جستجو برای:
  • دسته بندی دوره ها
    • برنامه نویسی
      • برنامه نویسی وب
        • پایتون
          • جنگو
          • فلسک
        • پی اچ پی
          • لاراول
        • جاوا اسکریپت
          • نود جی اس
          • ری اکت
        • ASP.NET
        • HTML & CSS
        • جی کوئری
        • بوت استرپ
        • جاوا
        • سی شارپ
        • وردپرس
      • برنامه نویسی موبایل
        • اندروید
        • جاوا
        • کاتلین
        • ری اکت نیتیو
        • زامارین
        • فلاتر
        • فون گپ
      • توسعه بازی
        • یونیتی
        • کانستراکت
      • توسعه دیتابیس
        • Mysql
        • OpenVPN
        • Redis
        • SQL Server
        • Vesta
        • WHMCS
        • Plesk
        • DirectAdmin
        • Cpanel
      • ابزار برنامه نویسی
        • الگوریتم و فلوچارت
        • Git
        • Visual Studio Code
        • Docker
        • Web API
        • Bootstrap Studio
        • SASS
        • Redux
      • اینترنت اشیاء
      • سیستم عامل
    • کسب و کار
      • استارتاپ و کارآفرینی
      • فروش
      • مدیریت
      • حسابداری
      • استخدام
      • مدیریت فرآیند
      • سیستم سازی
      • کسب درآمد از اینستاگرام
      • مهارت های ارتباطی
      • ابزارهای کسب و کار
      • کوچینگ
      • منابع انسانی
    • بازاریابی
      • دیجیتال مارکتینگ
        • سئو
        • تولید محتوا
        • سوشیال مدیا مارکتینگ
        • هک رشد
        • ایمیل مارکتینگ
      • بازاریابی B2B
      • برندینگ
      • استراتژی مارکتینگ
    • چند رسانه ای
      • تدوین ویدئو
        • افترافکت
        • سینمافوردی
        • پریمیر
        • کمتازیا
        • ادیوس
      • انیمیشن
      • فیلم سازی
      • موشن گرافیک
    • طراحی گرافیک
      • ایلوستریتور
      • فتوشاپ
      • کورل دراو
      • ایندیزاین
      • طراحی پست اینستاگرام
      • طراحی رابط کاربری
      • 3Ds Max
      • اتوکد
      • نقاشی
    • زبان خارجه
      • زبان انگلیسی
      • زبان آلمانی
      • زبان روسی
    • بورس و ارز دیجیتال
    • کلان داده و هوش مصنوعی
    • امنیت و شبکه
    • توسعه فردی
    • آکادمیک و مهندسی
  • مجله داناپ
  • تدریس در داناپ
  • حساب کاربری
داناپ | دانش خود را به راحتی افزایش دهید
  • دسته بندی دوره ها
    • برنامه نویسی
      • برنامه نویسی وب
        • پایتون
          • جنگو
          • فلسک
        • پی اچ پی
          • لاراول
        • جاوا اسکریپت
          • نود جی اس
          • ری اکت
        • ASP.NET
        • HTML & CSS
        • جی کوئری
        • بوت استرپ
        • جاوا
        • سی شارپ
        • وردپرس
      • برنامه نویسی موبایل
        • اندروید
        • جاوا
        • کاتلین
        • ری اکت نیتیو
        • زامارین
        • فلاتر
        • فون گپ
      • توسعه بازی
        • یونیتی
        • کانستراکت
      • توسعه دیتابیس
        • Mysql
        • OpenVPN
        • Redis
        • SQL Server
        • Vesta
        • WHMCS
        • Plesk
        • DirectAdmin
        • Cpanel
      • ابزار برنامه نویسی
        • الگوریتم و فلوچارت
        • Git
        • Visual Studio Code
        • Docker
        • Web API
        • Bootstrap Studio
        • SASS
        • Redux
      • اینترنت اشیاء
      • سیستم عامل
    • کسب و کار
      • استارتاپ و کارآفرینی
      • فروش
      • مدیریت
      • حسابداری
      • استخدام
      • مدیریت فرآیند
      • سیستم سازی
      • کسب درآمد از اینستاگرام
      • مهارت های ارتباطی
      • ابزارهای کسب و کار
      • کوچینگ
      • منابع انسانی
    • بازاریابی
      • دیجیتال مارکتینگ
        • سئو
        • تولید محتوا
        • سوشیال مدیا مارکتینگ
        • هک رشد
        • ایمیل مارکتینگ
      • بازاریابی B2B
      • برندینگ
      • استراتژی مارکتینگ
    • چند رسانه ای
      • تدوین ویدئو
        • افترافکت
        • سینمافوردی
        • پریمیر
        • کمتازیا
        • ادیوس
      • انیمیشن
      • فیلم سازی
      • موشن گرافیک
    • طراحی گرافیک
      • ایلوستریتور
      • فتوشاپ
      • کورل دراو
      • ایندیزاین
      • طراحی پست اینستاگرام
      • طراحی رابط کاربری
      • 3Ds Max
      • اتوکد
      • نقاشی
    • زبان خارجه
      • زبان انگلیسی
      • زبان آلمانی
      • زبان روسی
    • بورس و ارز دیجیتال
    • کلان داده و هوش مصنوعی
    • امنیت و شبکه
    • توسعه فردی
    • آکادمیک و مهندسی
  • مجله داناپ
  • تدریس در داناپ
0
ورود / ثبت نام

بلاگ

داناپ | دانش خود را به راحتی افزایش دهید مجله داناپ دیجیتال مارکتینگ 10 راز افزایش رتبه الکسا – آپدیت 2022

10 راز افزایش رتبه الکسا – آپدیت 2022

1399/12/20
ارسال شده توسط حامد تیموری
دیجیتال مارکتینگ
1.71k بازدید
افزایش رتبه الکسا
فهرست مطالب نمایش
رتبه الکسا چیست؟
آیا رنک الکسا اهمیت دارد؟
الکسا داده های خود را از کجا به دست می آورد؟
الکسا به چه فاکتورهایی برای رتبه بندی سایت ها توجه می کند؟
چگونه تعداد بازدید کنندگان سایت می تواند رتبه الکسا را تحت تاثیر خود قرار دهد؟
آیا رتبه الکسا بر روی سئو تاثیر دارد؟
برای اینکه وبسایتمان در رتبه های کمتر از 100.000 الکسای جهانی قرار بگیرد به چه تعداد بازدید نیاز داریم؟
چگونه می توان رتبه الکسا را بهبود داد؟
1- محتوای باکیفیت و تعاملی ایجاد کنید.
2- افزایش تعداد بک لینک ها
3- کلمات کلیدی که ترافیکی به سمت سایت رقبا جذب می کند را پیدا کنید.
4- استراتژی بازاریابی رقبا را یاد بگیرید و ببینید چه چیزی برای این افراد کار می کند.
5- بهترین تمرینات سئو را بر روی سایت خود دنبال کنید.
6- استفاده از گوگل ادوردز
7- افزایش فعالیت در شبکه های اجتماعی
8- مشارکت در فروم ها و انجمن ها
9- گذاشتن نظر در زیر پست های مرتبط
10- قرار دادن آیکون شبکه های اجتماعی در کنار مطالب برای اشتراک گذاری

رتبه الکسا سایت به طور حتم یکی از مهم ترین فاکتورهای جلب اعتماد برای یک سایت می باشد. رتبه الکسا به یک معیار عمومی در میان مردم تبدیل شده و تبلیغ کنندگان، سرمایه گذاران و… برای ارزش گذاری استارتاپ شما نیم نگاهی هم به رتبه الکسا وبسایتتان خواهند داشت. پس می توان گفت بهبود رتبه الکسا می تواند برای کسب و کار شما از جنبه های مختلف بسیار مفید واقع شود. در این مقاله از داناپ می خواهیم راهکارهای افزایش رتبه الکسا را برای شما دوستان عزیز شرح دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید…

