قیمت 59,000 تومان 29,500 تومان

ویژگی های دوره
زبان: فارسی
2 ساعت و 54 دقیقه
15 درس
239 مگابایت
روش دریافت: دانلود آنی پس از پرداخت
روش پشتیبانی: ارسال تیکت

بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ یکی از حوزه های جدید در علم بازاریابی است که در آن با استفاده از فناوری های جدید مثل عکس برداری از مغز (FMRI) و گرفتن نوارهای مغزی (EEG) واکنش مغز و ذهن مخاطبین را نسبت به محرک های بازاریابی بررسی می کند و بر اساس آنها شیوه و روش های تبلیغاتی جدیدتر و موثرتر را جایگزین روش ها و کمپین های قبلی می کند.

علم نورومارکتینگ پاسخی است به این سوال که در جهان امروزی که پیام های بازاریابی و تاثیرات آنها به شدت کم رنگتر از گذشته شده اند و توجه به تبلیغات کمتر شده است، چطور یک کسب و کار یا استارتاپ می تواند با صرف هزینه هایی به مراتب کمتر از گذشته توجه مشتریان را به برند خود جلب کند و از این طریق فروش بیشتری ایجاد کند؟!

برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ شرکت های آمریکایی از جمله Salesbrain و Brighthouse تحقیقات نورو مارکتینگ یا همان بازاریابی عصبی را با بهره بری از جدیدترین فناوری های علوم عصبی شناختی انجام دادند.

 

بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چه فوایدی دارد؟

در گذشته شرکت ها با هزینه های گزاف برای بازاریابی مواجه بودند که اکثر این روش های بازاریابی بازگشت سرمایه اندکی داشتند و نمی توانستند شرکت ها را به اهداف سازمانی و از پیش تعیین شده خود برسانند. امروزه با پیدایش علم بازاریابی عصبی می توان موثرترین شیوه ها و کمپین های تبلیغاتی را شناسایی کرد و انرژی و سرمایه شرکت را معطوف به این شیوه ها و کمپین ها نمود تا با هزینه ای کمتر نتیجه ای چند برابر بهتر گرفت.

بازاریابی عصبی در واقع اطلاعاتی دقیق از واکنش مشتری نسبت به برند و محصولات ما را نیز نشان می دهد و می توان به کمک آن متوجه شد که عکس العمل واقعی مشتری در قبال بسته بندی جدید و یا حتی استفاده از رنگی خاص در محصول چیست !

هدف اصلی نورومارکتینگ انتقال بهتر پیام های بازاریابی به مخاطبان و در نتیجه افزایش احتمال خرید توسط آنهاست، به این ترتیب بازدهی کمپین های بازاریابی می تواند تا چند برابر افزایش داشته باشد !

 

سرفصل های این دوره آموزشی

فصل اول – معرفی بازاریابی عصبی

فصل دوم – تشریح بخش های مختلف مغز و نحوه عملکرد آنها

فصل سوم – مغز قدیم چطور کار می کند؟

فصل چهارم – مکالمه با مغز قدیم

فصل پنجم – بازاریابی شش بعدی

فصل ششم – برندسازی شش بعدی

فصل هفتم – مقایسه روند خرید مشتری در بازاریابی سنتی و عصبی

فصل هشتم – اثر نظاره گر و تاثیر آن بر خرید

فصل اول

معرفی دوره ویدئو

12:13

بازاریابی عصبی چیست؟ ویدئو

06:52

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

بخش‌های مختلف مغز و تشریح عملکرد هر یک ویدئو

16:49

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

مغز قدیم چطور کار می کند - بخش اول ویدئو

10:54

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

مغز قدیم چطور کار می کند - بخش دوم ویدئو

10:42

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

مغز قدیم چطور کار می کند - بخش سوم ویدئو

10:09

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

مغز قدیم چطور کار می کند - بخش چهارم ویدئو

13:55

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

مکالمه با مغز قدیم ویدئو

15:46

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

بازاریابی شش بعدی - بخش اول ویدئو

10:33

بازاریابی شش بعدی - بخش دوم ویدئو

05:45

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

بازاریابی شش بعدی - بخش سوم ویدئو

05:56

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

بازاریابی شش بعدی - بخش چهارم ویدئو

08:05

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

برندسازی شش بعدی ویدئو

14:28

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

مدل خرید مشتری در بازاریابی عصبی ویدئو

16:16

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

اثر نظاره گر و تاثیر آن بر خرید ویدئو

15:34

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

moreدوره های مرتبط

آموزش جامع تولید و ساخت پادکست حرفه ای

پادکست یا Podcast مدرن ترین شیوه تولید محتوای الکترونیکی است که افراد می توانند از طریق تولید کلیپ های صوتی…
68,000 تومان 34,000 تومان

چگونه به ستارگان اینستاگرامی تبدیل شویم؟

هر روز به تعداد افرادی که علاقمند به راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام هستند افزوده می شود. برخی…
رایگان!

آموزش جامع سئو مقدماتی و بازاریابی اینترنتی

آموزش سئو یکی از مهم ترین مباحثی است که استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی باید به آن توجه…
80,000 تومان 40,000 تومان

آموزش جامع تولید محتوا سایت

تولید محتوا همواره یکی از مهم ترین استراتژی های بازاریابی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی بوده است. اهمیت تولید…
59,000 تومان 29,500 تومان

آشنایی با مفاهیم و کلیات سئو

آشنایی با مفاهیم و کلیات سئو پیش نیاز اصلی شما برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ و سئو است. مبحث…
رایگان!

آموزش سئو مقدماتی براساس آموزش وبسایت ماز (Moz)

یادگیری سئو مقدماتی برای ورود به حوزه دیجیتال مارکتینگ و مبحث سئو امری ضروری است. همانطور که می دانید سئو…
50,000 تومان 25,000 تومان

chat_bubble_outlineنظرات

قوانین ثبت دیدگاه

با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم
  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط با دوره تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص دانشجویان دوره می باشد.