79,000 تومان 23,700 تومان
ویژگی های دوره
برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن Marketing Plan طرحی است که تمامی فعالیت های بازاریابی کسب و کار شما را برای یک سال آینده ترسیم می کند و در واقع به طور شفاف نشان می دهد که چه فعالیت ها و چه کمپین هایی در چه تاریخ هایی و توسط چه کسانی باید انجام شوند.
به طور معمول نوشتن برنامه بازاریابی به دلیل پیچیدگی هایی که دارد یکی از سخت ترین کارهایی است که موسسین یک کسب و کار یا یک استارتاپ با آن مواجه می شوند. به طور کلی برخی از سوالات اساسی و در عین حال دشواری که برای موسسین یک شرکت به وجود می آید عبارت اند از :
- چگونه برای رشد کسب و کار خود برنامه ریزی کنیم؟
- چگونه باید بازار را تحلیل کنیم؟
- چگونه برای رقابت با رقبا آماده شویم؟
- چطور برای حضور موفق در بازار طرح و برنامه ای جامع داشته باشیم؟
نوشتن مارکتینگ پلن دقیق و بی نقص می تواند پاسخی واضح به سوالات بالا باشد و مسیری که یک کسب و کار باید تا رسیدن به اهداف سازمانی خود طی کند را ترسیم می کند. در واقع برای هر مسیری که ما قرار است طی کنیم باید نقشه کاملی داشته باشیم و مارکتینگ پلن می تواند یک نقشه راه کسب و کار فوق العاده برای ما باشد تا بتوانیم با دید وسیع تری به فعالیت خود ادامه دهیم و به موفقیت و اهداف مورد نظر برسیم.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
ما در این دوره قصد داریم تا به طور تخصصی به نحوه نوشتن برنامه بازاریابی یا همان مارکتینگ پلن بپردازیم. دانشجویان می توانند بعد از مشاهده این دوره یک دید تحلیلی نسبت به بازار خود بدست آورند و می توانند یک طرح کسب و کار ایده آل و اصولی برای سازمان خود تدوین کنند.
شما می توانید به جای پرداختن هزینه های سنگین به یک استراتژیست بازاریابی برای تدوین استراتژی بازاریابی، با یادگیری چگونگی نوشتن برنامه بازاریابی خودتان دست به کار شوید و یک برنامه بازاریابی جامع و بی نقص را تدوین کنید. ما در این دوره به شما آموزش خواهیم داد که چطور در 10 دقیقه یک برنامه بازاریابی فوق العاده را تدوین کنید.
سرفصل های دوره آموزش جامع نوشتن برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن
- چرا مارکتینگ پلن مهم است؟
- فرآیند برنامه ریزی
- ایجاد تیم
- آموزش نوشتن برنامه بازاریابی
- تحلیل موقعیت
- استراتژی
- تاکتیک ها
- روش اجرا
- بودجه بندی و پیش بینی مالی
- آموزش استفاده از برنامه بازاریابی
- نحوه ارائه Marketing plan به مدیران ارشد و سرمایه گذاران
مخاطبان این دوره چه افرادی هستند؟
اگر شما تحصیلات یا تجربیات حرفه ای در زمینه بازاریابی دارید این دوره برای شما مناسب نخواهد بود. اما اگر در ابتدای مسیر آشنایی با دنیای مارکتینگ هستید و می خواهید نوشتن یک برنامه بازاریابی بی نقص را بیاموزید این دوره دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستید. به طور کلی این دوره برای افراد زیر می تواند مفید باشد :
- مدیران بازرگانی
- صاحبان کسب و کار
- دیجیتال مارکترها
فایل های همراه و مکمل دوره :
- راهنمای کامل به همراه فایل پاورپوینت قالب نوشتن برنامه بازاریابی به فارسی
- چند نمونه مارکتینگ پلن فارسی و انگلیسی
حاصل دوره
دانشجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی می توانند یک برنامه بازاریابی حرفه ای و بی نقص را برای کسب و کار خود تدوین کنند و با به کارگیری آن شاهد افزایش فروش و در نهایت درآمد کسب و کار خود باشند.
فصل اول
معرفی دوره ویدئو
07:30
گام اول نوشتن برنامه بازاریابی ویدئو
09:26
مثالی برای گام اول ویدئو
03:31
گام دوم نوشتن برنامه بازاریابی ویدئو
23:10
گام سوم نوشتن برنامه بازاریابی ویدئو
17:20
گام چهارم نوشتن برنامه بازاریابی ویدئو
12:19
گام پنجم نوشتن برنامه بازاریابی ویدئو
06:48
اسپانسرها ویدئو
04:33
همراهان اجرای برنامه بازاریابی ویدئو
05:58
جمع بندی ویدئو
04:00
نمونه های ایرانی و خارجی برنامه بازاریابی فایل های ضمیمه
قالب خام برنامه بازاریابی فایل های ضمیمه
دوره های مرتبط
استفاده بهینه از محصولات آموزشی
21 راهکار برای بهبود فرآیند جذب و استخدام
یک گام قبل از شروع طراحی سایت
مهم ترین سوالاتی که در زمان مصاحبه شغلی باید پرسید
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
79,000 تومان 23,700 تومان
مدیر مجموعه مدیران ایران، دارنده مدرک DBA از دانشگاه تهران، متخصص در حوزه های بازاریابی، ارتباطات و توسعه مهارت های شخصی
قوانین ثبت دیدگاه
با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم