413,000 تومان 61,950 تومان
ویژگی های دوره
همانطور که در دوره آموزش مارکتینگ نسل 4 گفتیم، در این نسل از بازاریابی امکانات آنلاین و آفلاین به طور همزمان مورد توجه جدی قرار گرفته است. بازاریابی دیجیتال برای مدیران یک دوره آموزشی مختص مدیران است تا بتوانند بهتر و بیشتر با ابزارها و سنجش های لازم آشنا شوند.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
ما در این دوره به آموزش دیجیتال مارکتینگ برای مدیران می پردازیم. در این دوره تلاش می کنیم تا زبان مشترکی بین مدیران و افرادی که در بخش بازاریابی دیجیتال فعالیت می کنند ایجاد کنیم تا اهداف خیلی بهتر و واضح تر تعریف شوند، روش های بهتری انتخاب شود و در نهایت تحلیل و بررسی بهتری از فعالیت های انجام شده بدست آید تا در کمپین های بعدی از تجربیات قبل استفاده شود.
دوره بازاریابی دیجیتال برای مدیران به مدیران کمک می کند تا علاوه بر شناخت دنیای دیجیتال مارکتینگ، ابزارهای بازاریابی دیجیتال را نیز بهتر و عمیق تر درک کنند و بتوانند تصمیمات درستی در رابطه با آن اتخاذ کنند. به طور کلی این دوره گزیده ای است از آنچه که مدیران باید از بازاریابی دیجیتال بدانند تا بتوانند از آن به درستی استفاده کرده و تصمیمات موثرتری را درباره آن بگیرند. همچنین مدیران می توانند با گذراندن این دوره خیلی راحت تر با دپارتمان مارکتینگ خود در ارتباط باشند و صحبت های آنها را درک کنند.
سرفصل های دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ برای مدیران
- معرفی دوره
- موفقیت در دیجیتال مارکتینگ
- ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
- انتخاب ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
- رتبه سایت چیست؟ آشنایی با رتبه بندی الکسا
- کدام بخش های سایت ما بیشتر دیده می شود؟
- ابزاری برای کشف اینکه چه مواردی بیشتر مورد توجه مردم هستند.
- چطور می توانیم وضعیت سایت را بررسی کنیم؟
- شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) در دیجیتال مارکتینگ
- از کجا باید شروع کنیم؟
- دارایی های ما در دنیای دیجیتال
- امکانات و فرصت های جدید
- سایت ها و دایرکتوری ها
- رسانه های اجتماعی
- استفاده بهینه از اینترنت
- کمپین های تبلیغاتی
- آینده دیجیتال مارکتینگ
- تولید محتوا
- بهینه سازی موتورهای جستجو
- تجربه مشتری
این دوره برای چه افرادی مناسب است؟
- مدیران
- کارآفرینان
- صاحبان کسب و کار
نکته: این یک دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ نیست. بلکه دوره ای است برای آن چیزی که مدیران باید در مورد دیجیتال مارکتینگ بدانند.
حاصل دوره
دانشجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی با مفاهیم و روش های بازاریابی دیجیتال و همچنین نحوه اندازه گیری موفقیت در آن آشنا می شوند و می توانند به عنوان یک مدیر به خوبی با بخش دیجیتال مارکتینگ ارتباط برقرار کنند و با آنها تعامل سازنده داشته باشند.
(کوچ (Coach) بین المللی – شاخه کسب و کار) - مدرس و مشاور مدیریت - نویسنده 2 کتاب در زمینه مدیریت - مدیرعامل مجموعه «مدیران ایران» - دانش آموخته سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه تهران
دوره های مرتبط
آموزش ساخت اکانت های حرفه ای اینستاگرام
ارائه شده توسط< امین فلاحان
آموزش تولید محتوای اینستاگرام با اپلیکیشن اینشات inshot
ارائه شده توسط< رضا اسکندری
آموزش جامع سئو محتوا
ارائه شده توسط< امین هاشمی
آموزش ایجاد، مدیریت و توسعه برند
ارائه شده توسط< محمدرضا منتظرالقائم
آموزش ساخت برند شخصی یا پرسونال برندینگ
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
413,000 تومان 61,950 تومان
فرصت باقیمانده تا پایان جشنواره منظومه یادگیری
(کوچ (Coach) بین المللی – شاخه کسب و کار) - مدرس و مشاور مدیریت - نویسنده 2 کتاب در زمینه مدیریت - مدیرعامل مجموعه «مدیران ایران» - دانش آموخته سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه تهران
alipakparast( دانشجوی دوره )
حتما پیشنهاد می کنم این دوره رو اگه با دیجیتال مارکتینگ به عنوان یه مدیر آشنایی کافی ندارین