جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • دسته بندی دوره ها
    • کسب و کار
    • برنامه نویسی
    • ارز دیجیتال
    • کلان داده و هوش مصنوعی
    • دیجیتال مارکتینگ
    • امنیت و شبکه
    • چند رسانه ای
    • انیمیشن و بازی سازی
    • طراحی
    • زبان خارجه
  • وبلاگ داناپ
  • تدریس در داناپ
  • حساب کاربری

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • 021-22534127
  • info@danup.ir
perm_identity
سبد خرید 0
0
داناپ | دانش خود را به راحتی افزایش دهید
  • صفحه اصلی
  • دسته بندی دوره ها
    • کسب و کار
    • برنامه نویسی
    • ارز دیجیتال
    • کلان داده و هوش مصنوعی
    • دیجیتال مارکتینگ
    • امنیت و شبکه
    • چند رسانه ای
    • انیمیشن و بازی سازی
    • طراحی
    • زبان خارجه
  • وبلاگ داناپ
  • تدریس در داناپ
ورود و ثبت نام

وبلاگ

داناپ | دانش خود را به راحتی افزایش دهید وبلاگ داناپ کسب و کار پذیرندگان آغازین واقعی برای محصول شما چه کسانی هستند؟

پذیرندگان آغازین واقعی برای محصول شما چه کسانی هستند؟

access_time1397/05/12
perm_identity ارسال شده توسط داناپ
folder_open کسب و کار
visibility 587 بازدید
پذیرندگان آغازین واقعی برای محصول شما چه کسانی هستند؟

آیا تا به حال برای یک محصول جدیدی که تاکنون در بازار نبوده بازاریابی کرده اید؟ در ادامه توصیه هایی را برای شما آورده ایم.

“بروید و پذیرندگان آغازین خود را پیدا کنید!”

در سیلیکون ولی امروزی، به افرادی که نمی توانند برای خرید محصول جدید شما صبر کنند، پذیرندگان آغازین (Early Adopters) گفته می شود.

آنها (پذیرندگان آغازین) در سمت چپ منحنی زنگوله (منحنی پذیرش فناوری) قرار دارند. اگر با این منحنی آشنا نیستید مطالعه مطلب چرخه عمر پذیرش فناوری و عبور از دره chasm پیشنهاد می شود.

 

پذیرندگان آغازین

 

هنگامی که بحث پذیرندگان آغازین به میان می آید، من تمایل دارم آن ها  را بر اساس کتاب ۴ پله تا ظهور از استیو بلنک توضیح دهم :

4 دسته پذیرندگان آغازین

 

۱٫ پذیرندگان آغازینی که دقیقا مشکلی را دارند که شما در پی حل کردن آن هستید.

۲٫ پذیرندگان آغازینی که از این مشکل آگاه هستند.

۳٫ پذیرندگان آغازینی که به طور جدی به دنبال راه حلی برای حل مشکل هستند.

۴٫ پذیرندگان آغازینی که راه حل خود را هک کرده اند.

در اصل، پذیرندگان آغازین ایده آل شما این مشکل را دارند. آنها از آن مشکل آگاه هستند. آنها سعی کردند راه حلی برایش پیدا کنند اما نتوانسته اند و سرانجام آنها آنقدر نا امید شده اند که خودشان داه حلی برای آن ساخته اند.

ساختن یک راه حل نشان از آن دارد که مشکل به اندازه کافی دردناک است که آنها زمان، پول و انرژی خود را صرف کرده اند تا آن را حل کنند.

اما اینجا یک تله وجود دارد…

اگر شما یک استارتاپ یا شرکت هستید و تلاش می کنید محصول جدید خود را به موسسه ای بزرگ (به عنوان مثال شرکت یا دولت) بفروشید، ممکن است پذیرندگان آغازین خود را با یک بخش-متضاد (Anti-Segment) اشتباه بگیرید.

Anti-Segment ها کسانی هستند که کاملا شبیه پذیرندگان آغازین رفتار و عمل می کنند. آنها شما را دوست دارند اما هرگز قرار نیست مشتری شما باشند.

مطالب دیگر :  ۵ دلیل ناتوانی در جذب سرمایه استارتاپ ها

به Anti-Segment ها به عنوان یک همزاد نگاه کنید. Anti-Segments ها اغلب به محصول جدید شما علاقمند نیست، حتی اگر مشکلی را حل کند. چون آنها برای راه حل های موجود بیش از حد سرمایه گذاری کرده اند.

آنها معمولا فقط زمان، پول و انرژی شما را هدر می دهند و در مقابل هیچ فایده ای برای شما ندارند.

بنابراین به جای گشتن به دنبال افراد مرحله ۴ که راه حل های خود را هک کرده اند، پیشنهاد می شود روی افراد مرحله ۳ تمرکز کنید که هنوز راه حلی را برای خود پیدا نکرده اند.

 

4 دسته پذیرندگان آغازین

نتیجه گیری : بر روی افرادی که به اندازه کافی برای مشکل خود به دنبال راه حل هستند اما هنوز خودشان راه حلی را بوجود نیاورده اند سرمایه گذاری کنید و این دسته را به عنوان پذیرندگان آغازین محصول خود انتخاب کنید.

اشتراک گذاری:
برچسب ها: early adoptersپذیرندگان آغازینپذیرندگان آغازین چه کسانی هستند
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • گوگل تگ منیجر GTM چیست و چطور می توانیم از آن استفاده کنیم؟
    گوگل تگ منیجر GTM چیست و چطور می توانیم از آن استفاده کنیم؟

    37 بازدید

  • فین تک چیست و چرا به سرعت در حال رشد می باشد؟
    فین تک چیست و چرا به سرعت در حال رشد می باشد؟

    174 بازدید

  • اینترنت اشیا یا IOT چیست و چه کاربردهایی دارد؟
    اینترنت اشیا یا IOT چیست و چه کاربردهایی دارد؟

    153 بازدید

  • دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام
    ۱۰ راز پنهان دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام – راهنمای جامع ۲۰۱۹

    579 بازدید

  • تحلیل PESTEL
    تحلیل PESTEL چیست و چه کاربردهایی دارد؟ – توضیحات کامل

    676 بازدید

جدید تر الگوریتم کبوتر گوگل چیست و چه تاثیری روی سئو دارد؟
قدیمی تر رپورتاژ آگهی چیست و چه فوایدی برای کسب و کار شما دارد؟

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
دسته‌ها
  • برنامه نویسی
  • بلاک چین
  • بیگ دیتا و هوش مصنوعی
  • داستان موفقیت
  • دیجیتال مارکتینگ
  • رابط کاربری و تجربه کاربری
  • کسب و کار
  • گیمیفیکیشن
  • مدیریت محصول
  • همه دسته ها
  • جدید
  • محبوب
قبلی بعدی
محصولات
  • آموزش cinema 4d سینما فوردی
    آموزش جامع Cinema 4D - سینما فوردی
  • آموزش جامع یادگیری عمیق با پایتون Python
    آموزش جامع یادگیری عمیق با پایتون Python - کاملا پروژه محور
  • روش های افزایش درآمد از تدریس
    آموزش روش های افزایش درآمد از تدریس - ویژه مدرسان و سخنرانان
  • درس هشتم از کتاب Menschen A1.1
    آموزش زبان آلمانی با کتاب Menschen A1.1 - درس هشتم
  • جاوا 8
    آموزش کامل تحولات جاوا 8
  • طراحی وب
    طراحی وب از رویا تا واقعیت (فصل سوم)
دوره های آموزش آنلاین

دوره های آموزش آنلاین کسب و کار

دوره های آموزش آنلاین برنامه نویسی

دوره های آنلاین آموزش دیجیتال مارکتینگ

دوره های آموزش آنلاین چندرسانه ای

آموزش آنلاین امنیت و شبکه

آموزش آنلاین طراحی

آموزش آنلاین ارز دیجیتال

آموزش زبان

پیشنهاد لحظه ای
پیشنهاد لحظه ای
پکیج آموزش امنیت وردپرس – وبسایت خود را ضد گلوله کنید ! 69,000 تومان 34,500 تومان آموزش جامع یادگیری عمیق با پایتون Python – کاملا پروژه محور 99,000 تومان 49,500 تومان آموزش جامع جاوا Java – کاملا پروژه محور 49,000 تومان 24,500 تومان آموزش برنامه ریزی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک و متوسط (SME) 38,000 تومان 19,000 تومان آموزش مقدماتی نرم افزار طراحی کورل دراو (Corel draw) رایگان! حل ۵۰ تمرین در زبان برنامه نویسی #C 39,000 تومان 19,500 تومان آموزش جامع و پروژه محور پایتون Python 49,000 تومان 24,500 تومان آموزش جامع ماینینگ یا استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال 198,000 تومان 99,000 تومان آموزش ساخت اپلیکیشن خبری با زبان کاتلین 35,000 تومان 17,500 تومان آموزش جامع لاراول ۵٫۷ در قالب پروژه طراحی فروشگاه آنلاین فایل 59,000 تومان 29,500 تومان
درباره داناپ

داناپ با هدف آسان سازی فرآیند ورود به بازار کار و یادگیری تخصص ها و مهارت های لازمه، کار خود را آغاز کرده و امیدوار است نقش بزرگی در رشد سطح دانش تخصصی و افزایش نرخ اشتغال در جامعه ایفا کند.

  • location_on
    تهران، شریعتی، انتهای خواجه عبداله انصاری، خیابان بنی هاشم، پلاک 68
  • phone_android
    021-22534127
  • perm_phone_msg
    021-22534127
  • email
    Info@danup.ir
دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ داناپ
  • سبد خرید
  • حساب کاربری
  • قوانین و مقررات
  • تدریس در داناپ
  • تماس با ما
  • درباره ما

تمامی حقوق برای وبسایت داناپ محفوظ می باشد.
keyboard_arrow_up
تخفیف ویژه 50 درصدی تمامی دوره ها به مدت محدود !
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
مشاهده دوره های آموزشی
پایان جشنواره