قیمت 59,000 تومان

امتیاز 0 از 0 رأی
بدون امتیاز 0 رای
59,000 تومان
ویژگی های دوره
language
زبان: فارسی
access_time
1 ساعت و 4 دقیقه
playlist_add_check
1 فصل
storage
119 مگابایت
supervisor_account
روش پشتیبانی: ارسال تیکت

ایزو (ISO) سازمانی جهانی است که مانند دیگر سازمان ها وظایفی را به عهده دارد. وظیفه اصلی سازمان ایزو تدوین استانداردهایی جهانی با استناد به درخواست ها و شرایط قانونی کشورهای مختلف است.

ایزو در واقع با هدف یکپارچه سازی فرآیندها و تسهیل تولید و توسعه مستمر تولیدات و خدمات شکل گرفته اما مساله مهمی که وجود دارد این است که تا به امروز کسب و کارهای بسیاری استاندارد ایزو را دریافت کرده اند اما نتیجه خاصی در تولید و توسعه خود مشاهده نکرده اند.

به نظر شما چه تغییراتی را باید بر روی ایزو اعمال کنیم تا به مدیریت فرآیند و نتایج مفید دست یابیم؟

اجرای صحیح دستورالعمل ها و روش های اجرایی یکی از نقاط بسیار مهم در استقرار ایزو می باشد. آیا می دانید مدیریت فرآیند چگونه ضمانت اجرایی برای استقرار ایزو را ایجاد می کند؟

یکی از مشکلات ایزو نداشتن الگوهایی مرجع می باشد در صورتی که می توانید در مدیریت فرآیند از الگوهای مرجع استفاده کنید. الگوهای مرجع در دو مرحله مجزا در مدیریت فرآیند استفاده می شوند.

ایزو و مدیریت فرآیند با یکدیگر همپوشانی دارند و شرکت هایی که دارای ایزو هستند به راحتی با دانستن این همپوشانی می توانند مدیریت فرآیند را در خود استقرار داده و از مزایای فوق العاده آن بهره مند شوند.

 

این دوره آموزشی شامل چه مباحثی است؟

در این دوره ابتدا توضیح مختصری درباره ایزو و مدیریت فرآیند کسب و کار می دهیم و سپس گام های استقرار ایزو و مدیریت فرآیند را بیان خواهیم کرد. بعد از آن ایزو و مدیریت فرآیند را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

در این دوره آموزشی شما پاسخ تمام سوالات زیر را خواهید یافت :

  1. بین دو استقرار ایزو و مدیریت فرآیند کدام یک برای کسب و کار شما مناسب تر است؟
  2. کدام یک از این دو به دیگری ترجیح دارد؟
  3. بزرگان و صاحب نظران در این باره چه نظری دارند و آنها کدام یک را انتخاب کرده اند؟
  4. آیا می توانیم با ایجاد تغییران در ایزو BPM را استقرار دهیم؟
  5. آیا دو مبحث ایزو و مدیریت فرآیند دو موضوع کاملا منفاوت و مجزایی هستند؟
  6. تا چه میزان از استانداردهای مورد استفاده در مدیریت فرآیند در ایزو استفاده می شود؟
  7. ایزو و مدیریت فرآیند در تضاد یکدیگر هستند یا در تعامل با یکدیگر؟
  8. بین استقرار ایزو و مدیریت فرآیند و BPMS چه ارتباطی وجود دارد؟
  9. آیا مدیریت فرآیند بستر استقرار ایزو را فراهم می کند یا ایزو بستر استقرار مدیریت فرآیند را فراهم می کند؟
  10. جایگاه مدل های مرجع در استقرار ایزو و مدیریت فرآیند کجاست؟
  11. و…

 

در این دوره آموزشی علاوه بر مقایسه مراحل اجرای ایزو و مدیریت فرآیند، بندهای ایزو را نیز مورد بررسی قرار می‌ دهیم و خواهیم گفت این بندها چه تفاوت هایی با مدیریت فرآیند دارند.

 

حاصل این دوره آموزشی

در پایان این دوره آموزشی می توانید تصمیم بگیرید که برای کسب و کار یا سازمان خود ابتدا نیاز به استقرار ISO 9001 2015 دارید یا ابتدا بهتر است مدیریت فرآیند را استقرار دهید.

فصل اول

معرفی دوره ویدئو

04:35

ویدئو اصلی ویدئو

01:03:57

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

moreدوره های مرتبط

۸ گام اساسی برای ثروتمند شدن

ثروتمند شدن یکی از رویاهای مشترک تمام انسانهاست. چه کسی دوست ندارد تبدیل به یک انسان ثروتمند شود؟ قطعا هیچکس.…
26,000 تومان

چگونه سخنرانی پرطرفدار باشیم؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در سمینار یا کارگاهی آموزشی شرکت کرده باشید که ساعت ها به صندلی…
23,000 تومان

روش های پس انداز حتی با درآمد کم در ایران

پس انداز کردن واژه ای است که در جامعه ما به دلیل شرایط اقتصادی بارها و بارها استفاده می شود.…
رایگان!

راه اندازی کسب و کار اینترنتی ویژه فروشندگان کالا

قطعا هر کسی که فروشگاه یا مغازه ای دارد و در حال فروش کالا به مشتریان خود می باشد، علاقمند…
29,000 تومان

فوت و فن ورود و رشد در بازارکار منابع انسانی

منابع انسانی یا HR که مخفف Human Resources می باشد در واقع بخشی از سازمان است که مسئولیت یافتن، غربال گری، استخدام…
58,000 تومان

chat_bubble_outlineنظرات

قوانین ثبت دیدگاه

با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم
  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص دانشجویان دوره می باشد.