36,000 تومان
ویژگی های دوره
پرسونال برندینگ (Personal branding) یا همان برندسازی شخصی در واقع روشی است که به کمک آن برخی از ویژگی های یک برند را در یک انسان قرار می دهیم. تمامی افراد از جمله کارآفرینان، هنرمندان، کارشناسان، مهندسان و… می توانند در حوزه های کاری خودشان پرسونال برندینگ را برای خود انجام دهند.
برندسازی شخصی که شما برای خود ایجاد می کنید شما را از دیگران متمایز می کند. برند شخصی یا Personal brand مانند تصویری از شماست که شامل تمامی صفات و ویژگی های شما می باشد و زمانی که فردی نام شما را می شنود این تصویر در ذهن او پدیدار می شود.
در واقع این شما هستید که با پرسونال برندینگ مشخص می کنید دیگران چطور شما را بشناسند، چطور با شما برخورد کنند و چطور شما را قضاوت کنند.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
- برند شخصی چیست و چطور می توان آن را ایجاد، تقویت و تثبیت کرد؟
- اگر برند شخصی قوی داشته باشیم چه منافع مادی و غیر مادی برای ما خواهد داشت؟
- مراحل برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ چیست؟
- چگونه برند شخصی خودمان را به مشتریان معرفی کنیم؟
- چگونه از ابزارها و راه های مختلف در جهت برندسازی شخصی استفاده کنیم؟
این آموزش برای چه کسانی مناسب است؟
- وکلا
- مدیران
- بازیگران
- پزشکان
- فریلنسرها
- فعالان سیاسی
- مدرسان و مشاوران
- تعمیرکاران تخصصی
- آرایشگرهای مردانه و زنانه
- ورزشکاران و مربیان ورزشی
- مهندسین، معماران و سازندگان املاک
- افرادی که کارهای هنری خاص انجام می دهند
- و به طور کلی هر کسی که می خواهد در حوزه کاری خود از رقبا یک سر و گردن بالاتر باشد.
مدرسین دوره
مهدی سیاح نیا، مدرس و مشاور بازاریابی
فربد طهرانی، مدرس اصول و فنون مذاکره
فصل اول
معرفی دوره ویدئو
07:18
درس اول ویدئو
05:49
درس دوم ویدئو
08:03
درس سوم ویدئو
07:59
درس چهارم ویدئو
05:34
درس پنجم ویدئو
05:44
درس ششم ویدئو
05:37
درس هفتم ویدئو
05:31
درس هشتم ویدئو
03:13
درس نهم ویدئو
03:45
دوره های مرتبط
راهکارهای فوق العاده برای افزایش درآمد پزشکان
استفاده بهینه از محصولات آموزشی
آموزش جامع و گام به گام کسب درآمد از اینستاگرام
مهم ترین سوالاتی که در زمان مصاحبه شغلی باید پرسید
آموزش گام به گام تکمیل بوم ناب به همراه مثال
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات

nerd( دانشجوی دوره )
به نظر من خوب نبود و تبلیغ دوره های دیگر مدرسین بود.
طیف نمره گذاری سایت داناپ هم مناسب نیست. یک سوگیری مثبت ایجاد میکنه.
باید یک طیف با امتیازهای فرد با داشتن یک نمره خنثی در وسط. در یک طیف 5 امتیازی من به این دوره 2 میدادم.
مهدی سیاح نیا
درود بر شما
این آموزش مقدماتی هست
آموزش کامل برندسازی شخصی را هم میتوانید از همین سایت داناپ بررسی و تهیه کنید