395,000 تومان قیمت اصلی 395,000 تومان بود.79,000 تومانقیمت فعلی 79,000 تومان است.
ویژگی های دوره
نحوه ایجاد یک برند و مدیریت و توسعه صحیح آن یکی از مهم ترین موضوعاتی است که هر کارآفرین و کسب و کاری باید به آن توجهی ویژه داشته باشد. در واقع برند شما یک درک ذهنی است که در ذهن مشتریان شما نقش می بندد. برند همه چیز کسب و کار شماست. اگر این مسیر مهم و حیاتی را که برندسازی نام دارد به درستی طی کنید می توانید موفقیت خود را تضمینی بدانید.
برندسازی یا برندینگ نیز فرآیندی حساس و پر چالش است که باید طی آن به شکلی یکپارچه و هماهنگ اقداماتی را انجام داد که مخاطبین برند را از نظر احساسی و منطقی درگیر خود کند. به عنوان مثال در ایران برندهایی که سعی می کنند بعد احساسی مخاطب را تحت تاثیر خود قرار دهند در برندسازی خود موفق تر هستند چرا که مردم ایران بالذاته انسانهایی احساساتی و حساس هستند.
همیشه برندها نقشی اساسی در تصمیمات ما برای خرید دارند. به عنوان مثال اگر به فروشگاهی برویم و چند برند از یک نوشابه را کنار هم ببینیم. حتی در صورتی که نوشابه های با برند معروف گران تر و نوشابه های دیگر ارزان تر باشند، باز هم به طور ناخودگاه به سمت برندهای معروف تر می رویم و حاضر هستیم برای یک محصول مشابه اما با یک نام دیگر هزینه بیشتری را بپردازیم !
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
یک برندسازی صحیح و اصولی از مراحل زیر تشکیل می شود و ما در این دوره سعی کرده ایم تا در این دوره به آموزش هر سه بخش بپردازیم :
- ایجاد و ساخت برند
- حفظ و مدیریت برند
- رشد و توسعه برند
ما در این دوره فرض را بر این گذاشته ایم که برند شما مراحل ابتدایی خود را گذرانده است. بنابراین بیشترین تمرکز ما در این دوره بر روی حفظ و مدیریت برند می باشد. در واقع مدیریت برند رویکرد خاصی است که سعی می کند جایگاه فعلی برند شما را حفظ کند و در ادامه آن را بهبود و توسعه دهد.
در ادامه مباحث این دوره به بررسی راهکارهای قانونی که در آن برندها تحت پوشش های قانونی قرار می گیرند خواهیم پرداخت. در واقع چند نوع از اسامی برندها که در کشورها تحت حفاظت های قانونی قرار می گیرند را بررسی می کنیم و تعیین خواهیم کرد که کدام یک از موارد و اسامی مطرح شده دارای بیشترین سطح حفاظت هستند و کدام یک از این اسامی از لحاظ محافظت از برند در درجات بعدی قرار می گیرند.
حاصل دوره
در پایان این دوره شما خواهید آموخت که اولا یک برند چه تعاریفی دارد و در سطح مقدماتی خواهید آموخت که چگونه یک برند ساخته خواهد شد. در بخش اصلی این دوره، خواهید آموخت که چگونه بایستی یک برند را از خطرات احتمالی نجات دهید و سعی کنید در جهت رشد و توسعه یک برند به درستی گام بردارید.
ویدئوهای دوره
معرفی دوره ویدئو
03:50
بخش اول ویدئو
12:40
بخش دوم ویدئو
11:25
بخش سوم ویدئو
05:17
بخش چهارم ویدئو
08:26
بخش پنجم ویدئو
11:32
بخش ششم ویدئو
07:41
بخش هفتم ویدئو
13:38
بخش هشتم ویدئو
05:17
بخش نهم ویدئو
05:42
بخش دهم ویدئو
14:21
بخش یازدهم ویدئو
05:36
بخش دوازدهم ویدئو
12:11
بخش سیزدهم ویدئو
14:21
بخش چهاردهم ویدئو
05:36
بخش پانزدهم ویدئو
12:17
بخش شانزدهم ویدئو
03:57
بخش هفدهم ویدئو
07:24
بخش هجدهم ویدئو
12:21
بخش نوزدهم ویدئو
06:13
بخش بیستم ویدئو
21:43
بخش بیست ویکم ویدئو
05:11
بخش بیست و دوم ویدئو
08:08
دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، کارشناس و مشاور صنعتی، متخصص در حوزه برندینگ و برندسازی شخصی
دوره های مرتبط
آموزش ایونت مارکتینگ
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
آموزش پروژه محور پلاگین Yoast – سئوی وردپرس
ارائه شده توسط< سهند کاظم زاده
آموزش جامع بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ)
ارائه شده توسط< محمد وفایی
آموزش جامع تولید محتوا سایت
ارائه شده توسط< امید کریمی
آموزش بازاریابی ویروسی و رازهای پشت پرده آن
ارائه شده توسط< پرویز شمس
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
395,000 تومان قیمت اصلی 395,000 تومان بود.79,000 تومانقیمت فعلی 79,000 تومان است.
فرصت باقیمانده تا پایان جشنواره بوی ماه مهر
دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، کارشناس و مشاور صنعتی، متخصص در حوزه برندینگ و برندسازی شخصی
قوانین ثبت دیدگاه
با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم