38,000 تومان 11,400 تومان
ویژگی های دوره
بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ یکی از حوزه های جدید در علم بازاریابی است که در آن با استفاده از فناوری های جدید مثل عکس برداری از مغز (FMRI) و گرفتن نوارهای مغزی (EEG) واکنش مغز و ذهن مخاطبین را نسبت به محرک های بازاریابی بررسی می کند و بر اساس آنها شیوه و روش های تبلیغاتی جدیدتر و موثرتر را جایگزین روش ها و کمپین های قبلی می کند.
علم نورومارکتینگ پاسخی است به این سوال که در جهان امروزی که پیام های بازاریابی و تاثیرات آنها به شدت کم رنگتر از گذشته شده اند و توجه به تبلیغات کمتر شده است، چطور یک کسب و کار یا استارتاپ می تواند با صرف هزینه هایی به مراتب کمتر از گذشته توجه مشتریان را به برند خود جلب کند و از این طریق فروش بیشتری ایجاد کند؟!
برای اولین بار در سال 2002 شرکت های آمریکایی از جمله Salesbrain و Brighthouse تحقیقات نورو مارکتینگ یا همان بازاریابی عصبی را با بهره بری از جدیدترین فناوری های علوم عصبی شناختی انجام دادند.
بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چه فوایدی دارد؟
در گذشته شرکت ها با هزینه های گزاف برای بازاریابی مواجه بودند که اکثر این روش های بازاریابی بازگشت سرمایه اندکی داشتند و نمی توانستند شرکت ها را به اهداف سازمانی و از پیش تعیین شده خود برسانند. امروزه با پیدایش علم بازاریابی عصبی می توان موثرترین شیوه ها و کمپین های تبلیغاتی را شناسایی کرد و انرژی و سرمایه شرکت را معطوف به این شیوه ها و کمپین ها نمود تا با هزینه ای کمتر نتیجه ای چند برابر بهتر گرفت.
بازاریابی عصبی در واقع اطلاعاتی دقیق از واکنش مشتری نسبت به برند و محصولات ما را نیز نشان می دهد و می توان به کمک آن متوجه شد که عکس العمل واقعی مشتری در قبال بسته بندی جدید و یا حتی استفاده از رنگی خاص در محصول چیست !
هدف اصلی نورومارکتینگ انتقال بهتر پیام های بازاریابی به مخاطبان و در نتیجه افزایش احتمال خرید توسط آنهاست، به این ترتیب بازدهی کمپین های بازاریابی می تواند تا چند برابر افزایش داشته باشد !
سرفصل های این دوره آموزشی
فصل اول – معرفی بازاریابی عصبی
فصل دوم – تشریح بخش های مختلف مغز و نحوه عملکرد آنها
فصل سوم – مغز قدیم چطور کار می کند؟
فصل چهارم – مکالمه با مغز قدیم
فصل پنجم – بازاریابی شش بعدی
فصل ششم – برندسازی شش بعدی
فصل هفتم – مقایسه روند خرید مشتری در بازاریابی سنتی و عصبی
فصل هشتم – اثر نظاره گر و تاثیر آن بر خرید
فصل اول
معرفی دوره ویدئو
12:13
بازاریابی عصبی چیست؟ ویدئو
06:52
بخشهای مختلف مغز و تشریح عملکرد هر یک ویدئو
16:49
مغز قدیم چطور کار می کند - بخش اول ویدئو
10:54
مغز قدیم چطور کار می کند - بخش دوم ویدئو
10:42
مغز قدیم چطور کار می کند - بخش سوم ویدئو
10:09
مغز قدیم چطور کار می کند - بخش چهارم ویدئو
13:55
مکالمه با مغز قدیم ویدئو
15:46
بازاریابی شش بعدی - بخش اول ویدئو
10:33
بازاریابی شش بعدی - بخش دوم ویدئو
05:45
بازاریابی شش بعدی - بخش سوم ویدئو
05:56
بازاریابی شش بعدی - بخش چهارم ویدئو
08:05
برندسازی شش بعدی ویدئو
14:28
مدل خرید مشتری در بازاریابی عصبی ویدئو
16:16
اثر نظاره گر و تاثیر آن بر خرید ویدئو
15:34
دوره های مرتبط
آموزش ساخت اکانت های حرفه ای اینستاگرام
اینستاگرام این روزها به داغ ترین مکان برای درآمدزایی و فروش محصولات و خدمات تبدیل شده است. رسیدن به درآمدزایی در اینستاگرام برخلاف تصور عموم افراد نیاز به تخصص و …
ارائه شده توسط< امین فلاحان
پکیج جامع دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing) یا بازاریابی دیجیتال یکی از مفاهیم تقریبا نوظهور است که در دنیای کسب و کارهای اینترنتی و استارتاپ ها به دفعات آن را می شنویم. در …
ارائه شده توسط< موسسه کسب ناب
آموزش جامع متقاعدسازی و فروش سریع (فصل اول)
مهارت فروش همیشه یکی از مهم ترین و حیاتی ترین مهارت ها بوده و هست. در واقع تا فروشی صورت نگیرد سودی هم به دست نخواهد آمد. می توان گفت …
ارائه شده توسط< یوسف علیزاده
چگونه به ستارگان اینستاگرامی تبدیل شویم؟
هر روز به تعداد افرادی که علاقمند به راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام هستند افزوده می شود. برخی از این افراد با کسب دانش و تخصص کافی پا …
ارائه شده توسط< امید کریمی
آموزش فروش موفق به روش تمشک
ایجاد فروش موفق قطعا آرزوی هر کسب و کاری است. تا به حال کسب و کارهای بسیار زیادی را دیده ایم که با وجود تبلیغات گسترده و هزینه های گزاف …
ارائه شده توسط< محمد وفایی
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
38,000 تومان 11,400 تومان
مدرس موفقیت و رشد شخصی و کسب و کار، نویسنده کتاب نقشه گنج زندگی
قوانین ثبت دیدگاه
با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم