جستجو برای:
  • دسته بندی دوره ها
    • برنامه نویسی
      • برنامه نویسی وب
        • پایتون
          • جنگو
          • فلسک
        • پی اچ پی
          • لاراول
        • جاوا اسکریپت
          • نود جی اس
          • ری اکت
        • ASP.NET
        • HTML & CSS
        • جی کوئری
        • بوت استرپ
        • جاوا
        • سی شارپ
      • برنامه نویسی موبایل
        • اندروید
        • جاوا
        • کاتلین
        • ری اکت نیتیو
        • زامارین
        • فلاتر
        • فون گپ
      • توسعه بازی
        • یونیتی
        • کانستراکت
      • توسعه دیتابیس
        • Mysql
        • OpenVPN
        • Redis
        • SQL Server
        • Vesta
        • WHMCS
        • Plesk
        • DirectAdmin
        • Cpanel
      • ابزار برنامه نویسی
        • الگوریتم و فلوچارت
        • Git
        • Visual Studio Code
        • Docker
        • Web API
        • Bootstrap Studio
        • SASS
        • Redux
      • اینترنت اشیاء
      • سیستم عامل
      • وردپرس
    • کسب و کار
      • استارتاپ و کارآفرینی
      • فروش
      • مدیریت
      • حسابداری
      • استخدام
      • مدیریت فرآیند
      • سیستم سازی
      • کسب درآمد از اینستاگرام
      • مهارت های ارتباطی
      • ابزارهای کسب و کار
      • کوچینگ
      • منابع انسانی
    • بازاریابی
      • دیجیتال مارکتینگ
        • سئو
        • تولید محتوا
        • کپی رایتینگ
        • سوشیال مدیا مارکتینگ
        • هک رشد
        • ایمیل مارکتینگ
      • بازاریابی B2B
      • برندینگ
      • استراتژی مارکتینگ
    • چند رسانه ای
      • تدوین ویدئو
        • افتر افکت
        • سینمافوردی
        • پریمیر
        • کمتازیا
        • ادیوس
      • انیمیشن
      • فیلم سازی
      • موشن گرافیک
    • طراحی گرافیک
      • ایلوستریتور
      • فتوشاپ
      • کورل دراو
      • ایندیزاین
      • طراحی پست اینستاگرام
      • طراحی رابط کاربری
      • 3Ds Max
      • اتوکد
      • نقاشی
    • زبان خارجه
      • زبان انگلیسی
      • زبان آلمانی
      • زبان فرانسه
      • زبان روسی
    • بورس و ارز دیجیتال
    • علم داده و هوش مصنوعی
    • امنیت شبکه
    • توسعه فردی
    • آکادمیک و مهندسی
  • مجله داناپ
  • تدریس در داناپ
  • حساب کاربری
داناپ | دانش خود را به راحتی افزایش دهید
  • دسته بندی دوره ها
    • برنامه نویسی
      • برنامه نویسی وب
        • پایتون
          • جنگو
          • فلسک
        • پی اچ پی
          • لاراول
        • جاوا اسکریپت
          • نود جی اس
          • ری اکت
        • ASP.NET
        • HTML & CSS
        • جی کوئری
        • بوت استرپ
        • جاوا
        • سی شارپ
      • برنامه نویسی موبایل
        • اندروید
        • جاوا
        • کاتلین
        • ری اکت نیتیو
        • زامارین
        • فلاتر
        • فون گپ
      • توسعه بازی
        • یونیتی
        • کانستراکت
      • توسعه دیتابیس
        • Mysql
        • OpenVPN
        • Redis
        • SQL Server
        • Vesta
        • WHMCS
        • Plesk
        • DirectAdmin
        • Cpanel
      • ابزار برنامه نویسی
        • الگوریتم و فلوچارت
        • Git
        • Visual Studio Code
        • Docker
        • Web API
        • Bootstrap Studio
        • SASS
        • Redux
      • اینترنت اشیاء
      • سیستم عامل
      • وردپرس
    • کسب و کار
      • استارتاپ و کارآفرینی
      • فروش
      • مدیریت
      • حسابداری
      • استخدام
      • مدیریت فرآیند
      • سیستم سازی
      • کسب درآمد از اینستاگرام
      • مهارت های ارتباطی
      • ابزارهای کسب و کار
      • کوچینگ
      • منابع انسانی
    • بازاریابی
      • دیجیتال مارکتینگ
        • سئو
        • تولید محتوا
        • کپی رایتینگ
        • سوشیال مدیا مارکتینگ
        • هک رشد
        • ایمیل مارکتینگ
      • بازاریابی B2B
      • برندینگ
      • استراتژی مارکتینگ
    • چند رسانه ای
      • تدوین ویدئو
        • افتر افکت
        • سینمافوردی
        • پریمیر
        • کمتازیا
        • ادیوس
      • انیمیشن
      • فیلم سازی
      • موشن گرافیک
    • طراحی گرافیک
      • ایلوستریتور
      • فتوشاپ
      • کورل دراو
      • ایندیزاین
      • طراحی پست اینستاگرام
      • طراحی رابط کاربری
      • 3Ds Max
      • اتوکد
      • نقاشی
    • زبان خارجه
      • زبان انگلیسی
      • زبان آلمانی
      • زبان فرانسه
      • زبان روسی
    • بورس و ارز دیجیتال
    • علم داده و هوش مصنوعی
    • امنیت شبکه
    • توسعه فردی
    • آکادمیک و مهندسی
  • مجله داناپ
  • تدریس در داناپ
0
ورود / ثبت نام

آموزش طراحی سیستم فروش

خانهدوره های آموزشیکسب و کارفروشآموزش طراحی سیستم فروش
https://dl.danup.ir/Courses/847576/selling.system/intro.selling.system.iguu87f54tgxs.mp4
قیمت :

رایگان!

امتیاز
5.00 از 2 رأی
5.00 2 رای
رایگان!
ویژگی های دوره
زبان: فارسی
1 ساعت و 4 دقیقه
1 درس
560 مگابایت
روش دریافت: دانلود آنی پس از پرداخت
روش پشتیبانی: ارسال تیکت
حالت مطالعه

خیلی از صاحبان و مدیران ارشد کسب و کارها در روندهای مختلف بازار مخصوصا رکود و بحران دچار آشفتگی در برنامه ریزی و هدف گذاری در مورد تیم فروش خود می شوند و بعضا تصمیمات اشتباهی را می گیرند که عواقب خطرناکی همچون ورشکستگی مالی را به دنبال دارد.

حال سوال اکثر مدیران در زمینه فروش این است که دقیقا ما باید چه اقداماتی انجام دهیم تا فروش خود را در شرایط مختلف و تغییرات زیاد حفظ و توسعه دهیم؟ پاسخ این سوال در موضوعی بنام ” طراحی سیستم فروش” خلاصه می‌شود.

طراحی سیستم فروش شامل 3 گام بسیار مهم می شود که در ادامه به آن می پردازیم:

گام اول : مرحله مقدماتی

در گام اول ما باید یک شناخت کامل و جامع نسبت به 7 پارامتر مهم جهت شروع طراحی سیستم فروش بپردازیم:

1- بازارشناسی:

لازمه طراحی هر سیستم فروش در ابتدا این است که ببنیم در بازاری که قصد فعالیت داریم چه خبر است؟

2- کسب و کار شناسی:

یکی دیگر از ملزومات اساسی ساخت سیستم فروش، شناخت دقیق کسب و کار خودمان و شرایط داخلی و بیرونی آن است. ما برای تحلیل و آنالیز اطلاعات می توانیم از جدول swot استفاده کنیم. در جدول swot نقاط قوت و ضعف مربوط به محیط داخلی کسب ‌و کارمان است و فرصت ها و تهدیدها مربوط به عوامل محیط بیرونی آن

3- شناخت کامل بازار هدف

یکی از ملزومات جذب مشتریان زیاد و افزایش فروش، شناسایی دقیق بازار هدف و نیازها و خواسته های آنها است. ما در طراحی سیستم فروش باید به طور دقیق مشخص کنیم که قصد داریم محصول، کالا و خدمت مان را دقیقا به چه کسی، در چه زمانی و در کجا بفروشیم؟

همچنین باید مشخص کنیم که دلیل چرایی خرید مشتریان باید چه چیزی باشد و مشتریان جهت چه موضوعی و به چه صورت باید حتما محصول ما را خرید کنند؟

4- مزیت رقابتی

تمامی کسب و کارها برای ماندگار ماندن در ذهن مشتری، باید یک نقطه تمایز و یا مزیت رقابتی داشته باشند. به عبارت دیگر نقطه تمایز و تفاوت کسب و کار شما نسبت به دیگر رقبا باید مشخص باشد و از آن جهت تحریک و ترغیب مشتریان به خرید استفاده شود.

5- کانال های فروش

هر کسب و کار مدرن در شرایط فعلی بازار جهت ساخت یک سیستم فروش باید کانال های ارتباطی و فروش متنوع، جذاب و هماهنگی را داشته باشد تا مشتریان سریع تر و راحت تر خرید خودشان را نهایی کنند.

6- پیشنهادهای فروش جذاب

به صورت کلی مشتریان پیشنهادهای فروش ما را می‌خرند و نه محصولات و خدمات ما را. به عبارت دیگر یک کسب و کار همواره باید با تحلیل و آنالیز مشتریان خود و دسته‌بندی آنها، برای هر گروه، یکسری پیشنهادهای فروش کاملا شخصی‌سازی شده ارائه دهد تا مشتریان تحریک و ترغیب به تکرار خرید و معرفی ما به دیگران شود.

برای ارائه پیشنهادهای فروش جذاب لازم است که یک کسب و کار با استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مشتریان را به 3 گروه مشتریان فعلی، مشتریان جدید و مشتریان سابق تقسیم بندی کند.

7- نقاط تماس مشتری

سوال بسیار مهمی که هر کسب و کار باید از خود بپرسد و به بهترین شکل ممکن به آن جواب دهد: اولین نقطه تماس مشتری با برند و کسب و کار ما کجا می تواند باشد؟ نقاط تماس مشتری دقیقا به نقاطی گفته می شود که مشتری با برند ما مواجهه می‌شود و برای او شروع یک تجربه است و تا ابد ادامه پیدا می کند.

 

گام دوم : نقطه شروع

در این گام ما باید با مدل قیف فروش هوشمند آشنا شویم. این قیف شامل 5 مرحله بسیار مهم است:

1- آگاهی دادن:

ما در این مرحله به دنبال شناساندن خود، کسب‌وکار و محصولات و خدمات‌مان در راستای آگاه‌سازی مخاطب از بهتر برطرف‌کردن نیازها و خواسته‌های احتمالی‌شان هستیم تا منجر به ایجاد رضایت زیاد شود.

2- جذب:

جذب به معنای جذب مشتریان احتمالی با هدف فروش حداکثری به آنها و تبدیل به مشتریان وفادار و مبلغ ما و کسب و کار است. برای جذب مشتریان بیشتر می‌توانیم از انواع روش‌های بازاریابی مانند حضوری، تلفنی و اینترنتی و همچنین تبلیغات سنتی و آنلاین و …. استفاده کنیم.

3- فعالسازی:

فعالسازی شامل انجام اقدامات اولیه و مورد دلخواه ما از طرف مشتری احتمالی است.

این اقدامات به عنوان نمونه می‌تواند شامل:

لایک و کامنت در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام

درخواست قیمت محصول یا کالا

تعامل حداکثری با رضایت کامل

و مواردی از این قبیل باشد.

نکته بسیار مهم در فعالسازی این است که مشتری به حرف بیاید و نظرات و تفکرات خود را با ما به اشتراک بگذارد.

4- پولسازی:

پولسازی به معنای ارائه پیشنهاد جذاب و کاملا شخضی‌سازی‌شده متناسب با نیاز مخاطب در زمان و مکان مناسب جهت خرید حداکثری و تبدیل مخاطب به مشتری است.

نکته بسیار مهم در مرحله پولسازی این است که پیشنهادات جذاب و کاملا شخصی‌سازی شده به مشتری بدهیم تا او تحریک و ترغیب به خرید شود.

5- تکرار خرید:

با خرید مشتریان، ما نباید ارتباط خودمان را با مشتری قطع کنیم و باید طبق برنامه زمان‌بندی، بهانه‌هایی جهت تکرار ارتباط با مشتری داشته باشیم.

همچنین یک کسب و کار باید پیگیری‌های بعد از خرید را در برنامه خود جهت ارتباط موثرتر با مشتری قرار دهد و با نیازشناسی دقیق، پیشنهادات خرید جدید به مشتری در زمان مناسب بدهد.

گام سوم : اجرا و کنترل

در این مرحله 2 اقدام بسیار مهم مدنظر باید قرار گیرد :

1- اجرا سیستم فروش

در این مرحله باید تمام مواردی که در مراحل قبل گفتیم را در قالب یک برنامه اجرا کنیم.

2- کنترل و ارزیابی

بعد از اجرای سیستم فروش اتوماتیک باید این برنامه را کنترل و ارزیابی کنیم.

در کنترل و ارزیابی به بررسی میزان فروش محصولات و همچنین مشکلات و مسائل احتمالی می‌پردازیم تا سیستم فروش بهره‌ورتری داشته باشیم تا منجر به جذب حداکثری مشتری شود.

 

این دوره مناسب چه افرادی است؟

  • مدیران و کارشناسان فروش
  • مدیران و صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط
  • مدیران فروشگاهی
  • فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها
  • و کلیه علاقه مندان به مباحث بازاریابی و فروش

 

حاصل دوره

دانشجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی و با اجرایی کردن نکات گفته شده در این دوره، می توانند یک سیستم فروش طراحی کنند و همواره مشتریان زیادی را جذب کنند و فروش و درآمد خود را افزایش دهند.

ویدئوهای دوره

معرفی دوره ویدئو

02:04

پیش نمایش

آموزش طراحی سیستم فروش ویدئو

01:01:43

خصوصی
خدامراد رستمی
خدامراد رستمی

مدیر و مؤسس سایت آموزشی راز مدیران - نویسنده کتاب فروش برق آسا در بازار رقابتی - مدرس دوره های بازاریابی و فروش مجتمع فنی تهران واحد یزد - نویسنده مقاالت گوناگون در زمینه بازاریابی و فروش - 8 سال فروشندگی در حوزه ابزار - 3 سال مدیریت فروشگاهی

دوره های مرتبط

تکنیک سوال پرسیدن در مذاکره

تکنیک های سوال پرسیدن در مذاکره

تکنیک سوال کردن یا سوال پرسیدن تکنیکی است که برخی از آن در یک مذاکره به خوبی استفاده می کنند و برخی دیگر به دلیل آشنا نبودن با آن کاری ...
ارائه شده توسط< فربد طهرانی
مدیریت کسب و کار APQC

آموزش الگوهای مدیریت کسب و کار APQC


ارائه شده توسط< سید احمد دلیری
تحلیل فرآیند کسب و کار

آموزش تجزیه و تحلیل فرآیند کسب و کار

تحلیل فرآیند کسب و کار (BPA) (Business Process Analysis) حلقه ای گمشده در مدیریت بهبود کسب و کارهاست. تحلیل فرآیند کسب و کار در واقع روشی تخصصی است که در ...
ارائه شده توسط< سید احمد دلیری
راهکارهای اشتغال دانشجویان

راهکارهای اشتغال فوری دانشجویان پس از فارغ التحصیلی

اشتغال دانشجویان یکی از بزرگترین معضلات حال حاضر در جامعه ایران می باشد. به طور کلی بخش قابل توجهی از عمر ما انسان ها صرف کسب دانش و تحصیل در ...
ارائه شده توسط< محمد علوی
راهکارهای استخدام

21 راهکار برای بهبود فرآیند جذب و استخدام

استخدام مهمترین موضوع برای سازمان و شرکت هایی است به خوبی می دانند رشد و گسترش یک کسب و کار با داشتن تیمی منسجم و کار بلد امکان پذیر است. ...
ارائه شده توسط< مهدی سیاح نیا

rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره

5
5.00 2 رای
رایگان!
2 رأی
5 ستاره
2
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

chat_bubble_outlineنظرات

  • alirezapoonaki( دانشجوی دوره )
    2023-03-07
    امتیاز 5 از 5
    برای پاسخ دادن وارد شوید

    نکات خوبی رو اشاره کردن داخل دوره که به نظرم برای افرادی که دنبال فروش هستن خیلی مفیده

  • سهیل میرزایی( دانشجوی دوره )
    2021-02-08
    امتیاز 5 از 5
    برای پاسخ دادن وارد شوید

    دوره واقعا مفید و پرکاربردیه ممنونم از استاد رستمی

  • elnaz1154
    2020-11-15
    برای پاسخ دادن وارد شوید

    سلام ببخشید من میخواستم من میخواستم این دوررو خریداری کنم. فقط این برای کسب درامداز اینترنت هست . یا کسب درامد از اینستاگرام و سایت رو هم داخل گنجانده شده ممنون ازتون

    • خدامراد رستمی
      2020-11-16
      برای پاسخ دادن وارد شوید

      با درود
      این آموزش ویژه کسانی است که یک کسب‌وکار دارند و در مشتری‌یابی و فروش به مشکل برخورده‌اند و با دیدن این دوره و اجرایی کردن نکات این دوره مشتریان زیادی را جذب و فروش خود را افزایش خواهند داد.
      این دوره کاملا رایگان است و میتونید از نکات آن برای کسب درامد از اینستاگرام و سایت هم استفاده کنید.
      موفق باشید

قوانین ثبت دیدگاه

با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم
  • دیدگاه های خود را فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های نامرتبط با دوره تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص دانشجویان دوره می باشد.

لغو پاسخ

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شده باشید.

قیمت :

رایگان!

افزودن به علاقه مندی
امتیاز
5.00 از 2 رأی
5.00 2 رای
رایگان!
زبان: فارسی
1 ساعت و 4 دقیقه
1 درس
560 مگابایت
روش دریافت: دانلود آنی پس از پرداخت
روش پشتیبانی: ارسال تیکت
خدامراد رستمی
خدامراد رستمی

مدیر و مؤسس سایت آموزشی راز مدیران - نویسنده کتاب فروش برق آسا در بازار رقابتی - مدرس دوره های بازاریابی و فروش مجتمع فنی تهران واحد یزد - نویسنده مقاالت گوناگون در زمینه بازاریابی و فروش - 8 سال فروشندگی در حوزه ابزار - 3 سال مدیریت فروشگاهی

دسته: فروش، کسب و کار
پلتفرم آموزش آنلاین داناپ

لذت یادگیری با تماشای دوره های آموزش آنلاین در هر زمان و هر مکان دو چندان می شود. ماموریت ما در داناپ برقراری عدالت آموزشی در کشور و کمک به جوانان برای اشتغال بیشتر بوده است. داناپ از سال 1396 تا به امروز سهم بزرگی در حوزه آموزش در کشور داشته و رضایت دانشجویان را از ابتدا ملاک کار خود قرار داده است.

دسترسی سریع
  • مجله داناپ
  • درباره ما
  • تدریس در داناپ
  • تماس با ما
  • قوانین و مقررات
logo-Enamad logo-samandehi
تمامی حقوق برای شرکت داناپ محفوظ می باشد. 1396-1401
ورود ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به را تایپ کنید
ثبت
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
ورود با رمز عبور یکبار مصرف
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:30)
آیا حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:30)
بازگشت به ورود

ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:30)
بازگشت به ورود
  • (+98) Iran
%85 تخفیف ویژه تمامی دوره ها در جشنواره نوروزی!
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
مشاهده دوره های آموزشی
پایان جشنواره

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

یا

ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:30)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت