160,000 تومان 24,000 تومان
ویژگی های دوره
یکی از مهم ترین چالش هایی که استارتاپ ها با آن رو به رو هستند اعتبارسنجی فرضیاتی است که در روزهای ابتدایی بر روی بوم ناب خود می آورند. اشتباه بزرگی که خیلی از کارآفرینان دچار آن می شوند عدم اعتبارسنجی فرضیات است. برخی از کارآفرینان بدون توجه به این که فرضیات آنها صحت دارد یا نه، شروع به کدنویسی های سنگین و صرف هزینه های زمانی و مادی زیاد برای تولید یک محصول کامل می کنند.
هر ایده قبل از اینکه به مرحله اجرا برسد باید ابتدا اعتبارسنجی شود. هر ایده از دو بخش مشکل (Problem) و راه حل (Solution) تشکیل می شود. در اصل شما مشکلی را در جامعه یافته اید و یک راه حل مناسب و بهتر از راه حل های موجود را برای حل آن پیدا کرده اید. اما آیا عاقلانه است که بدون اطمینان حاصل کردن از اینکه مشکل و راه حل شما همان چیزی است که مردم می خواهند، هزینه های زمانی و مادی زیادی برای تولید یک محصول کامل و بی نقص متحمل شوید؟
ابزاری که برای اعتبارسنجی بخش مشکل می توانید از آن استفاده کنید، مصاحبه های حضوری و همچنین برای اعتبارسنجی بخش راه حل می توانید از ابزاری به نام MVP (کمینه محصول پذیرفتنی) استفاده کنید که به شما کمک می کند فرضیات خود را به چالش کشیده و اعتبارسنجی کنید.
MVP با توجه به ایده و اهداف مورد نظر، می تواند از طریق استراتژی های مختلفی پیاده سازی و اجرا شود.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
ما در این دوره به آموزش ساخت MVP در استارتاپ و انواع استراتژی های آن می پردازیم. در این دوره آموزشی به طور کامل درباره مفهوم MVP، نحوه صحیح استفاده از آن و همچنین 6 استراتژی مختلف ساخت MVP به طور کامل و با مثال عملی برای شما توضیح داده شده است.
حاصل دوره
دانشجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی، به طور کامل با مفهوم MVP و دلیل استفاده از آن آشنا شوند و همچنین بتوانند بهترین استراتژی ممکن برای پیاده سازی MVP ایده خود را بیابند.
فصل دوم
2.1 مفهوم کمینه محصول پذیرفتنی (1) ویدئو
05:14
2.2 مفهوم کمینه محصول پذیرفتنی (2) ویدئو
06:08
2.3 مفهوم کمینه محصول پذیرفتنی (3) ویدئو
01:58
فصل سوم
3.1 استراتژی پیش فروش (Pre-order) ویدئو
02:00
3.2 استراتژی جمع آوری مخاطب (Audience Building) ویدئو
05:27
3.3 استراتژی دستی انجام دادن (Concierge or manualization) ویدئو
02:28
3.4 استراتژی جادوگر شهر اوز (Wizard of oz) ویدئو
02:48
3.5 استراتژی تدریجی (Piecemeal) ویدئو
03:55
3.6 استراتژی تک کاربردی (Single use case) ویدئو
00:46
3.7 نتیجه گیری ویدئو
01:15
توسعه دهنده کسب و کار، متخصص سئو، موسس و مدیرعامل پلتفرم آموزشی داناپ، بیش از 6 سال تجربه فعالیت در حوزه استارتاپ ها
دوره های مرتبط
آموزش جامع کسب و کارهای پلتفرمی – 0 تا 100 پلتفرم
ارائه شده توسط< نوید الهامی
آموزش جامع برگزاری وبینار (به همراه انتقال تجربیات 4 ساله)
ارائه شده توسط< امید کریمی
آموزش جامع افزایش فروش در اینستاگرام
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
تکنیک های سوال پرسیدن در مذاکره
ارائه شده توسط< فربد طهرانی
فرآیند ایده تا کارآفرینی هوشمند
ارائه شده توسط< سید احمد دلیری
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
160,000 تومان 24,000 تومان
فرصت باقیمانده تا پایان جشنواره منظومه یادگیری
توسعه دهنده کسب و کار، متخصص سئو، موسس و مدیرعامل پلتفرم آموزشی داناپ، بیش از 6 سال تجربه فعالیت در حوزه استارتاپ ها
piruzkamalian( دانشجوی دوره )
خیلی خوب توضیح دادن ممنون از استاد الهامی
کوروش دریانی( دانشجوی دوره )
خیلی عالی و حرفه ای توضیح دادن جناب الهامی واقعا ممنونم ازتون و به دیگران پیشنهاد میکنم این دوره رو
sanaz samavati( دانشجوی دوره )
خیلی خوب بود ممنونم واقعا
مصطفی رجبی نیا( دانشجوی دوره )
خیلی خوب بود سپاسگزارم
ساناز شریفی( دانشجوی دوره )
خیلی کاربردی و مفید بود ممنون از داناپ و آقای الهامی
javadtalebi( دانشجوی دوره )
دوره فوق العاده خوبی بود ممنون. فقط من یک سوال تخصصی داشتم از چه طریقی می تونم ازتون بپرسم؟