قیمت 10,000 تومان

امتیاز
5.00 از 1 رأی
5.00 1 رای
10,000 تومان
ویژگی های دوره
local_library
سطح دوره: متوسط
language
زبان: فارسی
access_time
48 دقیقه
playlist_add_check
3 فصل
card_membership
گواهینامه : ندارد

MVP (کمینه محصول پذیرفتنی) چیست؟

یکی از مهم ترین چالش هایی که استارتاپ ها با آن رو به رو هستند اعتبارسنجی فرضیاتی است که در روزهای ابتدایی بر روی بوم ناب خود می آورند. اشتباه بزرگی که خیلی از کارآفرینان دچار آن می شوند عدم اعتبارسنجی فرضیات است. برخی از کارآفرینان بدون توجه به این که فرضیات آنها صحت دارد یا نه، شروع به کدنویسی های سنگین و صرف هزینه های زمانی و مادی زیاد برای تولید یک محصول کامل می کنند.

هر ایده قبل از اینکه به مرحله اجرا برسد باید ابتدا اعتبارسنجی شود. هر ایده از دو بخش مشکل (Problem) و راه حل (Solution) تشکیل می شود. در اصل شما مشکلی را در جامعه یافته اید و یک راه حل مناسب و بهتر از راه حل های موجود را برای حل آن پیدا کرده اید. اما آیا عاقلانه است که بدون اطمینان حاصل کردن از اینکه مشکل و راه حل شما همان چیزی است که مردم می خواهند، هزینه های زمانی و مادی زیادی برای تولید یک محصول کامل و بی نقص متحمل شوید؟

ابزاری که برای اعتبارسنجی بخش مشکل می توانید از آن استفاده کنید، مصاحبه های حضوری و همچنین برای اعتبارسنجی بخش راه حل می توانید از ابزاری به نام MVP (کمینه محصول پذیرفتنی) استفاده کنید که به شما کمک می کند فرضیات خود را به چالش کشیده و اعتبارسنجی کنید.

MVP با توجه به ایده و اهداف مورد نظر، می تواند از طریق استراتژی های مختلفی پیاده سازی و اجرا شود. در این دوره آموزشی به طور کامل درباره مفهوم MVP، نحوه صحیح استفاده از آن و همچنین ۶ استراتژی مختلف ساخت MVP به طور کامل برای شما توضیح داده شده است.

انتظار می رود دانشجویان عزیز بعد از اتمام این دوره آموزشی، به طور کامل با مفهوم MVP و دلیل استفاده از آن آشنا شوند و همچنین بتوانند بهترین استراتژی ممکن برای پیاده سازی MVP ایده خود را بیابند.

فصل اول

1.1 مقدمه ویدئو

02:10

1.2 مراحل رشد استارتاپ (1) ویدئو

07:30

1.3 مراحل رشد استارتاپ (2) ویدئو

05:42

فصل دوم

2.1 مفهوم کمینه محصول پذیرفتنی (1) ویدئو

05:14

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

2.2 مفهوم کمینه محصول پذیرفتنی (2) ویدئو

06:08

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

2.3 مفهوم کمینه محصول پذیرفتنی (3) ویدئو

01:58

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.
فصل سوم

3.1 استراتژی پیش فروش (Pre-order) ویدئو

02:00

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

3.2 استراتژی جمع آوری مخاطب (Audience Building) ویدئو

05:27

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

3.3 استراتژی دستی انجام دادن (Concierge or manualization) ویدئو

02:28

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

3.4 استراتژی جادوگر شهر اوز (Wizard of oz) ویدئو

02:48

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

3.5 استراتژی تدریجی (Piecemeal) ویدئو

03:55

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

3.6 استراتژی تک کاربردی (Single use case) ویدئو

00:46

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

3.7 نتیجه گیری ویدئو

01:15

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

برچسب:

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.

درخواست مشاوره

نیاز به مشاوره دارید؟

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در تماس باشید

درخواست مشاوره رایگان

moreدوره های مرتبط

راهکارهای فوق العاده برای افزایش درآمد پزشکان

فکری که عموم مردم درباره پزشکان دارند این است که آنها افرادی پر درآمد و ثروتمند هستند و هیچ گونه…
44,000 تومان 22,000 تومان

مدیریت بحران زندگی و کسب و کار در چالش های اقتصادی

با اتفاقات اخیر اقتصادی و تحریم ها و گرانی ها، عده زیادی از مردم و کسب و کارها امید خود…
9,000 تومان

سرمایه گذاری مطمئن بر روی سکه و طلا با درآمد اندک

سرمایه گذاری در بازار سکه و طلا، عبارتی که این روزها بیش از هر زمان دیگری به گوشمان می رسد.…
22,000 تومان

چگونه از فردا صبح صاحب شغل شویم؟

یکی از دشوارترین کارهای ممکن در تمام کشورها یافتن یک شغل با جایگاه و درآمدی مناسب است. این دشواری در…
22,000 تومان 11,000 تومان

فوت و فن ورود و رشد در بازارکار منابع انسانی

منابع انسانی یا HR که مخفف Human Resources می باشد در واقع بخشی از سازمان است که مسئولیت یافتن، غربال گری، استخدام…
58,000 تومان

مهارت کاریابی حرفه‌ای (تجربیات یک مدیر منابع انسانی برای کارجویان)

یکی از سخت ترین کارها در حال حاضر در ایران کاریابی و یافتن شغل مناسب است. فرآیند یافتن شغل مناسب…
رایگان!

chat_bubble_outlineنظرات

  • javadtalebi( دانشجوی دوره )
    امتیاز 5 از 5

    دوره فوق العاده خوبی بود ممنون. فقط من یک سوال تخصصی داشتم از چه طریقی می تونم ازتون بپرسم؟

    • نوید الهامی

      سلام ممنون
      سوالتون رو هم می تونید از طریق ایمیل بنده (navid.elhami@gmail.com) بفرمایید.

قوانین ثبت دیدگاه

با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم
  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص دانشجویان دوره می باشد.