در جهت برطرف کردن موانع انجام دهند.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
برای مدیریت کسب و کار در بحران باید بازار هدف و روش های قیمت گذاری در بازار را به خوبی بدانیم و با توجه به بازاری که در آن فعالیت می کنیم استراتژی های مناسبی را برای بازاریابی و فروش اتخاذ کنیم تا بتوانیم از شرایط بحرانی جان سالم به در ببریم و کسب و کار خود را حفظ کنیم.
در این دوره به بررسی و تحلیل روش هایی پرداخته شده است که در شرایط بحرانی چگونه باید کسب و کار خود را حفظ کنیم و تلاش کنیم کمترین آسیب به کسب و کارمان برسد.
سرفصل های دوره آموزش مدیریت کسب و کار در بحران
- منظور از شرایط بحران چیست؟
- هرم مازلو و تاثیر آن بر انتخاب حوزه فعالیت
- تحلیل بازار رقابت کامل
- تحلیل بازار رقابت انحصاری
- تحلیل بازار انحصار چند جانبه و انحصار کامل
- اعتبار سنجی ایده برای فعالیت در بازار انحصار کامل
- مدیریت رفتار کاربران در شرایط بحران
- ۴ مورد که در مدیریت بحران اهمیت بیشتری دارند
- روش های تبلیغات در شرایط بحران
- تکنیک های فروش در شرایط بحران
حاصل دوره
دانشجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی با شیوه مدیریت کسب و کار در شرایط بحرانی آشنا می شوند و می توانند استراتژی های مناسبی را برای کسب و کار خود در شرایط بحرانی اتخاذ کنند و کسب و کار خود را نجات دهند.
ویدئوهای دوره
معرفی دوره ویدئو
02:44
منظور از شرایط بحران چیست؟ ویدئو
01:20
هرم مازلو و تاثیر آن بر انتخاب حوزه فعالیت ویدئو
04:20
تحلیل بازار رقابت کامل ویدئو
03:17
تحلیل بازار رقابت انحصاری ویدئو
04:17
تحلیل بازار انحصار چند جانبه و انحصار کامل ویدئو
05:34
اعتبار سنجی ایده برای فعالیت در بازار انحصار کامل ویدئو
05:35
مدیریت رفتار کاربران در شرایط بحران ویدئو
06:11
۴ مورد که در مدیریت بحران اهمیت بیشتری دارند ویدئو
03:12
روش های تبلیغات در شرایط بحران ویدئو
05:32
تکنیک های فروش در شرایط بحران ویدئو
06:10
کارشناس فناوری اطلاعات، نویسنده کتاب 18 گام برای رهایی از ترس
دوره های مرتبط
آموزش ساخت MVP در استارتاپ + انواع استراتژی های آن
ارائه شده توسط< نوید الهامی
آموزش جامع افزایش فروش در اینستاگرام
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
واگذاری و برون سپاری کارها
ارائه شده توسط< میثم دریکوندی
۵ راز موفقیت افراد موفق در دنیا
ارائه شده توسط< محمد وفایی
گام اول در طراحی فرآیندهای منابع انسانی
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
کارشناس فناوری اطلاعات، نویسنده کتاب 18 گام برای رهایی از ترس
tinakl1995( دانشجوی دوره )
بد نبود اما کامل نبود