قیمت :
75,000 تومان 15,000 تومان
80%
تخفیف
امتیاز
0
از
0
رأی
بدون امتیاز
0 رای
ویژگی های دوره
زبان: فارسی
2 ساعت و 20 دقیقه
4 درس
982 مگابایت
روش دریافت: دانلود آنی پس از پرداخت
روش پشتیبانی: ارسال تیکت
حالت مطالعه
مشاور املاک شخصی است که علاوه بر توانایی های مذاکره و متقاعدسازی مشتری باید به مهارت های بازاریابی و جلب مشتری نیز مجهز باشد و واحدها و ساختمان های فروشی یا اجاره ای را زودتر از مشاورین املاک دیگر بتواند به قرارداد و سرانجام برساند.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
- اصول بازاریابی در املاک
- نکات زیر بنایی که هزینه و نتایج بازاریابی را متحول می کند.
- نکات پیرامون بازاریابی محتوا که میتواند اعتبار و درآمد شما را چندین برابر کند.
- بازاریابی دیجیتال املاک
- بررسی انواع رسانههای دیجیتال
- معرفی رسانههایی که در کار املاک میتواند مفید باشد
- استفاده از روشهایی برای انتشار بینهایت یک محتوا (تبلیغ، تیزر و … )
- نکاتی که باید در تبلیغات رعایت شود ( متن، عکسها، توضیحات و ….)
- تکنیکهای پیشرفته استفاده از اینستاگرام و تلگرام
- برندسازی
- نکات اجرایی برای مدیریت کارکنان یک دفتر املاک
- سیستمسازی بازاریابی دفتر املاک
این آموزش برای چه افرادی مفید است؟
- مدیران دفاتر املاک
- مشاورین املاک
- فعالان حوزه خرید و فروش ساختمان
مدرس این دوره چه کسی است؟
مهدی سیاح نیا
- مدرس و مشاور بازاریابی
- مدرس برتر سال 1397
- دارای تجربه اجرایی و مشاورهای در زمینه ساخت و خرید و فروش املاک
- سابقه تدریس و مشاوره در سازمانهای دولتی (ریاست جمهوری، وزارت دفاع، وزارت ارتباطات، تامین اجتماعی، وزارت کار، شرکت نفت و …)
- مشاور و کوچ بیش از 100 کسب و کار خصوصی
- کارشناس رادیو اقتصاد و سایر رسانههای تخصصی مدیریت
- طراح و تولید کننده آموزش های تخصصی مدیریت بازاریابی
- نویسنده مقالات آموزش بازاریابی در مجلات معتبر کشور
حاصل دوره
دانشجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی می توانند بازاریابی املاک خود را به صورت حرفه ای آغاز کنند و شاهد پیشرفت در تعداد قراردادها و موفقیت در مسیر مشاوره ای خود باشند.
فصل اول
معرفی دوره ویدئو
04:16
بخش اول ویدئو
51:35
خصوصی
بخش دوم ویدئو
39:43
خصوصی
بخش سوم ویدئو
43:40
خصوصی
کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تهران با بیش از ۱۰ سال سابقه اجرایی در حوزه مدیریت منابع انسانی
دوره های مرتبط
آموزش فروش موفق به روش تمشک
ایجاد فروش موفق قطعا آرزوی هر کسب و کاری است. تا به حال کسب و کارهای بسیار زیادی را دیده ایم که با وجود تبلیغات گسترده و هزینه های گزاف ...
ارائه شده توسط< محمد وفایی
ارائه شده توسط< محمد وفایی
آموزش تجزیه و تحلیل فرآیند کسب و کار
تحلیل فرآیند کسب و کار (BPA) (Business Process Analysis) حلقه ای گمشده در مدیریت بهبود کسب و کارهاست. تحلیل فرآیند کسب و کار در واقع روشی تخصصی است که در ...
ارائه شده توسط< سید احمد دلیری
ارائه شده توسط< سید احمد دلیری
آموزش مهارت کاریابی حرفهای
یکی از سخت ترین کارها در حال حاضر در ایران کاریابی و یافتن شغل مناسب است. فرآیند یافتن شغل مناسب آنقدر دشوار و طاقت فراست که برخی قید آن را ...
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
18 راهکار برای یافتن فرصت های شغلی زودتر از رقبا
کاریابی و یافتن فرصت های شغلی یکی از مهم ترین دغدغه های حال حاضر جوانان ایرانی است. همانطور که به خوبی مطلع هستید، بیکاری در کشورمان رشدی صعودی دارد و ...
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا
مفهوم MVP و انواع استراتژی های ساخت آن
MVP یا کمینه محصول پذیرفتنی چیست؟ یکی از مهم ترین چالش هایی که استارتاپ ها با آن رو به رو هستند اعتبارسنجی فرضیاتی است که در روزهای ابتدایی بر روی بوم ناب خود ...
ارائه شده توسط< نوید الهامی
ارائه شده توسط< نوید الهامی
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
0
بدون امتیاز
0 رای
0 رأی
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0
chat_bubble_outlineنظرات
قیمت :
75,000 تومان 15,000 تومان
80%
تخفیف
فرصت باقیمانده تا پایان جشنواره
امتیاز
0
از
0
رأی
بدون امتیاز
0 رای
زبان: فارسی
2 ساعت و 20 دقیقه
4 درس
982 مگابایت
روش دریافت: دانلود آنی پس از پرداخت
روش پشتیبانی: ارسال تیکت
کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تهران با بیش از ۱۰ سال سابقه اجرایی در حوزه مدیریت منابع انسانی
قوانین ثبت دیدگاه
با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم