درباره من
کارآفرین، مشاوره و مدرس دوره های متقاعدسازی در فروش

دوره های مدرس
آموزش نحوه تبلیغ موثر برای افزایش فروش
ما در طی روز با تبلیغات بسیار زیادی مواجه می شویم. از تبلیغات تلویزیونی گرفته تا بیلبوردهای سطح شهر و تبلیغات موجود در وبسایت ها همه و همه به دنبال …
ارائه شده توسط< دکتر کامران صحت
آموزش تدوین شعار برند
ارائه خدمات جدید و مناسب، روندهای سیستماتیک و بهینه در مدیریت کسب و کار و توسعه مارکتینگ و بزرگتر شدن جامعه مشتریان بسیار مهم است. متون و شعارهای تبلیغاتی یکی …
ارائه شده توسط< دکتر مهرداد انوری
آموزش شخصیت شناسی به روش MBTI – مقدماتی
در یک کلام می توان گفت موفقیت بدون خودشناسی غیر ممکن است. زمانی که شما با ابعاد مختلف شخصیت خود آشنا باشید در مسیر شغلی و همچنین زندگی خصوصی خود …
ارائه شده توسط< داریوش سنقری
آموزش شخصیت شناسی به روش MBTI – پیشرفته
در دو دوره قبل یعنی دوره مقدماتی و پیشرفته آموختید که چطور خودتان و نقاط قوت و قابل اصلاح خودتان را بشناسید و آنها را برطرف کنید و چطور ترجیحات …
ارائه شده توسط< داریوش سنقری
آموزش شخصیت شناسی به روش MBTI – متوسطه
در دوره قبل یعنی دوره مقدماتی آموزش شخصیت شناسی به روش MBTI به شما آموزش دادیم که چگونه خودتان را بشناسید و نقاط قوت و قابل اصلاح خود را شناسایی …
ارائه شده توسط< داریوش سنقری
آموزش برقراری ارتباطات موثر با ابزار دیسک DISC
مدل رفتاری دیسک یا DISC که به آن مدل رفتاری برتر نیز گفته می شود، یکی از محبوب ترین و بهترین ابزارهای رفتارشناسی است که افراد و سازمان های مختلف …
ارائه شده توسط< دکتر کامران صحت
آموزش جامع خلق تبلیغات اثربخش
تبلیغات بخش عمده ای از هزینه های یک بیزنس را به خود اختصاص می دهد. بدون تبلیغات اثربخش هیچ کسب و کاری توانایی رشد و پیشرفت نخواهد داشت. متاسفانه شاهد …
ارائه شده توسط< دکتر مهرداد انوری
آموزش جامع متقاعدسازی 4 بعدی در فروش
یکی از مهمترین مراحل در فروش موفق، متقاعدسازی است. شما اگر نتوانید مشتری را متقاعد کنید که محصول یا خدمتی ارزشمند با قیمتی مناسب می تواند داشته باشد، نمی توانید …
ارائه شده توسط< دکتر داود ذوالقدر
آموزش برندسازی مبتنی بر تجربه
برندهای بسیاری در دنیا هستند که ما با یک لحظه دیدن لوگو آنها یا شنیدن نیمی از اسم آنها به طور کامل محصولات و خدمات آن برند در ذهن ما …
ارائه شده توسط< دکتر مهرداد انوری
آموزش برندسازی احساسی و عاطفی
برندسازی احساسی به ایجاد ارتباط بین مصرف کننده و محصول یا برند از طریق تحریک احساسات مصرف کننده گفته می شود. برندسازی عاطفی نیز عبارت است از ساختن برندی که …
ارائه شده توسط< دکتر مهرداد انوری