399,000 تومان 159,600 تومان
ویژگی های دوره
آشنایی با بخش ها و مفاهیم مختلف دیجیتال مارکتینگ برای تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی دیجیتال قطعا امری ضروری است که در دوره پکیج جامع دیجیتال مارکتینگ به آنها پرداختیم. اما مدیریت، برنامه ریزی و راهبری دیجیتال مارکتینگ نیز دانش و مباحث مختص به خود را دارد که ما قصد داریم در این دوره به طور جامع به آنها بپردازیم.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
در این دوره مباحث مهم مربوط به مدیریت، برنامه ریزی و راهبری دیجیتال مارکتینگ توسط مدیران موفق این حوزه ارائه شده است. این دوره توسط فارغ التحصیلان با تجربه دانشگاه صنعتی شریف طراحی و هدایت شده و برخی از مدرسین این دوره نیز از فارغ التحصیلان موفق دانشگاه صنعتی شریف، مدیران و اساتید باتجربه حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند که در حوزه تخصصی خودشان به صورت عملی کار کرده و تجربیات ارزشمندی دارند. در این دوره از تجربیات گروه صنایع غذایی کاله، آژانس گردشگری علی بابا، گروه صنعتی گلرنگ و سایر شرکت های موفق در این حوزه بهره برده شد.
سرفصل های دوره پکیج جامع مدیریت دیجیتال مارکتینگ
- نحوه تدوین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ
- طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ اثربخش
- بودجه بندی در دیجیتال مارکتینگ
- یکپارچه سازی دیجیتال و آفلاین در بازاریابی و تبلیغات
- نحوه طراحی شاخص های کلیدی عملکرد KPI
- راه اندازی و مدیریت واحد دیجیتال مارکتینگ در سازمان
- روابط عمومی آنلاین و برندینگ دیجیتال
- تحلیل داده های دیجیتال و استفاده آن در بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی
- بیان تجربیات گروه کاله و سایر مدیران موفق در این حوزه
- تجربیات آژانس گردشگری علی بابا در تعامل با آژانس های دیجیتال مارکتینگ
- ریتنشن مارکتینگ و تجربیات جدید الوپیک در فضای دیجیتال
حاصل دوره
دانشجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی می توانند به خوبی تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ انجام دهند، کمپین های پربازده طراحی و پیاده سازی کنند، به خوبی برای فعالیت های بازاریابی دیجیتال خود بودجه بندی انجام دهند، با مشخص کردن KPI ها عملکرد کمپین ها را مورد بررسی قرار دهند و از بسیاری از تجربیات مفید مدرسان این دوره در شرکت های بزرگی مثل کاله، گلرنگ، علی بابا و الوپیک در مسیر رشد و موفقیت استارتاپ و یا شرکت خود استفاده نمایند.
فصل اول
معرفی دوره ویدئو
16:00
بخش اول ویدئو
01:07:00
بخش دوم ویدئو
26:48
بخش سوم ویدئو
53:21
بخش چهارم ویدئو
01:02:03
بخش پنجم ویدئو
47:24
بخش ششم ویدئو
52:07
بخش هفتم ویدئو
56:41
بخش هشتم ویدئو
01:01:38
بخش نهم ویدئو
53:09
بخش دهم ویدئو
38:24
بخش یازدهم ویدئو
45:17
اسلایدهای آموزش داده شده در دوره فایل های ضمیمه
دوره های مرتبط
آموزش تولید محتوای اینستاگرام با اپلیکیشن اینشات inshot
تقریبا دو یا سه سالی است که تولید محتوا در اینستاگرام و کسب درآمد به روش های مختلف از آن در ایران بسیار پرطرفدار شده است. تولید محتوای اینستاگرام بیشتر …
ارائه شده توسط< رضا اسکندری
آموزش جامع متقاعدسازی و فروش سریع (فصل اول)
مهارت فروش همیشه یکی از مهم ترین و حیاتی ترین مهارت ها بوده و هست. در واقع تا فروشی صورت نگیرد سودی هم به دست نخواهد آمد. می توان گفت …
ارائه شده توسط< یوسف علیزاده
آموزش جامع سئو مقدماتی و بازاریابی اینترنتی
آموزش سئو یکی از مهم ترین مباحثی است که استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی باید به آن توجه داشته باشند. سئو (SEO) یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو …
ارائه شده توسط< پیمان شمس
آموزش جامع افزایش فروش در اینستاگرام
افزایش فروش در اینستاگرام نیازمند پیاده سازی ذهنیت صحیح بازاریابی است. اگر شما بتوانید این ذهنیت را در خود ایجاد کنید علاوه بر اینستاگرام در تمام شبکه های اجتماعی دیگر …
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
آموزش جامع و گام به گام کسب درآمد از اینستاگرام
افزایش فالوور اینستاگرام، فروش کالا و خدمات بر روی آن و در نهایت کسب درآمد از اینستاگرام، به یکی از جذاب ترین و داغ ترین موقعیت های شغلی و درآمدزایی این روزهای …
ارائه شده توسط< محمود بهبهانی
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
399,000 تومان 159,600 تومان
با تجربه ای چندین ساله در حوزه آموزش های تخصصی توسط فارغ التحصیلان موفق دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران راه اندازی شد.
1234Zahra
سلام وقتتون بخیر
ببخشید فایل های ۴تا۹ تصویر ندارند و فقط صدا هستند،ولی خب کنارشون نوشته شده ویدیو