اگر با الکسا آشنایی ندارید به طور خلاصه می توان گفت رتبه الکسا خلاصه ای سریع و کاربردی در مورد عملکرد یک وبسایت در مقایسه با وبسایت های دیگر به شما ارائه می کند. به طور کلی آتوریتی (اعتبار) سایت شما در فضای وب به کمک رتبه الکسا انجام می شود. برای اینکه درک بهتری از رنک الکسا و نحوه عملکرد آن داشته باشید، می خواهیم در ادامه مقدمه ای درباره نحوه رتبه بندی الکسا و فاکتورهای مورد نظر آن خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم.

 

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا تخمینی از میزان محبوبیت و نرخ بازدید وبسایت شما در مقایسه با وبسایت های دیگر است. در واقع می توان گفت رتبه الکسا به سوال «سایت من در مقایسه با دیگر سایت ها چگونه است؟» پاسخی شفاف و ریاضی وار می دهد.

رتبه الکسا نه تنها به ترافیک وبسایت شما، بلکه به تغییرات موجود در ترافیک وبسایت های دیگر نیز واکنش نشان می دهد. برای مثال اگر بازدید روزانه وبسایت شما به طور ثابت 1000 نفر باشد اما رتبه وبسایت های نزدیک به شما افزایش یابد و از شما بیشتر شود، رتبه شما کاهش خواهد یافت.

 

رتبه الکسا

 

آیا رنک الکسا اهمیت دارد؟

رتبه الکسا ابزار بسیار مهمی برای بازاریابان است زیرا پتانسیل های تبلیغاتی سایت را نشان می دهد. هر چقدر این رتبه پایین‌تر باشد، نشان دهنده آن است که ترافیک بیشتری وارد این سایت می شود و همین امر موجب می گردد افراد بیشتری تبلیغات موجود در آن را مشاهده کنند. (البته باید توجه داشته باشید که برخی روش های هم برای کاهش دروغین رتبه الکسا وجود دارد. پس صد در صد به آن اطمینان نکنید و تحقیقات گسترده تری را درباره سایت مورد نظر انجام دهید.)

دامنه هایی که رتبه الکسای پایینی دارند به عنوان دامنه های با ارزش شناخته می شوند. داشتن رتبه الکسای پایین تر می تواند درآمد شما از طریق شبکه‌های تبلیغات کلیکی (CPC) را افزایش دهد. همانطور که می‌بینید پایین آوردن رتبه الکسای سایت می‌تواند مزایای زیادی برای کسب و کارتان داشته باشد.

 

الکسا داده های خود را از کجا به دست می آورد؟

الکسا پنل بزرگی در مورد داده های ترافیکی دارد که در برگیرنده میلیون ها فرد در سراسر دنیاست. الکسا به کمک این پنل و داده هایی که از آن بدست می آید می تواند تعداد بازدیدکنندگان کل سایت های موجود در فضای وب را تخمین بزند. این تخمین بر اساس یک محاسبه پیچیده است که در بردارنده اصلاح تعصب ها و شناسایی و کم ارزش کردن ترافیک های اسپم و جعلی می باشد.

مطالب دیگر :  نرخ پرش چیست و چگونه می توان آن را کاهش داد؟

 

افزایش رنک الکسا

 

الکسا به چه فاکتورهایی برای رتبه بندی سایت ها توجه می کند؟

الکسا میانگین بازدید کنندگان روزانه و بازدید از صفحات را برای هر سایت در سه ماه گذشته تخمین می زند. سایتی که بیشترین تعداد بازدیدکننده و صفحات را دارا باشد رتبه 1 را ازان خود می کند. سایتی که کمترین بازدید را در عرض سه ماه گذشته داشته باشد رتبه ای در حدود 30 میلیون را خواهد داشت و اگر در طول سه ماه گذشته هیچ بازدیدی از سایت صورت نگرفته باشد، رتبه ای به آن اختصاص داده نخواهد شد.

