198,000 تومان قیمت اصلی 198,000 تومان بود.39,600 تومانقیمت فعلی 39,600 تومان است.
ویژگی های دوره
یکی از مهم ترین چالش هایی که استارتاپ ها با آن رو به رو هستند اعتبارسنجی فرضیاتی است که در روزهای ابتدایی بر روی بوم ناب خود می آورند. اشتباه بزرگی که خیلی از کارآفرینان دچار آن می شوند عدم اعتبارسنجی فرضیات است. برخی از کارآفرینان بدون توجه به این که فرضیات آنها صحت دارد یا نه، شروع به کدنویسی های سنگین و صرف هزینه های زمانی و مادی زیاد برای تولید یک محصول کامل می کنند.
هر ایده قبل از اینکه به مرحله اجرا برسد باید ابتدا اعتبارسنجی شود. هر ایده از دو بخش مشکل (Problem) و راه حل (Solution) تشکیل می شود. در اصل شما مشکلی را در جامعه یافته اید و یک راه حل مناسب و بهتر از راه حل های موجود را برای حل آن پیدا کرده اید. اما آیا عاقلانه است که بدون اطمینان حاصل کردن از اینکه مشکل و راه حل شما همان چیزی است که مردم می خواهند، هزینه های زمانی و مادی زیادی برای تولید یک محصول کامل و بی نقص متحمل شوید؟
ابزاری که برای اعتبارسنجی بخش مشکل می توانید از آن استفاده کنید، مصاحبه های حضوری و همچنین برای اعتبارسنجی بخش راه حل می توانید از ابزاری به نام MVP (کمینه محصول پذیرفتنی) استفاده کنید که به شما کمک می کند فرضیات خود را به چالش کشیده و اعتبارسنجی کنید.
MVP با توجه به ایده و اهداف مورد نظر، می تواند از طریق استراتژی های مختلفی پیاده سازی و اجرا شود.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
ما در این دوره به آموزش ساخت MVP در استارتاپ و انواع استراتژی های آن می پردازیم. در این دوره آموزشی به طور کامل درباره مفهوم MVP، نحوه صحیح استفاده از آن و همچنین 6 استراتژی مختلف ساخت MVP به طور کامل و با مثال عملی برای شما توضیح داده شده است.
حاصل دوره
دانشجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی، به طور کامل با مفهوم MVP و دلیل استفاده از آن آشنا شوند و همچنین بتوانند بهترین استراتژی ممکن برای پیاده سازی MVP ایده خود را بیابند.
فصل دوم
2.1 مفهوم کمینه محصول پذیرفتنی (1) ویدئو
05:14
2.2 مفهوم کمینه محصول پذیرفتنی (2) ویدئو
06:08
2.3 مفهوم کمینه محصول پذیرفتنی (3) ویدئو
01:58
فصل سوم
3.1 استراتژی پیش فروش (Pre-order) ویدئو
02:00
3.2 استراتژی جمع آوری مخاطب (Audience Building) ویدئو
05:27
3.3 استراتژی دستی انجام دادن (Concierge or manualization) ویدئو
02:28
3.4 استراتژی جادوگر شهر اوز (Wizard of oz) ویدئو
02:48
3.5 استراتژی تدریجی (Piecemeal) ویدئو
03:55
3.6 استراتژی تک کاربردی (Single use case) ویدئو
00:46
3.7 نتیجه گیری ویدئو
01:15
توسعه دهنده کسب و کار، متخصص سئو، موسس و مدیرعامل پلتفرم آموزشی داناپ، بیش از 6 سال تجربه فعالیت در حوزه استارتاپ ها
دوره های مرتبط
آموزش برنامه ریزی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک و متوسط
ارائه شده توسط< سید احمد دلیری
تکنیک های سوال پرسیدن در مذاکره
ارائه شده توسط< فربد طهرانی
واگذاری و برون سپاری کارها
ارائه شده توسط< میثم دریکوندی
آموزش مدیریت فرآیند کسب و کار
ارائه شده توسط< سید احمد دلیری
آموزش برون سپاری برای شرکت های کوچک و متوسط (SMEs)
ارائه شده توسط< سید احمد دلیری
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
198,000 تومان قیمت اصلی 198,000 تومان بود.39,600 تومانقیمت فعلی 39,600 تومان است.
فرصت باقیمانده تا پایان جشنواره زنگ دانش
توسعه دهنده کسب و کار، متخصص سئو، موسس و مدیرعامل پلتفرم آموزشی داناپ، بیش از 6 سال تجربه فعالیت در حوزه استارتاپ ها
piruzkamalian( دانشجوی دوره )
خیلی خوب توضیح دادن ممنون از استاد الهامی
کوروش دریانی( دانشجوی دوره )
خیلی عالی و حرفه ای توضیح دادن جناب الهامی واقعا ممنونم ازتون و به دیگران پیشنهاد میکنم این دوره رو
sanaz samavati( دانشجوی دوره )
خیلی خوب بود ممنونم واقعا
مصطفی رجبی نیا( دانشجوی دوره )
خیلی خوب بود سپاسگزارم
ساناز شریفی( دانشجوی دوره )
خیلی کاربردی و مفید بود ممنون از داناپ و آقای الهامی
javadtalebi( دانشجوی دوره )
دوره فوق العاده خوبی بود ممنون. فقط من یک سوال تخصصی داشتم از چه طریقی می تونم ازتون بپرسم؟