5,900,000 تومان قیمت اصلی: 5,900,000 تومان بود.1,180,000 تومانقیمت فعلی: 1,180,000 تومان.
ویژگی های دوره
متقاعدسازی مشتری یکی از مهم ترین بخش ها در فرآیند فروش است. برخی از پیام های تبلیغاتی ما آنطور که باید تاثیرگذار نیستند و نمی توانند مشتری و یا مخاطب را برای خرید متقاعد کنند و دلیل این اتفاق عدم استفاده از تکنیک ها و اصول علمی متقاعدسازی است. به کمک این تکنیک ها و اصول علمی می توان پیام هایی را طراحی کرد که به بهترین شکل ممکن مخاطب را به خرید ترغیب می کند.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
ما در این دوره به آموزش متقاعدسازی و نفوذ بر مشتری می پردازیم. ما در این دوره سعی کرده ایم تا تمامی رازهای متقاعدسازی مشتری را که بر پایه تحقیقات علمی اثبات شده است به شما آموزش دهیم.
شما در این دوره می آموزید که چطور با کمی تغییر در پیام های تبلیغاتی خود، قدرت متقاعدسازی خود را چند برابر کنید. ما معتقدیم که هر شخصی می تواند با استفاده از راهکارهای علمی موجود توانایی متقاعدسازی خود را افزایش دهد.
هدف اصلی ما از طراحی این دوره کمک به شما برای درک بهتر فرآیندهای ذهنی و روانی در مسیر متقاعدسازی مشتری است. ما در این دوره به شما کمک می کنیم تا قدرت متقاعدسازی و تاثیرگذاری خود بر دیگران را چند برابر کنید.
رویکرد ما در این دوره کاملا تحقیقاتی و علمی است و در طول این دوره بررسی می کنیم که چطور باید اشتباهات رایج در پیام های تبلیغاتی را شناسایی کنیم و چطور می توان با کمی تغییر اثرگذاری آنها را چند برابر کرد. همچنین بررسی می کنیم که چه کلماتی می تواند تلاش های شما برای متقاعدسازی مشتری برای فروش را اثر بخش تر کند
ما در طول این دوره به سوالات زیر پاسخ می دهیم:
- با استفاده از چه کلمهای می توان قدرت متقاعدسازی را تا پنجاه درصد بالا برد؟
- چه نکاتی باعث میشود دیگران بیشتر به درخواستهای شما پاسخ مثبت بدهند؟
- چطور میتوان با به دردسر انداختن مشتریها از رقیبان خود جلو بزنید؟
- چگونه دانستن اینکه بیشتر دندانپزشکان دنیس نام دارند قدرت متقاعدسازی شما را بالا میبرد؟
- هر روزه ما با چالش راضی کردن دیگران به انجام کاری که میخواهیم دست به گریبان هستیم. اما چه چیزی باعث میشود مردم به درخواست ما بله بگویند؟
این دوره برای چه افرادی مناسب است؟
در واقع تفاوتی ندارد که شما یک بازاریاب، فروشنده یا یک مدیر تبلیغاتی باشید. اگر فعالیت شما در زمینه فروش می باشد و با مشتریان در ارتباط هستید این دوره برای شما طراحی شده است.
حاصل دوره
دانشجویان عزیز با گذراندن این دوره آموزشی به طور کامل با تکنیک ها و روش های علمی متقاعدسازی مشتری آشنا می شوند و می توانند با بکارگیری موارد آموزش داده شده در طول این دوره قدرت متقاعدسازی خود را برای ایجاد فروش بیشتر تقویت کنند.
دکترای مدیریت حرفهای کسب و کار DBA، کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار MBA، دارای مدرک رواشناسی، نویسنده کتاب فروش آغاز یا پایان، بیش از 200000 نفر ساعت آموزش، موسس سایت SORMEYLI.IR، کارمند بازنشسته وزارت دفاع مدیر عامل شرکت پخش تیام، مشاور چندین شرکت در صنعت پخش مشاور، مدیرفروش و مدیر آموزش برگزاری بیش از 330 وبینار
دوره های مرتبط
واگذاری و برون سپاری کارها
ارائه شده توسط< میثم دریکوندی
تکنیک های کاربردی درخواست افزایش حقوق
ارائه شده توسط< محمد علوی
۵ راز موفقیت افراد موفق در دنیا
ارائه شده توسط< محمد وفایی
آموزش برون سپاری برای شرکت های کوچک و متوسط (SMEs)
ارائه شده توسط< سید احمد دلیری
فوت و فن ورود و رشد در بازارکار منابع انسانی
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
5,900,000 تومان قیمت اصلی: 5,900,000 تومان بود.1,180,000 تومانقیمت فعلی: 1,180,000 تومان.
فرصت باقیمانده تا پایان جشنواره نوروز 🌷
دکترای مدیریت حرفهای کسب و کار DBA، کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار MBA، دارای مدرک رواشناسی، نویسنده کتاب فروش آغاز یا پایان، بیش از 200000 نفر ساعت آموزش، موسس سایت SORMEYLI.IR، کارمند بازنشسته وزارت دفاع مدیر عامل شرکت پخش تیام، مشاور چندین شرکت در صنعت پخش مشاور، مدیرفروش و مدیر آموزش برگزاری بیش از 330 وبینار
روشنک پرهیزکار( دانشجوی دوره )
حتما پیشنهاد می کنم به دیگران
قاسم سرمیلی
“ممنون از بازخورد ارزشمندت! خوشحالم که تونستیم در مسیر یادگیریت همراهت باشیم. موفقیت تو، انگیزه ماست ✨”