 

فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که در الگوریتم رتبه بندی الکسا نقش دارند. این فاکتورها عبارتند از:

  • ترافیک ناشی از افرادی که از تولبار الکسا استفاده می‌کنند.
  • تعداد بازدید از صفحات
  • نرخ پرش (Bounce Rate) و نرخ کلیک (CTR)
  • کیفیت و تنوع بازدیدها
  • تعداد لینک های Inbound به سایت (که با عنوان بک لینک شناخته شده است)
  • بازنشر در رسانه های اجتماعی، لایک ها و تعداد کامنت ها
  • سرعت بارگذاری سایت

 

چگونه تعداد بازدید کنندگان سایت می تواند رتبه الکسا را تحت تاثیر خود قرار دهد؟

اگر تعداد بازدیدکننده های یک وبسایت را در برابر رتبه ای که آن سایت دارد قرار بر روی یک نمودار نشان دهیم، می بینیم که در بالای نمودار سایت گوگل قرار دارد که بیشترین تعداد بازدید را دارد و رتبه 1 الکسا را ازان خود کرده است و هرچه در این نمودار به سمت پایین حرکت کنیم، سایت هایی با بازدیدها و رتبه های پایین تر قرار دارند.

افزایش رتبه الکسا

 

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به خاطر شکل توزیع، تغییرات بسیار کوچک در بازدید کنندگان سایت در نتایج بخش دم دراز (Long Tail) می تواند تغییر زیادی در رتبه آن ایجاد کند پس یعنی هر چقدر سایت شما به بالا یا همان سر نمودار نزدیک تر باشد، تغییر رتبه بسیار سخت تر است. برای مثال رفتن از رتبه 20/000 به 10/000 کار چندان دشواری نیست اما تبدیل رتبه 1000 به زیر 100 کاری فوق العاده دشوار می باشد.

 

آیا رتبه الکسا بر روی سئو تاثیر دارد؟

ارتباط مستقیمی بین سئو و رتبه الکسا وجود ندارد. با اینحال، هر چقدر رتبه الکسا پایین تر باشد می تواند مقدار ترافیک سایت را بیشتر کند. این موضوع به داشتن سئوی خوب نیز مربوط است. سایت هایی که رتبه الکسای آن ها پایین تر از 10/000 باشد، به احتمال زیاد بازدید کنندگان خوبی نیز از نتایج موتورهای جستجو به دست خواهند آورد. روش هایی را برای بهبود سئوی سایت خود بیابید.

 

برای اینکه وبسایتمان در رتبه های کمتر از 100.000 الکسای جهانی قرار بگیرد به چه تعداد بازدید نیاز داریم؟

گوگل آنالیتیکس و الکسا، اعداد متفاوتی را گزارش می‌کنند. به عنوان مثال من دو سایت دارم که در میان 100.000 رتبه برتر قرار دارند که یکی از آنها با 30000 بازدیدکننده در ماه رتبه 97,340 و دیگری با 50000 بازدیدکننده رتبه 96,215 را در الکسا دارند. برای من کمی دشوار است که باور کنم ترافیک واقعی بر روی این رتبه تاثیر گذاشته است. در ادامه اعداد و ارقامی را در مورد ترافیک ماهانه مشاهده می کنید :

  • 100/000 رتبه برتر : 1000 بازدیدکننده به ازای هر روز
  • 50/000 رتبه برتر : 5000 بازدیدکننده به ازای هر روز
  • 20/000 رتبه برتر : 10000 بازدیدکننده به ازای هر روز
  • 10/000 رتبه برتر : 25000 بازدید کننده به ازای هر روز
  • 5000 رتبه برتر : بیش از 50000 بازدیدکننده به ازای هر روز

 

به یاد داشته باشید که برای الکسا مهمترین مساله، نصب تولبار الکسا روی مرورگر است.

 

رنک الکسا

چگونه می توان رتبه الکسا را بهبود داد؟

تاکتیک ها و روش های متعددی وجود دارد که به شما کمک می کند رتبه الکسای خود را بهبود دهید که در ادامه برخی از این روش ها را با هم مرور می کنیم.

مطالب دیگر :  ۶۰ نکته طلایی هک رشد مخصوص استارتاپ ها (بخش سوم)

 

1- محتوای باکیفیت و تعاملی ایجاد کنید.

محتوای اصلی و تعاملی که به صورت مکرر به روزرسانی می‌شود می‌تواند ارزش واقعی برای مخاطب شما ایجیاد نماید. محتوای که این چنین تولید می گردد قادر است مخاطبان وفاداری ایجاد نماید.

زمانی که خوانندگان منابع ارزشمند و آموزشی را پیدا کردند می‌توانند با سایر محتواهای موجود در سایت نیز تعامل داشته باشند و این محتوا را در شبکه های خود به اشتراک بگذارند. همین امر منجر به معرفی بازدید کنندگان جدیدی می‌شود که به مشتری تبدیل می گردد. محتوای با کیفیت توسط موتورهای جستجو نیز پاداش داده می شود.

 

2- افزایش تعداد بک لینک ها

افزایش بک لینک ها به موتورهای جستجو کمک می کند به طور واضح صنعت کاری شما را تعریف کنند و باعث افزایش اعتماد و کیفیت سایت می شود. به عبارت دیگر لینک های خارجی مطمئن و قابل اعتماد از سایت هایی که کار خود را به درستی انجام می دهند بر روی قابلیت اعتماد سایت شما نیز تاثیر می گذارد. این تاکتیک باید با تولید محتوای تعاملی و اصیل پشتیبانی شود. زیرا بازدید کنندگان به دنبال چنین محتوایی هستند.

لینک های داخلی لینک هایی هستند که از یک صفحه یا پست در سایت خودتان به صفحه یا پست دیگری در همان سایت اشاره دارند. این لینک ها نیز مفید هستند، زیرا بازدیدکننده را به سایر بخش های سایت هدایت می کنند و آن ها را در سایت به تعامل وا می دارند و به آن ها کمک می کنند از محتوای مرتبط استفاده کنند.

باز هم باید به خاطر داشته باشید که ایجاد محتوای ارزشمند همراه همیشگی استراتژی لینک دهی داخلی است. باید مطمئن شوید که محتوای تولید شده مرتبط است و برای بازدیدکنندگان ارزشی دارد. به طور کلی لینک های داخلی و خارجی به موتورهای جستجو کمک می کند محتوای شما را درک کنند و ارزشمند بودن آن برای بازدیدکنندگان را تعیین نمایند. با اینکه بخش مهمی از استراتژی آنلاین شما لینک دهی است اما باید از این گزینه به درستی استفاده کنید. لینک دهی بیش از حد می تواند از قابلیت اعتماد و خوانده شدن سایت بکاهد.

3- کلمات کلیدی که ترافیکی به سمت سایت رقبا جذب می کند را پیدا کنید.

به کمک این کلمات کلیدی سایت خود را بهینه سازی کنید یا کمپین PPC برای آن ها خریداری نمایید. با انجام پژوهش کلیدواژه ها می‌توانید چیزی که مخاطبان به دنبالش هستند را پیدا کنید. در این مسیر، پژوهش کلمات کلیدی به شما کمک می کند زبان مشتریان را بیابید.

 

4- استراتژی بازاریابی رقبا را یاد بگیرید و ببینید چه چیزی برای این افراد کار می کند.

دلایل بسیار زیادی برای تجزیه و تحلیل کارهای رقبا وجود دارد اما به کمک این تجزیه و تحلیل ها می توانید سایت خود را بهبود ببخشید. این کار درک واضحی از معیارهای مهم و استراتژی هایی که کارساز است را در اختیار شما قرار می دهد و اجازه می دهد گرایش های موجود در صنعت خود را شناسایی کنید و در آنها شرکت داشته باشید. تمامی این زوایا به شما کمک می کند استراتژی کلی خود را تعیین کنید و به شما اجازه می دهد، تصمیمات هوشمندانه و آگاهانه ای در مورد کسب و کار خود اتخاذ کنید. این موضوع به طور مثبت بر روی جایگاه شما در بازار تاثیر می گذارد.

 

5- بهترین تمرینات سئو را بر روی سایت خود دنبال کنید.

سئو یکی از مهم ترین استراتژی هایی است که زمان و توجه زیادی از شما می گیرد. به خاطر داشته باشید که سئو تنها در مورد بهبود ترویج و دیده شدن سایت نیست. این فرآیند در مورد ایجاد سایت بهتر برای مشتریانی است که از سایت برای برقراری ارتباط با برند استفاده می‌کنند. بدون تجربه کاربری خوب، نمی‌توانید مشتریان را نگه دارید یا بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل نمایید.

مطالب دیگر :  آموزش استفاده صحیح از تگ‌ های هدینگ H1 تا H6 در متن

6- استفاده از گوگل ادوردز

استفاده از گوگل ادوردز یکی از روش هایی است که می تواند خیلی سریع تر دیگر روش ها نتیجه دهد اما همراه با هزینه خواهد بود. در واقع در روش های قبل شما به صورت اورگانیک پتانسیل افزایش بازدید و سپس افزایش رتبه الکسا را ایجاد می کردید اما در این روش فقط با پرداخت هزینه و در سریع ترین زمان ممکن می توانید ترافیک ورودی خود را افزایش دهید.

شیوه کار به این صورت می باشد که ابتدا باید کلمه کلیدی دلخواه خود را انتخاب کنید و در آن کلمه کلیدی در گوگل ادوردز جایگاه اجاره کنید. سپس بابت هر کلیکی که بر روی لینک شما می شود از شارژ حساب شما اعتبار کسر خواهد شد.

 

7- افزایش فعالیت در شبکه های اجتماعی

قطعا این روش یکی از روش هایی است که امروزه با توجه به استقبال خارق العاده از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، می تواند در افزایش رتبه الکسا سایت شما بسیار تاثیرگذار باشد.

شما با تولید محتوای ناب در پیج اینستاگرام خود و افزایش فالوور واقعی می توانید لینک های صفحات مختلف سایت و یا محصولات خود را به صورت استوری و یا در بایو قرار دهید و ترافیک قابل توجهی را از طریق پیج به سایت خود روانه کنید.

 

8- مشارکت در فروم ها و انجمن ها

یکی از ویژگی های جذاب انجمن ها امکان به اشتراک گذاری لینک مطالب مختلف است. شما می توانید با ثبت نام در فروم های مختلف و بعد از کمی فعالیت واقعی و موثر، لینک مقالات و یا محصولات خود را با دیگر اعضای انجمن به اشتراک بگذارید و از این طریق یک ترافیک ورودی هرچند کم اما ثابت را برای سایت خود ایجاد کنید. علاوه بر این در تمامی فروم ها این امکان وجود دارد تا شما لینک وبسایت یا صفحه مورد نظر خود را در بخش پروفایل خود قرار دهید که این کار علاوه بر اینکه باعث ایجاد یک بک لینک (معمولا Nofollow) می شود می تواند در صورت فعال بودن در انجمن مقداری ترافیک را روانه سایت شما کند.

در انجام این مورد توجه به این نکته مهم است که به اشتراک گذاری تعداد لینک های زیاد می تواند شما را به عنوان Spammer در انجمن معرفی کند و به سرعت اکانت شما توسط مدیریت انجمن مسدود شود. بنابراین فعالیت واقعی و موثر را باید مورد نظر داشته باشید.

 

9- گذاشتن نظر در زیر پست های مرتبط

برای اینکار ابتدا شما باید لیستی از وبسایت ها و مقالات مرتبط با موضوع کسب و کار و وبسایت خودتان پیدا کنید. سپس در زیر این مقالات و پست ها نظراتی واقعی و به دور از تبلیغات خود را قرار دهید تا بخشی از بازدیدکنندگان آن صفحه را به وبسایت خود انتقال دهید.

در انجام اینکار باید دقت کافی را به خرج دهید چرا که اگر از نظر مدیر سایت نظر شما فقط جنبه گرفتن بک لینک و یا تبلیغاتی داشته باشد، به سرعت نظر شما را حذف خواهد کرد. بنابراین بهترین کار این است که مطلب را با دقت مطالعه کنید و لینک خود را هوشمندانه در نظرات در دسترس مخاطبان قرار دهید.

 

10- قرار دادن آیکون شبکه های اجتماعی در کنار مطالب برای اشتراک گذاری

یکی از ساده ترین و موثرترین کارهایی که بسیاری از صاحبین وبسایت ها انجام نمی دهند این است که در کنار مقالات و صفحات وبسایت خود آیکون های شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها را برای اشتراک گذاری آن صفحه قرار نمی دهد.

در بسیاری از مواقع مخاطب شما آنقدر از محتوای خوانده شده هیجان زده می شود که می خواهد خیلی سریع آن را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارد. اگر شما آیکون های شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مهم مثل واتس اپ، توییتر، لینکدین، تلگرام و… را به شکلی جذاب در معرض دید مخاطب قرار دهید قطعا از آن برای اشتراک گذاری استفاده خواهد کرد.

 

5/5 - (5 امتیاز)
اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ

16 بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ

13 ترفند برای افزایش فالوور اینستاگرام

افیلیت مارکتینگ Affiliate marketing چیست

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست + مزایای آن

27 ابزار تحلیل سایت و سئو

27 ابزار تحلیل سایت و سئو

سئو داخلی

17 روش بهبود سئو داخلی – راهنمای جامع

17 بهترین افزونه های کروم برای سئو

17 بهترین افزونه های سئو برای گوگل کروم

قدیمی تر گوگل E.A.T چیست و چقدر اهمیت دارد؟
جدیدتر مقایسه Swift و React Native در تمام فاکتورها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

دسته‌ها
  • آموزش کاربردی
  • امنیت و شبکه
  • انیمیشن و بازی سازی
  • برنامه نویسی
  • بورس و ارز دیجیتال
  • بیگ دیتا و هوش مصنوعی
  • چندرسانه ای
  • داستان موفقیت
  • دیجیتال مارکتینگ
  • رابط کاربری و تجربه کاربری
  • طراحی گرافیک
  • کسب و کار
  • گیمیفیکیشن
  • مدیریت محصول
  • همه دسته ها
دوره های آموزش آنلاین

دوره های آموزش آنلاین کسب و کار

دوره های آموزش آنلاین برنامه نویسی

دوره های آنلاین آموزش دیجیتال مارکتینگ

دوره های آموزش آنلاین چندرسانه ای

هوش مصنوعی و کلان داده

آموزش آنلاین امنیت و شبکه

توسعه فردی

بورس و ارز دیجیتال

آموزش زبان

 

پلتفرم آموزش آنلاین داناپ

لذت یادگیری با تماشای دوره های آموزش آنلاین در هر زمان و هر مکان دو چندان می شود. ماموریت ما در داناپ برقراری عدالت آموزشی در کشور و کمک به جوانان برای اشتغال بیشتر بوده است. داناپ از سال 1396 تا به امروز سهم بزرگی در حوزه آموزش در کشور داشته و رضایت دانشجویان را از ابتدا ملاک کار خود قرار داده است.

دسترسی سریع
  • مجله داناپ
  • درباره ما
  • تدریس در داناپ
  • تماس با ما
  • قوانین و مقررات
logo-Enamad logo-samandehi

تمامی حقوق برای شرکت داناپ محفوظ می باشد. 1396-1401
ورود ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به را تایپ کنید
ثبت
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
ورود با رمز عبور یکبار مصرف
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:30)
آیا حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:30)
بازگشت به ورود

ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:30)
بازگشت به ورود
  • (+98) Iran

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

یا

ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:30)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت