199,000 تومان 79,600 تومان
ویژگی های دوره
اگر یک کسب و کار را به انسان تشبیه کنیم، فروش دقیقا همان کاری است که قلب انسان انجام می دهد. جدا کردن بخش فروش از کسب و کار همانند جدا کردن قلب انسان از بدنش است. در واقع این فروش است که باعث ادامه حیات یک کسب و کار می شود.
در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟
ما در فصل اول از این دوره به آموزش اصول فروش و متقاعدسازی فروش پرداختیم و در این دوره قصد داریم به سراغ مباحث پیشرفته تری برویم و نکات و مباحثی که شما برای تبدیل شدن به یک فروشنده ماهر به آنها نیاز دارید را به شما آموزش دهیم.
سرفصل های فصل دوم از آموزش متقاعدسازی فروش
- روش های ایجاد ارتباط با مخاطبان
- تماس سرد، گرم و داغ
- 4 مدل متقاعدسازی فروش
- تاثیر حواس مختلف در متقاعدسازی فروش
- متقاعدسازی قبل از صحبت با مشتری
- اثر هاله ای در متقاعدسازی
- روش های جلب اعتماد مخاطب
- نحوه استفاده از پیام های مخفی و غیرمستقیم
- نحوه استفاده از اعتبار دیگران به نفع خودمان
- روش اعتراف کردن را در چه شرایطی می توان به کار گرفت؟
- نکاتی در مورد متقاعدسازی با کلام
- دقت در استفاده از واژه ها
- نحوه برخورد ذهن در برابر افعال منفی
- واژه های ملموس و غیر ملموس
- ترفندها و تکنیک های گرفتن بله های کوچک
- کشف نیاز به چه معناست؟
- چرا باید نیاز مشتری را درک کنیم؟
- چطور متوجه دلیل خرید مشتری شویم؟
- در سوال کردن از مشتری چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
- سوال هایمان را باید به چه ترتیبی بپرسیم؟
- پاسخ کدام سوال ها به ما در فروش محصول کمک می کند؟
- نحوه مراجعه به مشتری و گرفتن وقت ملاقات
- اصول و نکاتی که باید در ارتباط اولیه با مشتری و گرفتن وقت ملاقات از آنها رعایت کنیم
- چطور از اصل قدیمی بده و بستان استفاده کنیم؟
- چطور از مشتری باید وقت بگیریم؟
- چطور مشتریانی که هیچ شناختی از محصول یا خدمت ما ندارند را متقاعد به خرید کنیم؟
- و بسیاری از مطالب دیگر که شما را تبدیل به یک فروشنده متقاعد کننده و ماهر تبدیل می کند.
این دوره برای چه افرادی مناسب است؟
1- فروشنده ها و بازاریابان
2- صاحبان کسب و کار و کارآفرینان
3- افرادی که به طور مستقیم و غیرمستقیم با مشتری در ارتباط هستند.
4- افرادی که می خواهند یک متقاعدکننده نابغه باشند و طرف مقابل را به راحتی و به سرعت متقاعد کنند.
5- افرادی که محصولاتی دارند ولی نمی توانند به تعداد زیادی از مشتریان آنها را بفروشند.
6- افرادی که می خواهند موانع ذهنی خود را برای فروش بیشتر و کسب درآمد بیشتر برطرف کنند.
7- افرادی که می خواهند بر روی دیگران تاثیر مثبتی بگذارند و تاثیرگذار باشند.
حاصل دوره
دانشجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی و انجام دادن تمرین های آن می توانند به یک فروشنده حرفه ای و باهوش تبدیل شوند و با استفاده از نکات گفته شده قدرت متقاعدسازی فروش خود را چندین برابر کنند.
لینک فصل اول دوره
آموزش جامع متقاعدسازی فروش (فصل اول)
فصل اول
معرفی دوره ویدئو
28:23
جلسه اول ویدئو
35:32
جلسه دوم ویدئو
27:45
جلسه سوم ویدئو
30:16
جلسه چهارم ویدئو
27:23
جلسه پنجم ویدئو
49:51
جلسه ششم ویدئو
37:45
جلسه هفتم ویدئو
34:03
جلسه هشتم ویدئو
26:17
دوره های مرتبط
سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی (از ایده تا کسب درآمد)
راه اندازی کسب و کار اینترنتی رویایی است که بسیاری از افراد در سر دارند. هرچه بیشتر می گذرد موج استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی بزرگ و بزرگتر …
ارائه شده توسط< محمد علوی
آموزش جامع راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس
اکثر افراد پس از شنیدن آمار و ارقام جذاب درآمد فروشگاه های اینترنتی، تصمیم می گیرند آنها نیز محصولات و خدمات خود را به شکل اینترنتی بفروشند و کسب و …
ارائه شده توسط< مسعود جواهری
آموزش جامع و گام به گام کسب درآمد از اینستاگرام
افزایش فالوور اینستاگرام، فروش کالا و خدمات بر روی آن و در نهایت کسب درآمد از اینستاگرام، به یکی از جذاب ترین و داغ ترین موقعیت های شغلی و درآمدزایی این روزهای …
ارائه شده توسط< محمود بهبهانی
مهم ترین سوالاتی که در زمان مصاحبه شغلی باید پرسید
در مصاحبه شغلی شخص مصاحبه شونده باید به شما ثابت کند که تخصص، دانش و تجربه کافی برای شغل مورد نظر را دارا است و دقیقا به همین دلیل، شما …
ارائه شده توسط< مجتبی شیخ علی
مفهوم MVP و انواع استراتژی های ساخت آن
MVP یا کمینه محصول پذیرفتنی چیست؟ یکی از مهم ترین چالش هایی که استارتاپ ها با آن رو به رو هستند اعتبارسنجی فرضیاتی است که در روزهای ابتدایی بر روی بوم ناب خود …
ارائه شده توسط< نوید الهامی
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
199,000 تومان 79,600 تومان
مدرس علم موفقیت - مشاور راه اندازی کسب و کار اینترنتی - مشاوره بازاریابی و فروش - مشاور مالی - آموزش کارآفرینی و کسب و کار
قوانین ثبت دیدگاه
با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم